- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
CSurufca
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
Intrebarea ar fi: Unde in Bucuresti-Otopeni etc., stiti vreun service, mai "prietenos"? Cat ar fi piesele, manopera? Multumesc.
CSurufca
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Despre distributie,nu se inlocuieste doar lantul dintr-un singur motiv,cand incepe functionarea setului format din pinioane si lant ,amandoua se uzeaza la fel ,pe masura ce dintii pinioanelor se ascut (uzeaza) si distanta dintre zale se modifica asa ajunge sa se lungeasca,punand un lant nou imperechezi piese cu diferite dimensiuni si dintre ele cel mai sensibil este lantul acesta se va uza repede sau se va rupe.Atunci care este rostul sa faci o treaba fara nici un sens,cine spune ca merge nu stie ce se intampla intr-o distributie cu lant si are dreptate partial in functie de cat de mare este uzura ,uzura care nu prea se poate masura functioneaza mai mult sau mai putin.
Singura reparatie ca la carte este schimbat tot setul si in timp oricum va fi varianta cea mai ieftina ,samsarii pot schimba doar lantul ca dupa vanzare nu mai conteaza ce se intampla.
La pinionul din capul vibrochenului nu este pana,cand se desface fulia pentru demontat capacu distributiei se poate misca din pozitia initiala asa se fac praf motoare cu baieit care reinventeaza roata dupa care o dau in lasa ca mergi asa o perioada si se lasa....distributia la motoarele astea se pune numai cu set de cale,pentru pozitia vibrochenului ,alinierea axelor cu came si pozitionarea corecta a discului de la senzorul ax came.Fara cele 3 pozitii perfect sincronizate motorul ori bubuie ori va merge prost,solutia va fi pana la urma tot folosirea calelor asta daca nu s-au dus supapele intre timp .