MPopa898
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2020
- Mesaj Privat
Dupã o anumitã perioadã de functionare, relantiul se ridica cam la 900 de rot/min si mitorul treoideaza, ca si cum ar merge in 3 cilindrii. Opresc motorul, apoi îl pornesc si functioneaza in parametrii normali. Nu se aprinde nici un martor in bord, nu dã nici un cod de eroare. Dacã mã poate lamuri cineva despre problema. Vã multumesc anticipat!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
MPopa898
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2020
- Mesaj Privat
Dario
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2011 Z17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2011
- Mesaj Privat
MPopa898
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2020
- Mesaj Privat
MPopa898
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2020
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Stiu sigur cand isi face regenerare, pt ca nu mai am toba finala si am 2 iesiri de GTS v6 in (e facut un Y din teava principala), iar sunetul se ingroasa de parca as avea 2.0T benzina Hai sa nu zic 1500, dar cand am postat aici pe threadul de vectra C la pareri, era martie si aveam 214000km , acum am 216121 si si-a facut regenerare acum 2 zile. Deci undeva prin martie a fost cealalta regenerare.
Nu prea s-a mers cu masina zilnic in oras decat de vreo 10 ori in 2 luni (in trafic) si apoi doar pe drum relativ intins (DNCB, Ilfov)
alte simptome de trepidat:
- DPF infundat sau semi infundat, cand regenereaza se introduce motorina printr-un injector care arde la 700-800grC , daca backpressure e prea mare, atunci e posibila trepidatia pt ca gazele de evacuare nu mai ies usor, deasemenea se pune presiune mare pe turbina
- ulei neschimbat la timp duce la infundarea dpf, cat si ulei de proasta calitate
- turbina stricata, care baga ulei pe evacuare, infunda dpf.
- parametri de ardere neconformi, daca masina merge rich, arde prea multa motorina, care iese prin DPF nearsa, iar il infunda.
Ai vreun fel de fum pe evacuare ?
pune un opcom , porneste masina si dai pe Engine, measure blocks, uita-te la presiunea din DPF si incarcarea lui (in procente). Un DPF intreg la cap ar trebui sa aiba (de nou) 55mbar intre intrare si iesire, ceea ce nu e posibil la o masina din 2006 anyway.
Nu prea s-a mers cu masina zilnic in oras decat de vreo 10 ori in 2 luni (in trafic) si apoi doar pe drum relativ intins (DNCB, Ilfov)
alte simptome de trepidat:
- DPF infundat sau semi infundat, cand regenereaza se introduce motorina printr-un injector care arde la 700-800grC , daca backpressure e prea mare, atunci e posibila trepidatia pt ca gazele de evacuare nu mai ies usor, deasemenea se pune presiune mare pe turbina
- ulei neschimbat la timp duce la infundarea dpf, cat si ulei de proasta calitate
- turbina stricata, care baga ulei pe evacuare, infunda dpf.
- parametri de ardere neconformi, daca masina merge rich, arde prea multa motorina, care iese prin DPF nearsa, iar il infunda.
Ai vreun fel de fum pe evacuare ?
pune un opcom , porneste masina si dai pe Engine, measure blocks, uita-te la presiunea din DPF si incarcarea lui (in procente). Un DPF intreg la cap ar trebui sa aiba (de nou) 55mbar intre intrare si iesire, ceea ce nu e posibil la o masina din 2006 anyway.