andreifrs
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema si nu prea stiu cum sa procedez. Poate cineva dintre voi s a mai lovit de aceasta problema si ma poate ajuta. De cateva zile atunci cand pornesc motorul becul de ulei se stinge dupa ce se sting toti martorii( ceea ce nu cred ca este ok pentru ca inainte se stingeau toti martoii o data) dar ieri am observat ca atunci cand iau o denivelare mai in viteza sau pun frana mai brusca se aprinde martorul de la uie si imediat se stinge. Ok am zis poate o fi la minim. Verifi completez. Acum am uleiul putin peste maxim. Problema este ca martorul de la ulei tot intarzie sa se stinga la pronirea motorului. Dureaza cam vreo 30s-40s sa se stinga cand el are trebui sa se stinga o data cu toti ceilalti martori. Ce e de facut? Multumesc!
MODEL: Astra 2013
MOTOR: A17DTR
MODEL: Astra 2013
MOTOR: A17DTR
marius-opel- Suspendat
- 515 mesaje
- din 26 Nov 2016
- Astra 2001 z16xe
- Cluj
marius-opel- Mesaje scrise: 515
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
"Dureaza cam vreo 30s-40s sa se stinga", nu spui daca este martorul de ninel ulei sau cel de presiune ulei, daca este cel de presiune ulei ... tu mai mergi cu aceasta masina?
Intrebi cum ar trebui sa procedezi, pai
In primul rand NU mai insista sa pornesti si sa mergi cu masina, pana nu te asiguri ca ai presiune de ulei.
Poate fi varianta simpla, de la senzor presiune si atunci nu sunt probleme grave, eventual senzor presiune ulei, cu probleme.
Dar poate fi si varianta "cu dichis", cand nu ai presiune de ulei si atunci, fiecare pornire si fiecare secunda de functionare a motorului duce la uzuri foarte mari.
Intrebi cum ar trebui sa procedezi, pai
In primul rand NU mai insista sa pornesti si sa mergi cu masina, pana nu te asiguri ca ai presiune de ulei.
Poate fi varianta simpla, de la senzor presiune si atunci nu sunt probleme grave, eventual senzor presiune ulei, cu probleme.
Dar poate fi si varianta "cu dichis", cand nu ai presiune de ulei si atunci, fiecare pornire si fiecare secunda de functionare a motorului duce la uzuri foarte mari.
andreifrs
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
andreifrs
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut
eu stiu ca sint doi martori diferiti la bord, unul se aprinde galben si este pentru nivel ulei (se aprinde numai cind scade nivelul; nu se aprinde cind pui contactul si se stinge apoi, ca cel de presiune).
Celalalt martor se aprinde rosu. El se aprinde cind pui contactul si se stinge dupa ce porneste motorul, daca totul e in regula.
Deci nu cumva sa crezi ca e un singur martor care sa se aprinda ori galben ori rosu...
Ar fi bine sa nu mai pornesti motorul pina nu esti sigur de presiunea uleiului, asa cum a zis si @sebage. Daca e senzorul defect scapi ieftin, daca e pompa si continui sa pornesti motorul e rau.
eu stiu ca sint doi martori diferiti la bord, unul se aprinde galben si este pentru nivel ulei (se aprinde numai cind scade nivelul; nu se aprinde cind pui contactul si se stinge apoi, ca cel de presiune).
Celalalt martor se aprinde rosu. El se aprinde cind pui contactul si se stinge dupa ce porneste motorul, daca totul e in regula.
Deci nu cumva sa crezi ca e un singur martor care sa se aprinda ori galben ori rosu...
Ar fi bine sa nu mai pornesti motorul pina nu esti sigur de presiunea uleiului, asa cum a zis si @sebage. Daca e senzorul defect scapi ieftin, daca e pompa si continui sa pornesti motorul e rau.
andreifrs
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2013 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
andreifrs a scris:Si daca pun un tester pe ea pot sa vad unde este problema?
Pierdere de timp si bani,explicatia de mai sus este absolut completa ,de banii aia verifici presiunea reala in motor si abia atunci o sa stii ce-i de facut fiecare secunda in plus de functionare a motorului cu becul de avarie aprins daca este problema de ungere nu la sonda inseamna mai multi bani de cheltuit sa refaci motorul.