Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Deci totul este bun dar nu merge , ceva se dilata acolo si asa clar nu poti merge.Distrugi rulmentul , coci placutele si decalesti discul.O revizie atenta pe el ar trebui sa rezolve problema.Este posibil sa ai pistonasul ruginit in interiorul etrierului , si sa agata in garnitura de presiune.La dilatatie acesta nu se mai ''elibereaza''.Toata lumea stie ca exista o frecare intre placute si disc inclusiv cand nu calci frana.Portetrierul sa fie curatat mecanic ori sablat , culisele trase pe o perie la bormasina/flex , si etrierul desfacut pentru verificare.Se pot monta aceleasi garnituri la nevoie , daca se demonteaza cu grija si atentie si rugina nu este mare pe suprafata la piston.Intai curata portetrierul in locul unde calca placutele corect , inclusiv culisele si probeaza.Daca tot nu este ok , desfaci etrierul.Cuplul la portetrier 100 de nm , iar la culise 30 ar fi suficient.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pistonul nu e ruginit: este dintr-un material plastic sau ce o fi.
Nu m-a rãbdat inima și am demontat: în interior e curat.
Garnitura din etrier în schimb, are pe o parte o linie ca o ațã. E foarte fina, dar e posibil totuși sa blocheze pistonasul. Am sa comand un set de garnituri sa le schimb.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,957
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Poate fi de la senzorul ESP.

http://www.safebraking.com/...and-caliper-fire/
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,607
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Cumva, din greseala, sa nu fie prea multa vaselina pe culise (fie ea si speciala). Poate etansa si aerul care la caldura se dilata, nu are pe unde sa iasa, astfel ca o sa se creeze o oarecare presiune.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am cumpãrat kit reparație etrier cu pistonas inclus.
Am înlocuit și se pare ca s-a rezolvat. Pistonul vechi, cu greu am reușit sa îl mai bag înapoi în etrier: întra foarte greu și nu-l mai scot decât cu presiune lichidului. Asta deși arata bine: si-a pierdut luciul, insa e curat, fãrã zgarieturi sau alte defecte vizibile.
Pistonasul nou a întrat foarte ușor și poate fi scos fãrã prea mult efort.
Dupã putina forja, roata care a avut probleme se încãlzește mai puțin decat vecina ei. Asta înseamnã cã trebuie sã repet operațiunea și pe cealaltã parte.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR