- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Deci totul este bun dar nu merge , ceva se dilata acolo si asa clar nu poti merge.Distrugi rulmentul , coci placutele si decalesti discul.O revizie atenta pe el ar trebui sa rezolve problema.Este posibil sa ai pistonasul ruginit in interiorul etrierului , si sa agata in garnitura de presiune.La dilatatie acesta nu se mai ''elibereaza''.Toata lumea stie ca exista o frecare intre placute si disc inclusiv cand nu calci frana.Portetrierul sa fie curatat mecanic ori sablat , culisele trase pe o perie la bormasina/flex , si etrierul desfacut pentru verificare.Se pot monta aceleasi garnituri la nevoie , daca se demonteaza cu grija si atentie si rugina nu este mare pe suprafata la piston.Intai curata portetrierul in locul unde calca placutele corect , inclusiv culisele si probeaza.Daca tot nu este ok , desfaci etrierul.Cuplul la portetrier 100 de nm , iar la culise 30 ar fi suficient.
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,957 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am cumpãrat kit reparație etrier cu pistonas inclus.
Am înlocuit și se pare ca s-a rezolvat. Pistonul vechi, cu greu am reușit sa îl mai bag înapoi în etrier: întra foarte greu și nu-l mai scot decât cu presiune lichidului. Asta deși arata bine: si-a pierdut luciul, insa e curat, fãrã zgarieturi sau alte defecte vizibile.
Pistonasul nou a întrat foarte ușor și poate fi scos fãrã prea mult efort.
Dupã putina forja, roata care a avut probleme se încãlzește mai puțin decat vecina ei. Asta înseamnã cã trebuie sã repet operațiunea și pe cealaltã parte.
Am înlocuit și se pare ca s-a rezolvat. Pistonul vechi, cu greu am reușit sa îl mai bag înapoi în etrier: întra foarte greu și nu-l mai scot decât cu presiune lichidului. Asta deși arata bine: si-a pierdut luciul, insa e curat, fãrã zgarieturi sau alte defecte vizibile.
Pistonasul nou a întrat foarte ușor și poate fi scos fãrã prea mult efort.
Dupã putina forja, roata care a avut probleme se încãlzește mai puțin decat vecina ei. Asta înseamnã cã trebuie sã repet operațiunea și pe cealaltã parte.