cioacata
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- biker
- **
- 173 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
biker
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
cioacata
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
chi79
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
junior88- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2007
- Mesaj Privat
chi79
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
cioacata
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- sorin03aib
- **
- 72 mesaje
- din 27 Oct 2007
- Signum 2006 z19dt
- Giurgiu
sorin03aib
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Signum 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2007
- Mesaj Privat
chi79
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2007
- Mesaj Privat
robytza a scris:daca vi se intampla astea :
- la benzina : bujii duse
- la diesel : injectoarele
ambele nu apar pe tester ca eroare. la bujii se poate observa cu ochiul liber daca is duse iar injectoarele se tersteaza pe ceva aparat special de testat injectoare
bafta
- la benzina : bujii duse
- la diesel : injectoarele
ambele nu apar pe tester ca eroare. la bujii se poate observa cu ochiul liber daca is duse iar injectoarele se tersteaza pe ceva aparat special de testat injectoare
bafta
Robytza, multumesc mult pentru sfaturi. Am schimbat bujiile si parca e alta masina. Raman dator.
cioacata
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
ketymyky
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut pe toata lumea.Eu am un vectra 2.2 16 valve,benazina(2001),am o mica problema,sper...in primul rand,in viteza a3-a,intre 2800-3200 rpm are un tremurat destul de semnificativ si parca nu are suficienta forta,in rest merge foarte bine si in al doilea rand,la relanti sta pe la 600 rpm si se mai aude si un zgomot ciudat,un fel de huruit in spatele motorului,cam pe sub stergatoere,dar jos...va multumesc mult
ketymyky
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
cioacata
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- iuliansfilie
- *
- 35 mesaje
- din 03 Nov 2005
- Vectra 1992 C16NZ
- suceava
iuliansfilie
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: suceava
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2005
- Mesaj Privat
robytza a scris:daca vi se intampla astea :
- la benzina : bujii duse
- la diesel : injectoarele
ambele nu apar pe tester ca eroare. la bujii se poate observa cu ochiul liber daca is duse iar injectoarele se tersteaza pe ceva aparat special de testat injectoare
bafta
- la benzina : bujii duse
- la diesel : injectoarele
ambele nu apar pe tester ca eroare. la bujii se poate observa cu ochiul liber daca is duse iar injectoarele se tersteaza pe ceva aparat special de testat injectoare
bafta
cum observi la bujii, cu ochiul liber, daca sunt duse? eu habar n-am...
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
sunt mai multe variante sa vezi daca sunt sau nu bune bujiile:
1.
cu motorul oprit, scoti fisa/fisele, te inarmezi cu o cheie de bujii si scoti bujia/bujiile prin desurubare si te uiti la cele 2 extremitati (contactele sa zic asa) sa fie in primul rand curate, fara ulei, apa, rugina si alte minuni. In partea superioara a bujiei se vede fara sa scoti bujia dar in partea inferioara daca bujia are ceva vreme de cand e folosita ar trebui sa aibe o culoare caramizie, ca de cupru, dar... daca e neagra sau alba... nu poti decat sa o curati cu un smirghel in speranta ca va mai merge inca cateva luni desi tot acolo vei ajunge... sa o schimbi! Atentie... bujiile se schimba set, nu schimba doar una chiar daca celelalte inca mai merg pentru ca vei avea surprize neplacute. E o cheltuiala in plus dar stii ca stai linistit o vreme...unde mai pui ca acuma mai e si iarna iar bujiile noi fac mult!
2.
cu motorul pornit scoti o fisa de pe bujie iar daca motorul isi micsoreaza turatia (da sa moara si nu mai merge rotund) inseamna ca bujia aia e ok iar daca in schimb dupa ce scoti fisa motorul merge la fel inseamna ca nu e ok (varianta merge in 80% din cazuri pentru ca poate sa fie si fisa intrerupta). Se va repeta operatia pentru fiecare bujie.
3.
cu motorul pornit si bujia scoasa dar fisa inca pe ea, faci masa cu blocul motor iar bujia ar trebuii sa sa inroseasca imediat... daca nu o face, schimb-o!
Toate variantele implica o testare a bujiilor "cu ochiul liber" dar mai trebuie sa folosesti totusi si mainile!
1.
cu motorul oprit, scoti fisa/fisele, te inarmezi cu o cheie de bujii si scoti bujia/bujiile prin desurubare si te uiti la cele 2 extremitati (contactele sa zic asa) sa fie in primul rand curate, fara ulei, apa, rugina si alte minuni. In partea superioara a bujiei se vede fara sa scoti bujia dar in partea inferioara daca bujia are ceva vreme de cand e folosita ar trebui sa aibe o culoare caramizie, ca de cupru, dar... daca e neagra sau alba... nu poti decat sa o curati cu un smirghel in speranta ca va mai merge inca cateva luni desi tot acolo vei ajunge... sa o schimbi! Atentie... bujiile se schimba set, nu schimba doar una chiar daca celelalte inca mai merg pentru ca vei avea surprize neplacute. E o cheltuiala in plus dar stii ca stai linistit o vreme...unde mai pui ca acuma mai e si iarna iar bujiile noi fac mult!
2.
cu motorul pornit scoti o fisa de pe bujie iar daca motorul isi micsoreaza turatia (da sa moara si nu mai merge rotund) inseamna ca bujia aia e ok iar daca in schimb dupa ce scoti fisa motorul merge la fel inseamna ca nu e ok (varianta merge in 80% din cazuri pentru ca poate sa fie si fisa intrerupta). Se va repeta operatia pentru fiecare bujie.
3.
cu motorul pornit si bujia scoasa dar fisa inca pe ea, faci masa cu blocul motor iar bujia ar trebuii sa sa inroseasca imediat... daca nu o face, schimb-o!
Toate variantele implica o testare a bujiilor "cu ochiul liber" dar mai trebuie sa folosesti totusi si mainile!
cioacata
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2007 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat