Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Salut. Poate ma indruma si pe mine cineva cu privire la o uriasa problema..De doua sapt mi’am cumparat un opel astra j, 1.7 cdti, 110 cp, an 2010. Am luat’o cu un zgomot cand acceleram, iar cand lasam acceleratia nu se mai auzea..la relanti cand apasam ambreiajul nu se mai auzea, dar la lasarea lui, da. Mi s’a spus ca poate o fi ceva rulment, oricum am luat’o cu un risc asumat. Am umblat ce am umblat cu ea cateva zile, si la un moment dat fiind pe autostrada cand sa’i dau a 6 a incepe si scoate un zgomot infernal de metal de parca acolo se frecaut toti rulmentii fara ulei si se rup, apoi pana am ajuns acasa facea ocazional in toate treptele.. Am lasat’o mai usor ca sa ajung acasa totusi, am dus’o la mecanic, si au constatat ca mi’e praf cutia de viteze si ca nu se mai poate face nimic cu ea din pacate.
Este adevarat ca sunt problematice cutiile de viteze la acest model? Se merita sa iau una sh sau noua?
Sunt putine pe net pt modelul meu..si daca nu ma lasa s’o desfac ca sa vad daca e in regula, cum pot stii ca se merita s’o cumpar?
Multumesc.


MODEL: Astra 2010
MOTOR: A17DTE
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Iei o cutie dupa 2012 2013
Nu mai sunt probleme sau remediat
Si da sunt mari probleme cu elecea noua are capacul asta
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cea noua nu are probleme
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cu siguranțã, cea mai buna soluție este cutia refãcutã. Ai la Turda pe cineva care repara asemena cutii( cauta pe google reparații cutii M32).
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Modelul lui nu e bun nici nou!
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Stii de unde pot lua? Nu conteaza din ce an e cutia? Eu m’am uitat ca modelele de cutii sa fie din 2010.
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Cu siguranțã, cea mai buna soluție este cutia refãcutã. Ai la Turda pe cineva care repara asemena cutii( cauta pe google reparații cutii M32).

Nu se mai poate face nimic cu a mea, de aceea trebuie sa iau alta.. merci.


Ultima modificare făcută de Dionisia la Mar 20 Apr, 2021 4:00 pm
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
ney a scris:Iei o cutie dupa 2012 2013
Nu mai sunt probleme sau remediat
Si da sunt mari probleme cu elecea noua are capacul asta


Stii de unde pot lua? Nu conteaza din ce an e cutia? Eu m’am uitat ca modelele de cutii sa fie din 2010.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Deci : cutiile pana in 2012 sunt praf ,se sparge carcasa si se sudeaza rulmentii din cauza faptului ca au pus a 6 treapta pe un rulment la limita pt. 5 trepte deja.
Ia o cutie dupa poza pe care am pus-o si atat trebuie sa verifici , ca nu stiu mai multe, sa fie carcasa de ambreiaj la fel si restul trebuie sa stie mecanicul ce trebuie sa verifice
Rulmentii se duc deoarece nu numai ca sunt subdimensionati ci si prin faptul ca uleiul care sta la iei( acestia fiind aproape pe fundul cutiei de viteze ,deci in ulei tot timpul) nu se poate schimba prin barbotare, deoarece nu au canale de fuga
Cutiile nou pe langa faptul ca au canale de ungere(fuga) ca in poza, au si rulmenti mai mari. Punct.
Vrificati daca la carcasa , planetare si timonerie e la fel
Bafta!
Daca da , schimba uleiul din ia cand o montezi cu 2,5 litri de Ravenol 75w
Nu 75w 80 nici 90 ....simplu 75w
Nu are buson de verificare nivel cutia noua,,, cea veche are
Uleiul de cutie noua (galben)nu este acelasi ca la modelul vechi(rosu)
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Nu inteleg care e faza cu carcasa de ambreiaj? Trebuie sa schimb si kit’ul de ambreiaj odata cu cutia de viteze?
Nu ma pricep, dar vreau sa stiu una alta, sa nu o dau in bara grav cu o cutie care sa nu ma tina niste ani..cred ca sunt singura femeie din club. Smile))
Merci!
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Carcasa de ambreiaj se prinde de motor cu suruburi ....trebuie sa aiva aceiasi forma ...si nu trebuie ambreiaj ,decat daca , cu ocazia asta se verifica
In condiitiile astea trebuiw sa vorbesti cu un mecanic , nu pot face istoria mecanicii aici
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai chiar la voi in Cluj un service cutii viteze , Andrei parca se numeste baiatul si este recunoscut ca f. bun meserias, cauta pe net la voi la Cluj , poate au ei una recondtionata cu a ta la schimb.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Istoria cutiei M32 e lunga. A avut probleme și, se pare ca s-au remediat. Au schimbat capacul și au trecut la uleiul galben.
Asta nu înseamnã cã toate cutiile trebuie sa se strice.
Masina unui amic are 250 k km, fabricata în 2010: funcționeazã fãrã probleme.
A mea, din 2011, are 200 k km. La 150 k aveam un mic joc la schimbãtor. Am desfãcut cutia, crezând ca am.probleme la rulmenți. Și rulmenții erau ok. Dacã tot am desfãcut, am schimbat toți rulmenții, am pus ulei galben GM 75w80. Merge la fel ca în prima zi. Bonus, am dus-o la 155 hp și 350 Nm.
@Dionisia: pe cutie ai un cod de genul 55354986. În baza acestui cod, gãsești o cutie echivalenta. Cei care se ocupa cu asa ceva știu ce sa iti dea. E foarte posibil sa gãsești varianta noua care, cel puțin teoretic, nu este la fel de sensibila.
@ney : cutia mea e modelul vechi si nu are bușon de verificare nivel( e cea cu capacul plat). Are un bușon jos pt golire, iar umplerea se face pe deasupra.

Le: discuții lungi pe aceeași tema.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89127
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
A mea are 340k.km cu cutia originala , doar in a3a in decelerare dardaie putin maneta , dar nu mereu . An 2009.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ce le place unora sã dramatizeze!
Cutiile vechi sunt praf și pulbere.......
Iatã cã unii spun cã nu sunt!
Funcționeazã bine mersi și dupã 340k km.
Evident cã au avut o problema, dar oare cate ori fi cedat în timp și la Cati km reali cu "uleiul neschimbat, cã e pe viațã"?
Probabil cã un procent mic, mã gândesc.

Unii mai fac resoftari, care cresc cuplul destul de mult și îl livreazã și în treptele 1 și 2. Softul original protejeazã cutia în treptele 1 și 2, prin livrarea unui cuplu mai mic.

Care sunt argumentele pentru uleiul mai subțire 75W?
In afara de reducerea pierderilor din transmisie (opune o rezistenta mai mica) in numele unor emisii de CO2 mai mici pe hârtie.

Eu zic cã trebuie 75W85 GL4 complet sintetic.

Când am spus ulei mai subțire 75W, m-am referit la ulei mai subțire (vâscozitate mai mica) la temperatura de lucru de 100 grade.
Un ulei complet sintetic 75W85 are o vâscozitate mai buna (mai mare) la 100 de grade, dar poate avea o vâscozitate mai buna (mai mica) și pe vreme geroasã.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Situatia e clara pt. mine si am prezentat o asa cum am citit si am vazut in zeci de filme cu aceasta cutie la reparat.
Sunt cutii proaste si cutii bune
Asta e CLAR proasta din punct de vedere constructiv si daca poate fi inlocuita cu modelul nou,ar fi treaba cea mai buna.
Norocosii cu cutii m32 cu sute de mii de km au castigat la loto ,se poate spune
Cutia asta este si pe alfaromeo, fiat ,cruze si peste tot au fost probleme, mai ales la motorizari peste 1.4 turbo unde cuplul este mai mare.
Se recomanda accelerarea lenta in treapta 5 ,6 si asta pt. ca acesta ( pinionul) se afla la coada cutiei, langa capac , unde se sprijina pe rulmentul mic care se incarca cu o sarcina prea mare pt.el in conditii de tractiune.
Simptomele de inceput sunt miscarea schimbatorului fata spate la accelerari decelerari,zumzet si huruit in partea stanga fata
Schimbarea uleiului va confirma prezenta piliturii in cel scurs si nimic nu va schimba in bine mersul cutiei tip vechi.
Din punct de vedere al uleiului puteti pune ce firma si indicativ vreti dvs. dupa ce va informati ce cere masina dupa seria ei.
Hai noroc!
Si o seara placuta pt. doamna care ne a starnit
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Eu zic cã și dacã vedeai câteva mii de cazuri cu aceasta cutie distrusã, tot era un procent nesemnificativ, raportat la cele câteva milioane de bucãți fabricate.
Pe net apar cele cu probleme, evident.
Daca ceda un procent semnificativ (1% cred cã este semnificativ), producãtorul era obligat sã facã rechemare pentru toate și sã remedieze gratuit problema.
În spețã de fata, este evident cã trebuie înlocuitã cutia cu una model nou, îmbunãtãțitã.
Nu suntem stârniți.....
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Imi pare rau daca v’am starnit, nu aceasta e intentia. Doresc sa stiu ce e de facut, ce cutie sa’mi iau pana la urma? Unii ziceti intr’un fel, altii in altul...
Va multumesc. 
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
dacã nu se mai poate repara, ia una dupã 2012-2013 ca cea din poza de mai sus, la vreo 150k și a mea a început sa facã ceva zgomot dar am mers la timp la bãieți de la Turda și am schimbat toți rulmenți și am deja 20k de la reparație și merge ok.
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Dar se potriveste la montare? Gaurile sunt la fel pozitionate ca si la a mea chiar daca e din 2014? Ce criterii trebuie sa indeplineasca? Conteaza capacitatea cilindrica? Am nevoie de mai multe detalii fiindca trebuie s’o caut eu, nu mecanicul. Si am nevoie sa stiu exact ce ulei sa iau, nu s’o tot lungim cu povestile Very Happy Poate cineva sa ma ajute?
Va multumesc tuturor oricum, sunteti de treaba. Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR