Clapetele sunt ok, furtunele de la calorifer sunt reci (tur-retur), când am scos furtunul gros de la vasul de expansiune pe interior aveam mizerie 1mm grosime, cum am spus am bãgat apa pe tur și apoi pe retur la calorifer pana a ieșit apa curatã, termostatul cupleazã, am
antigel fierbinte pe întrarea în radiator și cãlduț pe ieșire, ventilatorul la ralanti ajunge în treapta 2. În momentul în care turez motorul chiar și în gol și stau cu el câteva secunde temperatura antigelul ui revine spre 90 de grade. E posibil sa fie pompa de apa? Sa nu facã debit suficient? Sau tot sistemul de rãcire e colmatat și pompa nu reușește sa facã debit la turații scãzute. Ma gândesc ca dacã ar fi garnitura de chiulasa, problema temperaturii antigelul ui ar rãmâne la fel în turații crescute sau chiar s-ar agrava. Spuma în antigel nu am, nici pe busonul de
ulei de la chiulasa. Încã o chestie importanta, dacã pornesc motorul cu busonul vasului de expansiune deschis se umple vasul pana da antigelul afara, cu busonul închis face presiune dar nu atât de mare încât sa fie probleme.