La Opel Astra K 1.4 benzina se recomanda doar ulei Dexos 1 Gen.2 5W30. Dexos 2 este ptr motoare Diesel.
radud5
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
patraulea80 a scris:Salutare, dupa aprox. 2 luni de la schimbul distributiei revin cu pareri. Se pare ca nu am scapat de tot de zgomot cum speram, in proportie 70% inca se aude ,dar DOAR LA PORNIRE pret de 1 secunda doua. Si ce mi se pare ciudat, poate sunt eu absurd si paranoic, dar la relanti motorul toarce, dar in sarcina, mai ales la acceleratii mai bruste si cu motorul care inca nu a ajuns la temp. de 90 grade parca se aude zgomotul acela de frecare a lantului de elementele distributiei, (intinzatoare , patine...), nu deranjant dar ceva se aude... Poate este si perioada aceasta mai rece, sunt curios cand or fi temperaturi peste 20 grade daca mai sunt probleme. Am pus ulei Liqui molly 4600 toptec 5w30 Dexos 2...Oare trebuia ceva si mai subtire? Sau ar trebui ales in functie de sezon, vara mai gros, iarna mai subtire? Ar trebui sa imi fac probleme, sa ma duc la ei cu reclamatii sau e normal. Conform facturii am garantie 2 ani pt lucrare.
La Opel Astra K 1.4 benzina se recomanda doar ulei Dexos 1 Gen.2 5W30. Dexos 2 este ptr motoare Diesel.
- calugaritoiuvlad
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jun 2020
- Astra 2016 B16DTU
- Bihor
calugaritoiuvlad
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2016 B16DTU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2020
- Mesaj Privat
Zilele urmãtoare ma pregãtesc si eu de schimbat distributia opel astra k 2016 110cp 1.6 cdti .am vãzut preturile postate de voi dar mi se pare super ieftin ,mie îmi iese la aprox cu schimb de ulei si filtre în jur de 4700 RON. distributia am comandat-o pe original pe piese impreuna pe coduri de pe unix si iese undeva la 2900 RON cu tot cu lant pinion patina pompa ulei si vid e bine de schimabat tot odatã desfãcut . Manopera în jur 1500 si ulei filtre restul de bani
- calugaritoiuvlad
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jun 2020
- Astra 2016 B16DTU
- Bihor
calugaritoiuvlad
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2016 B16DTU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2020
- Mesaj Privat
CristiKIK
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTU
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2021
- Mesaj Privat
Salutare! Are cineva o recomandare de service pentru schimbarea distributiei in Bucuresti. Am cerut ceva oferte si am primit estimari de aproximativ 9000 de lei, din care pentru piese aprox 6000 lei si manopera aprox 3000 lei (EDS Auto, Radacini, Revizie Auto). Exista si pompa de ulei in deviz, stiti ceva de ea ? trebuie schimbata ?
- georgehadrian
- *
- 28 mesaje
- din 27 Mar 2020
- Astra 2016
- Covasna
georgehadrian
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2020
- Mesaj Privat
Acum un an am facut si eu distributia....m-a costat aproximativ 4500(piese +manopera ) fara schimbarea pompei...piese originale.La reprezentanta cereau aproape dublu..drept ca schimbau si pompa. Am facut distributia la un service ,cu factura si garantie....mecanicul a spus ca nu trebuie sa schimb pompa atata timp cat functioneaza ok ,iar in baie nu a gasit span.Am cautat aproape 1 luna pana am gasit serviceul respectiv....multi se feresc pt ca e mult de munca si pretul manoperei relativ mic ....asta a fost situatia intr-un oras mic asa cum e Sf.Gheorghe.In Bucuresti cred ca ai mai nulte posibilitati/oportunitati.
danip
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2017
- Mesaj Privat
- deleted-70402
- *
- 5 mesaje
- din 07 Jan 2012
deleted-70402
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- FVladimirPetrut
- *
- 1 mesaje
- din 11 Feb 2022
FVladimirPetrut
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2022
- Mesaj Privat
lisuku94
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Spania
- Masina: Astra 2016 BK1F3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2022
- Mesaj Privat
Dar de ce schimbnati voi distributia pe lant mai exact? Se schimba la un kilometraj anume? am 114.000 pe ea, am schimat cureaua de accesorii.. In legatura cu acel "sunet" l-am auzi si eu prima data acum 2 zile cand am schimbat uleiul, am mers 2 km pana la un magazil si mai cumpar un litru ca mai trebuia completat, era intre minim si mediu, am mai completat paroximativ 400 ml si a disparut acel tic tic tic, recomand sa mai completati ulei, iar zgomotul ala se rezolva atunci cand se schimba distributia cu o garnitura la un intinzator sau ceva degenul, nu este un defect este o greseala de inginerie. Ma puteti lamurii cu "schimbatul distributiei pe lant"?
Darkdac
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Drobeta-Turnu Severin
- Masina: Astra 2016 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2021
- Mesaj Privat
Am schimbat si eu distributia. Astra K 1.6 CDTI, 120 000 Km.
Mecanicul meu a incercat sa faca operatiunea gratis prin Opel dar rechemarea in service pentru schimbarea distributiei a expirat. normal trebuia s-o faca fostul proprietar dar nu a facut-o pentru ca el a tinut-o pana la 80 000 si nu o fi fost interesat asa ca a picat pe mine magareata.
Operatiunea am facut-o in Germania unde locuiesc si m-a costat 3150 EUR. Cele doua lanturi, intinzatoare si pinioane erau relativ ok, problema a fost la intinzatorul hidraulic. Una peste alta, chiar daca era bun, am schimbat si ambreiajul ca tot a fost data jos cutia, s-a facut si curatarea EGR, antigel nou, ulei cutie nou, ulei motor si filtre plus unghiul de fuga.
Cu 3150 euro imi mai cumparam o masina. Nu regret alegera facuta cu achizitia dar acum sper ca vreo 3 ani sa nu am probleme. La o luna de la operatiune si 3000 km parcursi inca nu se aude niciun zgomot dar paranoic fiind, parca sa zic ca uneori la frana de motor pe la 1500 rpm se aud niste sunete despre care nu pot sa zic ca ar fi de la distributie sau de la injectoare.
Hai sa va zic si de simptomele avute: 8 din 10 porniri se auzea lantul iar in ultima perioada, la decelerari si apoi la accelerari in sensuile giratorii sau in intersectii, zgomotul lantului devenise evident pentru cateva secunde. Bun, acum eu nu ascult muzica in masina si l-am auzit dar daca mergi cu radio sau muzica mai tare si nici nu sti de problema cu distributia, efectiv mergi cu masina si habar nu ai ca e posibil sa ai probleme.
Tot aici in Germania am avut parte de o rechemare in service ceva legat de resoftare pentru normele de poluare nemtesti. Dupa resoftare si apoi dupa schimbul distributiei nu am simtit scaderi de putere. Recent am mers pe autostrada cu vreo 215 km/k (205 pe GPS) si ar mai fi avut ceva rezerve daca drumul ar fi permis.
Consum mediu calculat de la plin la plin pentru ultimii 48 000 km este de 5.46%. Probabil ca as reusi sa scad real la 5% dar am obiceiul de stau cu motorl pornit cu AC-ul vara in parcare pana intru la serviciu sau cu caldura pornita iarna. Mentionez ca CB arata in general cu 0.8-1.0 l mai putin decat in realitate. Inainte mai alimentam cu motorina extra din cand in cand dar acum de vreo 2 luni alimentez doar cu motorina extra. Un prieten care lucreaza la Shell mi-a zis ca motorina extra chair e mai buna decat motorina normala, nu platesti degeaba ceva in plus si inafara de asta, mai devreme de 7-10 ani nu cred ca imi iau alta masina asa ca tin de asta cat pot apoi, trebuie cumparata o masina pe benzina noua sau cat mai noua ca din 2035 vrem nu vrem, trecem la electrice. La mine consumul e la fel (diesel normal vs diesel extra) dar am avut momente cand pe acelasi traseu de naveta, la acelasi stil de condus CB sa indice cu 0.5l mai putin decat cu diesel normal. Apoi, stilul meu de conducere este destul de haotic: ba merg subturat, ba mai sportiv, ba cu 80 km/h in treapta 5 sau cu 200 pe autostrada (pe autostrada o alerg cam 15-20 km de placere si de chestia cu DPF-ul)
Mecanicul meu a incercat sa faca operatiunea gratis prin Opel dar rechemarea in service pentru schimbarea distributiei a expirat. normal trebuia s-o faca fostul proprietar dar nu a facut-o pentru ca el a tinut-o pana la 80 000 si nu o fi fost interesat asa ca a picat pe mine magareata.
Operatiunea am facut-o in Germania unde locuiesc si m-a costat 3150 EUR. Cele doua lanturi, intinzatoare si pinioane erau relativ ok, problema a fost la intinzatorul hidraulic. Una peste alta, chiar daca era bun, am schimbat si ambreiajul ca tot a fost data jos cutia, s-a facut si curatarea EGR, antigel nou, ulei cutie nou, ulei motor si filtre plus unghiul de fuga.
Cu 3150 euro imi mai cumparam o masina. Nu regret alegera facuta cu achizitia dar acum sper ca vreo 3 ani sa nu am probleme. La o luna de la operatiune si 3000 km parcursi inca nu se aude niciun zgomot dar paranoic fiind, parca sa zic ca uneori la frana de motor pe la 1500 rpm se aud niste sunete despre care nu pot sa zic ca ar fi de la distributie sau de la injectoare.
Hai sa va zic si de simptomele avute: 8 din 10 porniri se auzea lantul iar in ultima perioada, la decelerari si apoi la accelerari in sensuile giratorii sau in intersectii, zgomotul lantului devenise evident pentru cateva secunde. Bun, acum eu nu ascult muzica in masina si l-am auzit dar daca mergi cu radio sau muzica mai tare si nici nu sti de problema cu distributia, efectiv mergi cu masina si habar nu ai ca e posibil sa ai probleme.
Tot aici in Germania am avut parte de o rechemare in service ceva legat de resoftare pentru normele de poluare nemtesti. Dupa resoftare si apoi dupa schimbul distributiei nu am simtit scaderi de putere. Recent am mers pe autostrada cu vreo 215 km/k (205 pe GPS) si ar mai fi avut ceva rezerve daca drumul ar fi permis.
Consum mediu calculat de la plin la plin pentru ultimii 48 000 km este de 5.46%. Probabil ca as reusi sa scad real la 5% dar am obiceiul de stau cu motorl pornit cu AC-ul vara in parcare pana intru la serviciu sau cu caldura pornita iarna. Mentionez ca CB arata in general cu 0.8-1.0 l mai putin decat in realitate. Inainte mai alimentam cu motorina extra din cand in cand dar acum de vreo 2 luni alimentez doar cu motorina extra. Un prieten care lucreaza la Shell mi-a zis ca motorina extra chair e mai buna decat motorina normala, nu platesti degeaba ceva in plus si inafara de asta, mai devreme de 7-10 ani nu cred ca imi iau alta masina asa ca tin de asta cat pot apoi, trebuie cumparata o masina pe benzina noua sau cat mai noua ca din 2035 vrem nu vrem, trecem la electrice. La mine consumul e la fel (diesel normal vs diesel extra) dar am avut momente cand pe acelasi traseu de naveta, la acelasi stil de condus CB sa indice cu 0.5l mai putin decat cu diesel normal. Apoi, stilul meu de conducere este destul de haotic: ba merg subturat, ba mai sportiv, ba cu 80 km/h in treapta 5 sau cu 200 pe autostrada (pe autostrada o alerg cam 15-20 km de placere si de chestia cu DPF-ul)
Darkdac
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Drobeta-Turnu Severin
- Masina: Astra 2016 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2021
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- miron eftenie
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2019
- Astra 2015 B16DTH LVL
- Bucuresti
miron eftenie
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16DTH LVL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2019
- Mesaj Privat
Darkdac a scris:Am schimbat si eu distributia. Astra K 1.6 CDTI, 120 000 Km.
Mecanicul meu a incercat sa faca operatiunea gratis prin Opel dar rechemarea in service pentru schimbarea distributiei a expirat. normal trebuia s-o faca fostul proprietar dar nu a facut-o pentru ca el a tinut-o pana la 80 000 si nu o fi fost interesat asa ca a picat pe mine magareata.
Operatiunea am facut-o in Germania unde locuiesc si m-a costat 3150 EUR. Cele doua lanturi, intinzatoare si pinioane erau relativ ok, problema a fost la intinzatorul hidraulic. Una peste alta, chiar daca era bun, am schimbat si ambreiajul ca tot a fost data jos cutia, s-a facut si curatarea EGR, antigel nou, ulei cutie nou, ulei motor si filtre plus unghiul de fuga.
Cu 3150 euro imi mai cumparam o masina. Nu regret alegera facuta cu achizitia dar acum sper ca vreo 3 ani sa nu am probleme. La o luna de la operatiune si 3000 km parcursi inca nu se aude niciun zgomot dar paranoic fiind, parca sa zic ca uneori la frana de motor pe la 1500 rpm se aud niste sunete despre care nu pot sa zic ca ar fi de la distributie sau de la injectoare.
Hai sa va zic si de simptomele avute: 8 din 10 porniri se auzea lantul iar in ultima perioada, la decelerari si apoi la accelerari in sensuile giratorii sau in intersectii, zgomotul lantului devenise evident pentru cateva secunde. Bun, acum eu nu ascult muzica in masina si l-am auzit dar daca mergi cu radio sau muzica mai tare si nici nu sti de problema cu distributia, efectiv mergi cu masina si habar nu ai ca e posibil sa ai probleme.
Tot aici in Germania am avut parte de o rechemare in service ceva legat de resoftare pentru normele de poluare nemtesti. Dupa resoftare si apoi dupa schimbul distributiei nu am simtit scaderi de putere. Recent am mers pe autostrada cu vreo 215 km/k (205 pe GPS) si ar mai fi avut ceva rezerve daca drumul ar fi permis.
Consum mediu calculat de la plin la plin pentru ultimii 48 000 km este de 5.46%. Probabil ca as reusi sa scad real la 5% dar am obiceiul de stau cu motorl pornit cu AC-ul vara in parcare pana intru la serviciu sau cu caldura pornita iarna. Mentionez ca CB arata in general cu 0.8-1.0 l mai putin decat in realitate. Inainte mai alimentam cu motorina extra din cand in cand dar acum de vreo 2 luni alimentez doar cu motorina extra. Un prieten care lucreaza la Shell mi-a zis ca motorina extra chair e mai buna decat motorina normala, nu platesti degeaba ceva in plus si inafara de asta, mai devreme de 7-10 ani nu cred ca imi iau alta masina asa ca tin de asta cat pot apoi, trebuie cumparata o masina pe benzina noua sau cat mai noua ca din 2035 vrem nu vrem, trecem la electrice. La mine consumul e la fel (diesel normal vs diesel extra) dar am avut momente cand pe acelasi traseu de naveta, la acelasi stil de condus CB sa indice cu 0.5l mai putin decat cu diesel normal. Apoi, stilul meu de conducere este destul de haotic: ba merg subturat, ba mai sportiv, ba cu 80 km/h in treapta 5 sau cu 200 pe autostrada (pe autostrada o alerg cam 15-20 km de placere si de chestia cu DPF-ul)
Salut! Eu am 207000km si nu am umblat la distributie. e normal sa faca un pic de zgomot, la pornire, pana ajunge ulei la intinzatorul hidraulic. Mecanicii din Germania mi-au spus ca distributia pe lant la motorul b16dth ar trebui sa tia pana la 250000km. PANA IN PREZENT NU AM NICI-O PROBLEMA.
Mecanicul meu a incercat sa faca operatiunea gratis prin Opel dar rechemarea in service pentru schimbarea distributiei a expirat. normal trebuia s-o faca fostul proprietar dar nu a facut-o pentru ca el a tinut-o pana la 80 000 si nu o fi fost interesat asa ca a picat pe mine magareata.
Operatiunea am facut-o in Germania unde locuiesc si m-a costat 3150 EUR. Cele doua lanturi, intinzatoare si pinioane erau relativ ok, problema a fost la intinzatorul hidraulic. Una peste alta, chiar daca era bun, am schimbat si ambreiajul ca tot a fost data jos cutia, s-a facut si curatarea EGR, antigel nou, ulei cutie nou, ulei motor si filtre plus unghiul de fuga.
Cu 3150 euro imi mai cumparam o masina. Nu regret alegera facuta cu achizitia dar acum sper ca vreo 3 ani sa nu am probleme. La o luna de la operatiune si 3000 km parcursi inca nu se aude niciun zgomot dar paranoic fiind, parca sa zic ca uneori la frana de motor pe la 1500 rpm se aud niste sunete despre care nu pot sa zic ca ar fi de la distributie sau de la injectoare.
Hai sa va zic si de simptomele avute: 8 din 10 porniri se auzea lantul iar in ultima perioada, la decelerari si apoi la accelerari in sensuile giratorii sau in intersectii, zgomotul lantului devenise evident pentru cateva secunde. Bun, acum eu nu ascult muzica in masina si l-am auzit dar daca mergi cu radio sau muzica mai tare si nici nu sti de problema cu distributia, efectiv mergi cu masina si habar nu ai ca e posibil sa ai probleme.
Tot aici in Germania am avut parte de o rechemare in service ceva legat de resoftare pentru normele de poluare nemtesti. Dupa resoftare si apoi dupa schimbul distributiei nu am simtit scaderi de putere. Recent am mers pe autostrada cu vreo 215 km/k (205 pe GPS) si ar mai fi avut ceva rezerve daca drumul ar fi permis.
Consum mediu calculat de la plin la plin pentru ultimii 48 000 km este de 5.46%. Probabil ca as reusi sa scad real la 5% dar am obiceiul de stau cu motorl pornit cu AC-ul vara in parcare pana intru la serviciu sau cu caldura pornita iarna. Mentionez ca CB arata in general cu 0.8-1.0 l mai putin decat in realitate. Inainte mai alimentam cu motorina extra din cand in cand dar acum de vreo 2 luni alimentez doar cu motorina extra. Un prieten care lucreaza la Shell mi-a zis ca motorina extra chair e mai buna decat motorina normala, nu platesti degeaba ceva in plus si inafara de asta, mai devreme de 7-10 ani nu cred ca imi iau alta masina asa ca tin de asta cat pot apoi, trebuie cumparata o masina pe benzina noua sau cat mai noua ca din 2035 vrem nu vrem, trecem la electrice. La mine consumul e la fel (diesel normal vs diesel extra) dar am avut momente cand pe acelasi traseu de naveta, la acelasi stil de condus CB sa indice cu 0.5l mai putin decat cu diesel normal. Apoi, stilul meu de conducere este destul de haotic: ba merg subturat, ba mai sportiv, ba cu 80 km/h in treapta 5 sau cu 200 pe autostrada (pe autostrada o alerg cam 15-20 km de placere si de chestia cu DPF-ul)