Tin sa precizez ca nu sunt familiar cu termenii din domeniu.
Acum 2 zile am lasat masina la service sa-i schimbe o garnitura si sa-i lipeasca "baia de motor". Era o pelicula de ulei in zona de sub motor (cred ca e baia de ulei acolo). Nu era ceva ingrijorator, dar am zis ca e bine sa fie rezolvata din timp.
Problema: ieri am observat ca masina accelera mai greu pentru foarte putin timp (sub o secunda) cand schimbam dintr-a doua intr-a treia (schimb la 1800 - 2000 rpm) si avea o trepidatie (ca atunci cand "moare" motorul). Am tinut masina la relanti 5 minute si, dupa ce am plecat, mi-au aparut ESP Service pe bord, martorul ESP si martorul Check engine cand am accelerat-o. Nu retin daca tocmai schimbasem din viteza intai intr-a doua sau dintr-a doua intr-a treia. Am mers cu masina cu martorii aprinsi cam 2 km, am oprit-o cateva secunde si am repornit-o. Martorii erau stinsi. Am facut un drum scurt de cativa km si am observat ca masina se ingatuia si trepida in continuare cand o acceleram peste 1200-1400 rpm pentru scurt timp.
Masina: astra j 2012, A14NET, 1.4 turbo benzina, sports tourer.
MODEL: Astra 2012
MOTOR: A14NET
Sari direct la Soluție