- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut, dupã ce am schimbat cam tot ce era de schimbat la suspensie și direcție am parte de un scârțâit de cauciuc pe fier (așa suspectez eu) când iau denivelãrile pentru reducerea vitezei mai în plin. Este posibil sã fie de la bucșele de la bara stabilizatoare? Întreb deoarece când am schimbat bielete antiruliu când mișcam de barã scârțâia acolo dar nu am dat importanțã. Și încã o întrebare, dacã ar fi sã le schimb ce diametru ar trebui sã aibe bucșele deoarece am vãzut cã la mașina aleasã pe un site de piese online (Z17dth) îmi aratã mai multe diametre ale bucșelor.
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z17DTH
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
marka a scris:Trebuie pusã cumva vaselinã între bucșã și barã?
Este absolut interzis sa se foloseasca vaselina,uleiuri si alte alifii la montarea bucselor de cauciuc,pe suprafetele de lucru se da doar cu praf de grafit,se gaseste in atelierele care fac si calitate,iar producatorii respectati pe acele suprafete au lipit plasa de fibra de sticla imbibata in grafit doar ala asigura ungerea ani buni.
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Bucsa se ia dupa grosimea masurata sau gasita in documentatie pe aceeasi cota de 22 la 22 de 20 la 20 ,altfel o sa strangeti de bucsa de-o gasesc dracii asta daca va intra colierul pe ea,ceea ce spun baietii este total gresit de aia exista cote diferite altfel se faceau aceleasi bucse pentru toate dimensiunile barei de torsiune.Este foarte important montajul acestor bucsi altfel va alegeti cu niste scartaieli enervante ori batai daca sunt prea largi si e cam incomod de lucrat la ele.Am gasit cazuri in care in zona in care a lucrat bucsa pe bara s-a uzat suprafata de metal si aproape ca ajungea intre dimensiuni grosimea,atunci se poate face combinatia cu bucsa cu cota mai mica dar asta foarte rar si trebuie masurat cu grija.
Ca informatie praful de grafit sau pulbere cum le zice fiecare, se gaseste pe toate drumurile si are pretul intre 8 lei si 35 depinde de cantitate si producator,se pune pe suprafata se preseaza bine se repeta operatiune pana cand se formeaza un strat compact abia dupa aia se monteaza bucsa si va functiona ani buni,daca la demontare s-a folosit degripant sau alti solventi ori substante grase se degreseaza inainte totul perfect.
Ca informatie praful de grafit sau pulbere cum le zice fiecare, se gaseste pe toate drumurile si are pretul intre 8 lei si 35 depinde de cantitate si producator,se pune pe suprafata se preseaza bine se repeta operatiune pana cand se formeaza un strat compact abia dupa aia se monteaza bucsa si va functiona ani buni,daca la demontare s-a folosit degripant sau alti solventi ori substante grase se degreseaza inainte totul perfect.
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat