lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Sa intelegem ca ventilatia merge, aer intra in habitaclu prin aeratoare, dar este rece? Sau nu vine aer deloc prin aeratoare?
Daca intra aer, mai mult sau mai putin, in functie de treapta de viteza selectata ... dar aerul este complet rece, eu as suspecta actuatorul (motorasul) si / sau clapeta de amestec aer rece/cald.
Nu as crede sa se infunce atat de brusc ceva pe partea de lichid, dar nu este exclus nici asta.
Daca intra aer, mai mult sau mai putin, in functie de treapta de viteza selectata ... dar aerul este complet rece, eu as suspecta actuatorul (motorasul) si / sau clapeta de amestec aer rece/cald.
Nu as crede sa se infunce atat de brusc ceva pe partea de lichid, dar nu este exclus nici asta.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Pompa de apa ar trebui sa aibe paletii rupti si atunci se poate sa nu ai caldura in masina , dar ar tebui sa urce mult temperatura apei in motor.
Lipsa caldura in masina se poate intampla din mai multe motive , instalatia de racire neaerisita corect , termoflot infundat pe unde circula antigelul prin el , retur radiator infundat , pompa de apa cu paletii rupti , clapeta aer cald rece din bord ,ramasa pe blocata pe rece , nu e cazul , ai zis ca functioneaza , calorifer infundat , nu e cazul ai zis ca turul si returul de la el sunt calde, termostat blocat pe deschis , dar tot ar trebui sa bage ceva caldura.
Lipsa caldura in masina se poate intampla din mai multe motive , instalatia de racire neaerisita corect , termoflot infundat pe unde circula antigelul prin el , retur radiator infundat , pompa de apa cu paletii rupti , clapeta aer cald rece din bord ,ramasa pe blocata pe rece , nu e cazul , ai zis ca functioneaza , calorifer infundat , nu e cazul ai zis ca turul si returul de la el sunt calde, termostat blocat pe deschis , dar tot ar trebui sa bage ceva caldura.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
@RADU FLORIAN, eu nu cred ca verificarile au fost facute corect.
Daca:
- ventilatia functioneaza si aerul intra in habitaclu;
- caloriferul este cald (ar trebui fierbinte) si nu pierde temperatura intre intrare si iesire (tur si retur);
- clapeta de amestec aer rece/cald functioneaza corect si este pe cald,
ar fi o utopie ca aerul care intra, sa fie rece. De asta spun ca verificarile nu au fost facute si deci, raspunsurile nu reflecta neaparat realitatea.
Acum, daca acei oameni s-au pus sa schimbe pompa de apa, fara sa faca verificarile prealabile, imi cam dau seama despre ce meseriasi este vorba.
Daca:
- ventilatia functioneaza si aerul intra in habitaclu;
- caloriferul este cald (ar trebui fierbinte) si nu pierde temperatura intre intrare si iesire (tur si retur);
- clapeta de amestec aer rece/cald functioneaza corect si este pe cald,
ar fi o utopie ca aerul care intra, sa fie rece. De asta spun ca verificarile nu au fost facute si deci, raspunsurile nu reflecta neaparat realitatea.
Acum, daca acei oameni s-au pus sa schimbe pompa de apa, fara sa faca verificarile prealabile, imi cam dau seama despre ce meseriasi este vorba.
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
Furtunele care intra in bord de la motor e unu in y si unu simplu sunt fierbinti dar conductele de sub bord care intra si ese din calorifer unu e cald si altul rece . Le-am verificat . Termoflotul au zis ca nu are nici o problema, dar nu lau desfacut sa fie de la termoflot.? Am inteles de pe forum ca daca il desface imi trebuie o garnitura pentru el si nu se gaseste. Nu stiu ce sa mai fac? Oricum va multumesc din suflet pentru sfaturi si îndrumãri.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
lucica76
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Cele 2 furtune sunt de tur si retur la calorifer , daca turul este cald si returul rece ,atunci posibil sa fie caloriferul infundat , dar nu neaparat , mai sunt si alte cauze cu efectul asta , iar daca sunt calde ambele furtune , asta inseamna ca circula apa calda prin calorifer deci nu e infundat si cel mai probabil clapetul care inchide si deschide intre rece si cald , in bord ,e ramas pe rece.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Caloriferul se verifica destul de usor fara a fi demontat de pe masina , se scot furtunele de tur retur din el , au niste sigurante de sarma si ies usor si bagat apa cu furunul pe tur si trebuie sa iasa pe retur , daca nu iese inseamna ca e infundat , nu cumpara nimic inainte sa fi sigura ca piesa este defecta . Turul este furtunul de mai sus si celalalt este returul , turul vine din corpul termostatului si intra in calorifer ,iar pe retur iese si intra prin termoflot (un mic radiatior de racire a uleiului ) si prin corpul filtrului de ulei si ajunge in bloc motor , eee aici e o problema , se poate infunda gaura aceea dintre bloc motor si corp filtru ulei cu mizerie si ca urmare se intrerupe circuitul caloriferului .
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.