Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Buna seara am tot citit peste tot ce ar putea sa fie ,masinuta mea nu mai vrea sã bage deloc caldura. Si totul sa intimplat instantaneu, la ora 3 parcata si la 17 am pornito caldura nimic. Poate ma ajutati si pe mine cu sfaturi ce ar putea sa fie. Multumesc.


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTJ
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Sa intelegem ca ventilatia merge, aer intra in habitaclu prin aeratoare, dar este rece? Sau nu vine aer deloc prin aeratoare?
Daca intra aer, mai mult sau mai putin, in functie de treapta de viteza selectata ... dar aerul este complet rece, eu as suspecta actuatorul (motorasul) si / sau clapeta de amestec aer rece/cald.
Nu as crede sa se infunce atat de brusc ceva pe partea de lichid, dar nu este exclus nici asta.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Prima data verifica cele 2 furtune ce vin de la motor la caloriferul din bord , daca sunt calde amandoua .
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ok am duso la servis, vine aer rece pe ventilatie
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Clapetele functioneaza, furtunurile sunt calde , mi-au spus ca ori pompa de apa ori caloriferul ar fi cauza,astept.
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Sau apucat sa dea pompa jos sa vedem
  • Florin20

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Sa va facã și oarecum dovada defecțiunii, sa nu va ia banii pt ceva mai scump și de fapt sa fie ceva mult mai ieftin. Asa ca idee,sa nu profite de faptul ca nu toți ne pricepem.
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Da multumesc pentru sfat, am stat linga ei , pompa intradevar pierdea apa era fisurata dar de ce oare toti mecanicii astia daca te vad femeie au impresia ca sunt em si proaste .
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Tot nu baga caldura, am tot citit si am vazut ca poate fi termostatul le-am zis sa verifice si au inceput sa ma ia la mișto, in fine am inceput sa fac balamuc si la desfacut era in regula, acum a ramas ca miine sa desfaca caloriferul. Asta se poate spala ? Poate ma ajutati cu un sfat va rog.
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Tot nu baga caldura, am tot citit si am vazut ca poate fi termostatul le-am zis sa verifice si au inceput sa ma ia la mișto, in fine am inceput sa fac balamuc si la desfacut era in regula, acum a ramas ca miine sa desfaca caloriferul. Asta se poate spala ? Poate ma ajutati cu un sfat va rog.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pompa de apa ar trebui sa aibe paletii rupti si atunci se poate sa nu ai caldura in masina , dar ar tebui sa urce mult temperatura apei in motor.
Lipsa caldura in masina se poate intampla din mai multe motive , instalatia de racire neaerisita corect , termoflot infundat pe unde circula antigelul prin el , retur radiator infundat , pompa de apa cu paletii rupti , clapeta aer cald rece din bord ,ramasa pe blocata pe rece , nu e cazul , ai zis ca functioneaza , calorifer infundat , nu e cazul ai zis ca turul si returul de la el sunt calde, termostat blocat pe deschis , dar tot ar trebui sa bage ceva caldura.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai zis ca cele 2 furtune care vin de la motor la caloriferul din bord sunt calde , deci nu ai de ce sa banui caloriferul , intra pe tur si iese pe retur , daca returul era rece atunci da, poate fi si caloriferul din bord infundat si sa ajungi la el este destul de greu.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
@RADU FLORIAN, eu nu cred ca verificarile au fost facute corect.
Daca:
- ventilatia functioneaza si aerul intra in habitaclu;
- caloriferul este cald (ar trebui fierbinte) si nu pierde temperatura intre intrare si iesire (tur si retur);
- clapeta de amestec aer rece/cald functioneaza corect si este pe cald,
ar fi o utopie ca aerul care intra, sa fie rece. De asta spun ca verificarile nu au fost facute si deci, raspunsurile nu reflecta neaparat realitatea.
Acum, daca acei oameni s-au pus sa schimbe pompa de apa, fara sa faca verificarile prealabile, imi cam dau seama despre ce meseriasi este vorba.
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Furtunele care intra in bord de la motor e unu in y si unu simplu sunt fierbinti dar conductele de sub bord care intra si ese din calorifer unu e cald si altul rece . Le-am verificat . Termoflotul au zis ca nu are nici o problema, dar nu lau desfacut sa fie de la termoflot.? Am inteles de pe forum ca daca il desface imi trebuie o garnitura pentru el si nu se gaseste. Nu stiu ce sa mai fac? Oricum va multumesc din suflet pentru sfaturi si îndrumãri.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca pompa de apa pierde apa , trebuie schimbata , dar cum am zis , numai daca are paletii rupti si nu recircula apa in motor , nu ai si caldura , nu daca doar pierde apa.
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Hai sã-ți spun ce am fãcut și verificat pina in prezent, problema era ca conductele care eseau din calorifer alea de aluminiu ,una era calda si una rece nu stiu daca caloriferul e rece nu am putut sa bag mina ,dar furtunele care se mufeaza la aceste conducte erau calde.
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu mam uitat la palete dar e in porbagajul masinii ma voi uita miine . Am de gind sa stau pe capul lor
  • lucica76

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Problema este ca ei au comandat calorifer au zis ca nu poate fi spalat eu am tot citit pe aici si am inteles ca se poate spala miine ii iau in primire din nou. Cred ca isi vor blestema zilele pina imi face masina.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cele 2 furtune sunt de tur si retur la calorifer , daca turul este cald si returul rece ,atunci posibil sa fie caloriferul infundat , dar nu neaparat , mai sunt si alte cauze cu efectul asta , iar daca sunt calde ambele furtune , asta inseamna ca circula apa calda prin calorifer deci nu e infundat si cel mai probabil clapetul care inchide si deschide intre rece si cald , in bord ,e ramas pe rece.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Caloriferul se verifica destul de usor fara a fi demontat de pe masina , se scot furtunele de tur retur din el , au niste sigurante de sarma si ies usor si bagat apa cu furunul pe tur si trebuie sa iasa pe retur , daca nu iese inseamna ca e infundat , nu cumpara nimic inainte sa fi sigura ca piesa este defecta . Turul este furtunul de mai sus si celalalt este returul , turul vine din corpul termostatului si intra in calorifer ,iar pe retur iese si intra prin termoflot (un mic radiatior de racire a uleiului ) si prin corpul filtrului de ulei si ajunge in bloc motor , eee aici e o problema , se poate infunda gaura aceea dintre bloc motor si corp filtru ulei cu mizerie si ca urmare se intrerupe circuitul caloriferului .
Asta ca idee pt. tine , poate te ajuta informatia.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR