Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
Soluție
  • Pepin0

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut,

La inceputul lui decembrie am avut o problema cu temperatura lichidului de racire, la modul ca aceasta nu trecea de 54 grade.
Am inlocuit termostatul cu unul nou, dupa care temperatura a inceput sa urce pana la valoarea de 105 grade, iar dupa ce opream motorul lichidul de racire se ridica in borcan, pana la nivelul la care era dat afara, insa foarte putin (doar cateva picaturi).


Am revenit in service, unde a fost inlocuit ventilatorul sub motivul ca nu functiona pe treapta 1. Dupa inlocuire temperatura apei se ridica intre valorile 98 - 105 grade. Dupa oprirea motorului lichidul de racire se ridica in vasul de expansiune pana la nivelul de refulare urmand sa-si reduca volumul dupa cateva minute.


Un sfat ceva cu ce as putea sa mai schimb sau sa mai verific?


MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1.6 105cp Z16XEP

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
In general presiune se face cand termostatul ramane blocat pe inchis , mai grav garnitura de chiulasa fisurata care sufla , ori chiulasa fisurata(nu cred ca este cazul tau ultimele doua variante).Nici termostatul nu ar fi de vina , daca deschide corect.Ai furtunele sistemului de racire tari , aerisirea a fost facuta ca la carte?De ce nu ai optat pentru termostat original pe opel in jur la 200 de lei , si ai luat pierburg 300?
  • Pepin0

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Furtunele sunt moi, termostatul l-am cumpãrat la recomandarea "mecanicului", daca pot sã-i spun asa, tinand cont de faptul ca nu stie ce are acum masina; iar aerisirea... Nu cred ca am facut-o "ca la carte". Care este modalitatea corecta pentru a face aerisirea sistemului?
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sistemul de racire se aeriseste automat.
tot ce tb sa faci este sa completezi cu lichid de racire la nivel si sa mergi cu masina.
in cateva zile si cateva inchideri / deschideri ale termostatului, sistemul se aeriseste. completezi la nivel cu lichid de racire si aia e.
TOATE COMPLETARILE SE FAC CU MOTORUL RECE

la Z16XEP am avut si eu probleme cu electroventilatorul si tot asa urca temperatura.
are o singura rezistenta pe treptele 1 si 2 si, cand se arde, ventilatorul pleaca doar la turatie maxima ("avarie") cand apa e sus
gaseste pe cineva cu Op-Com sa testeze cum functioneaza ventilatorul si decide in consecinta.
daca ventilatorul e ok si termostatul e nou, ramane doar garnitura de chiulasa
  • scosmyn

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2018

  • Mesaj Privat
Schimba bușonul de la vas, are o supapa care probabil a rãmas blocata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR