- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut
Am și eu o problema cu mașina de fapt e de mai mult timp dar nu am bãgat în seamã .. mașina pornește foarte greu la cald . Înainte pornea la prima cheie mai greu dar pornea. Acum foarte rar pornește la prima cheie când e calda. Am fãcut testul pedalelor și îmi dã eroarea P0335. Am cãutat pe forum și cicã ar fi vorba de senzorul vibrochen .. dar nu știu unde e poziționat pe motorul de 1.9 88kw 8 valve .. am cãutat pe net sa vãd și de-abia am gãsit un video cu senzorul dar nu.s sigur daca accea e locația . În video era poziționat în spatele la distribuție..
Daca știe careva unde e locația exactã sa.mi spuna și mie și dacã acesta ar fi de vina pt pornirea foarte grea la cald .
MODEL: Astra h
MOTOR: 1.9
LOCATIE: București
Am și eu o problema cu mașina de fapt e de mai mult timp dar nu am bãgat în seamã .. mașina pornește foarte greu la cald . Înainte pornea la prima cheie mai greu dar pornea. Acum foarte rar pornește la prima cheie când e calda. Am fãcut testul pedalelor și îmi dã eroarea P0335. Am cãutat pe forum și cicã ar fi vorba de senzorul vibrochen .. dar nu știu unde e poziționat pe motorul de 1.9 88kw 8 valve .. am cãutat pe net sa vãd și de-abia am gãsit un video cu senzorul dar nu.s sigur daca accea e locația . În video era poziționat în spatele la distribuție..
Daca știe careva unde e locația exactã sa.mi spuna și mie și dacã acesta ar fi de vina pt pornirea foarte grea la cald .
MODEL: Astra h
MOTOR: 1.9
LOCATIE: București
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Ala de pe distributie este senzorul axei cu came , locatia crankshaft/vibrochen este chiar sub electromotor.Iti las un video http://www.youtube.com/watch?v=wD6BNZV6QBE la minutul 0:35 o sa vezi locatia exacta.
In general din ce m-am documentat cica se ''magnetizeaza'' , mai multe chiar nu stiu.Dupa codul ala de eroare senzorul ar fi de vina , 0 281 002 603 codul pentru z19 dt crackshaft pe bosch.Nu cred ca ai ce curata la el , poate doar sa incerci pe la mufa sa nu fie plina de ulei ori pinii oxidati , ceva pilitura pe capul lui o sa gasesti garantat si mizerie , dar nu aia ar fi cauza.Astea cand pica nu prea ai ce sa le mai faci , si nu poti rupe electromotrul si bateria pentru 100 de lei...
Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Sam 09 Jan, 2021 3:31 pm, modificat de 5 ori în total
In general din ce m-am documentat cica se ''magnetizeaza'' , mai multe chiar nu stiu.Dupa codul ala de eroare senzorul ar fi de vina , 0 281 002 603 codul pentru z19 dt crackshaft pe bosch.Nu cred ca ai ce curata la el , poate doar sa incerci pe la mufa sa nu fie plina de ulei ori pinii oxidati , ceva pilitura pe capul lui o sa gasesti garantat si mizerie , dar nu aia ar fi cauza.Astea cand pica nu prea ai ce sa le mai faci , si nu poti rupe electromotrul si bateria pentru 100 de lei...
Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Sam 09 Jan, 2021 3:31 pm, modificat de 5 ori în total
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Ala de pe distributie este senzorul axei cu came , locatia crankshaft/vibrochen este chiar sub electromotor.Iti las un video http://www.youtube.com/watch?v=wD6BNZV6QBE la minutul 0:35 o sa vezi locatia exacta.
In general din ce m-am documentat cica se ''magnetizeaza'' , mai multe chiar nu stiu.Dupa codul ala de eroare senzorul ar fi de vina , 0 281 002 603 codul pentru z19 dt crackshaft pe bosch.Nu cred ca ai ce curata la el , poate doar sa incerci pe la mufa sa nu fie plina de ulei ori pinii oxidati , ceva pilitura pe capul lui o sa gasesti garantat si mizerie , dar nu aia ar fi cauza.Astea cand pica nu prea ai ce sa le mai faci , si nu poti rupe electromotrul si bateria pentru 100 de lei...
In general din ce m-am documentat cica se ''magnetizeaza'' , mai multe chiar nu stiu.Dupa codul ala de eroare senzorul ar fi de vina , 0 281 002 603 codul pentru z19 dt crackshaft pe bosch.Nu cred ca ai ce curata la el , poate doar sa incerci pe la mufa sa nu fie plina de ulei ori pinii oxidati , ceva pilitura pe capul lui o sa gasesti garantat si mizerie , dar nu aia ar fi cauza.Astea cand pica nu prea ai ce sa le mai faci , si nu poti rupe electromotrul si bateria pentru 100 de lei...
Ai perfecta dreptate am cãutat și e 100 lei unul nou. O sa.l schimb sa vãd daca mașina pornește cum ar trebui dupã
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- katalin.r
- **
- 139 mesaje
- din 22 Sep 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
katalin.r
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2012
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat
M.am mai documentat acum pe yt și am vãzut cã pornirea asta grea ar putea fi cauzata și de egr și tija swirl cicã daca ar fi blocate pe închis ar cauza asta.. motorul meu pornește exact cã asta las link mai jos cu clipul pe yt https://youtube.com/watch?v=AtleHAYQlZ8 se aude același zgomot.. eu am 2 egr acum 2 zile l.am curatat și când l.am montat pe mașina a pornit greu.. e posibil sa fie defecte ? Am cumpãrat un egr pt cã cineva mi.a zis mai de mult cã al meu nu ar mai fi bun.. le.am pus pe amândouã pe mașina și mașina la fel pornește cu amândouã nu e nici o diferențã .. sa fie duse amândouã sau nu are treabã cu pornirea ?
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Pana nu ai pus tot la punct pe masina , adica fiecare piesa sa functioneze in parametri o sa patesti chestii de genul.Egr degeaba cureti partea mecanica daca cea electrica este arsa , bobina nu se mai excita si adio deschidere.El dupa cum am mai zis functioneaza doar in turatii mici si medii pentru a reintoarce gasele ''nearse'' chipurile , de aia se imputeste tot sistemul de admisie al unui diesel modern!Nu avem ce face , asa au gandit jmecherii planetei.In turatii mari el sta inchis , pentru ca motorul sa atinga anumite performante ai nevoie de aer bogat in oxigen , nu plin de monoxid de carbon , fum dala imputit adica.Carja aia swirl la fel , ai nevoie de ea la turatii mari , un aport de oxigen mai mare aduce mai multa putere daca o gandim logic(pe langa niste anexe mai mari).Acum cine stie cat de infundata o fi si galeria aia , cert este ca poti vedea si cu clapeta montata ceva pe acolo , dar sa umbli la carja aia swirl este crima si pedeapsa.Daca aia este cazuta pe inchis nu o sa atingi performantele normale ale motorului niciodata , iar daca este blocata pe deschis , mai rar cred , ar trebui sa influenteze cumva si pornirile.Nu ai vrea sa ramana egr blocat pe deschis cand pornesti masina , nu cred ca un foc/motor porneste cu fum.Eu nu spun ca ai aceste piese stricate si sa inlocuiesti imediat , doar trebuiesc verificare.Se verifica fizic apoi cablaje unde exista , si tot asa.Se sterg erorile si se urmareste daca persista , apoi se inlocuiesc.Cauta pe cineva care se pricepe sa faca o diagnoza la masina , si sa vada parametrii live la senzori si ce mai este pe acolo.Pe ghicite asa este greu tare de rezolvat , uneori se nimereste alteori devine frustrant pentru cel care intreaba.Masina este batrana si incepe sa ceara , o sa vina timpul cand trebuiesc cantarite atent investitiile.
- GStoleru
- OP
- 116 mesaje
- din 03 Nov 2019
GStoleru
- Mesaje scrise: 116
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2019
- Mesaj Privat