Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Salut
Am și eu o problema cu mașina de fapt e de mai mult timp dar nu am bãgat în seamã .. mașina pornește foarte greu la cald . Înainte pornea la prima cheie mai greu dar pornea. Acum foarte rar pornește la prima cheie când e calda. Am fãcut testul pedalelor și îmi dã eroarea P0335. Am cãutat pe forum și cicã ar fi vorba de senzorul vibrochen .. dar nu știu unde e poziționat pe motorul de 1.9 88kw 8 valve .. am cãutat pe net sa vãd și de-abia am gãsit un video cu senzorul dar nu.s sigur daca accea e locația . În video era poziționat în spatele la distribuție..
Daca știe careva unde e locația exactã sa.mi spuna și mie și dacã acesta ar fi de vina pt pornirea foarte grea la cald .





MODEL: Astra h
MOTOR: 1.9

LOCATIE: București
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ala de pe distributie este senzorul axei cu came , locatia crankshaft/vibrochen este chiar sub electromotor.Iti las un video http://www.youtube.com/watch?v=wD6BNZV6QBE la minutul 0:35 o sa vezi locatia exacta.

In general din ce m-am documentat cica se ''magnetizeaza'' , mai multe chiar nu stiu.Dupa codul ala de eroare senzorul ar fi de vina , 0 281 002 603 codul pentru z19 dt crackshaft pe bosch.Nu cred ca ai ce curata la el , poate doar sa incerci pe la mufa sa nu fie plina de ulei ori pinii oxidati , ceva pilitura pe capul lui o sa gasesti garantat si mizerie , dar nu aia ar fi cauza.Astea cand pica nu prea ai ce sa le mai faci , si nu poti rupe electromotrul si bateria pentru 100 de lei...


Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Sam 09 Jan, 2021 3:31 pm, modificat de 5 ori în total
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Mersi frumos de locație.
Acum despre simptome crezi cã el ar fi de vina ? Daca da are cineva codul senzorului sã mã interesez cat ar costa nou sau daca merge curãțat ?
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Pune original GM daca vrei sa-l schimbi, posibil si la motorul tau sa vina original pe Bosch dar trebuie verificat. Orice alt producator te va duce, mai devreme sau mai tarziu (de obicei mult prea devreme) la aceleasi probleme.
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Ala de pe distributie este senzorul axei cu came , locatia crankshaft/vibrochen este chiar sub electromotor.Iti las un video http://www.youtube.com/watch?v=wD6BNZV6QBE la minutul 0:35 o sa vezi locatia exacta.

In general din ce m-am documentat cica se ''magnetizeaza'' , mai multe chiar nu stiu.Dupa codul ala de eroare senzorul ar fi de vina , 0 281 002 603 codul pentru z19 dt crackshaft pe bosch.Nu cred ca ai ce curata la el , poate doar sa incerci pe la mufa sa nu fie plina de ulei ori pinii oxidati , ceva pilitura pe capul lui o sa gasesti garantat si mizerie , dar nu aia ar fi cauza.Astea cand pica nu prea ai ce sa le mai faci , si nu poti rupe electromotrul si bateria pentru 100 de lei...

Ai perfecta dreptate am cãutat și e 100 lei unul nou. O sa.l schimb sa vãd daca mașina pornește cum ar trebui dupã
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Revin cu update
Am schimbat senzorul și nimic nu s.a schimbat . Mașina pornește la fel de greu la cald .
Am pus testerul pe ea nici o eroare nu are .. ce sa.i mai fac? Nu.i da nimeni de cap
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Cand dai cheie si nu porneste, se ridica putin turometrul sau ramane fix, nemiscat?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Mai ai vreun cod ramas prin bord?

Ai incercat sa pornesti direct motorul , ca un benzinar , la cald logic...
Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura sa vezi cum porneste si asa...


Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Lun 11 Jan, 2021 8:28 pm, modificat de 3 ori în total
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
katalin.r a scris:Cand dai cheie si nu porneste, se ridica putin turometrul sau ramane fix, nemiscat?

Nu m.am uitat la aspectul asta . Te anunț mâine sa vãd daca face așa cum ai zis
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Mai ai vreun cod ramas prin bord?

Am șters eroare și nu a mai apãrut însã mașina la fel de greu pornește .incepe sa.mi afecteze și electromotorul de la cât îl omor cu pornitul asta greu.. învârte prea mult cã sa porneascã gen tin contactul și 20 30 de secunde pânã pornește
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
M.am mai documentat acum pe yt și am vãzut cã pornirea asta grea ar putea fi cauzata și de egr și tija swirl cicã daca ar fi blocate pe închis ar cauza asta.. motorul meu pornește exact cã asta las link mai jos cu clipul pe yt https://youtube.com/watch?v=AtleHAYQlZ8 se aude același zgomot.. eu am 2 egr acum 2 zile l.am curatat și când l.am montat pe mașina a pornit greu.. e posibil sa fie defecte ? Am cumpãrat un egr pt cã cineva mi.a zis mai de mult cã al meu nu ar mai fi bun.. le.am pus pe amândouã pe mașina și mașina la fel pornește cu amândouã nu e nici o diferențã .. sa fie duse amândouã sau nu are treabã cu pornirea ?
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Pana nu ai pus tot la punct pe masina , adica fiecare piesa sa functioneze in parametri o sa patesti chestii de genul.Egr degeaba cureti partea mecanica daca cea electrica este arsa , bobina nu se mai excita si adio deschidere.El dupa cum am mai zis functioneaza doar in turatii mici si medii pentru a reintoarce gasele ''nearse'' chipurile , de aia se imputeste tot sistemul de admisie al unui diesel modern!Nu avem ce face , asa au gandit jmecherii planetei.In turatii mari el sta inchis , pentru ca motorul sa atinga anumite performante ai nevoie de aer bogat in oxigen , nu plin de monoxid de carbon , fum dala imputit adica.Carja aia swirl la fel , ai nevoie de ea la turatii mari , un aport de oxigen mai mare aduce mai multa putere daca o gandim logic(pe langa niste anexe mai mari).Acum cine stie cat de infundata o fi si galeria aia , cert este ca poti vedea si cu clapeta montata ceva pe acolo , dar sa umbli la carja aia swirl este crima si pedeapsa.Daca aia este cazuta pe inchis nu o sa atingi performantele normale ale motorului niciodata , iar daca este blocata pe deschis , mai rar cred , ar trebui sa influenteze cumva si pornirile.Nu ai vrea sa ramana egr blocat pe deschis cand pornesti masina , nu cred ca un foc/motor porneste cu fum.Eu nu spun ca ai aceste piese stricate si sa inlocuiesti imediat , doar trebuiesc verificare.Se verifica fizic apoi cablaje unde exista , si tot asa.Se sterg erorile si se urmareste daca persista , apoi se inlocuiesc.Cauta pe cineva care se pricepe sa faca o diagnoza la masina , si sa vada parametrii live la senzori si ce mai este pe acolo.Pe ghicite asa este greu tare de rezolvat , uneori se nimereste alteori devine frustrant pentru cel care intreaba.Masina este batrana si incepe sa ceara , o sa vina timpul cand trebuiesc cantarite atent investitiile.
  • GStoleru

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2019

  • Mesaj Privat
black_soulwhite a scris:Mai ai vreun cod ramas prin bord?

Ai incercat sa pornesti direct motorul , ca un benzinar , la cald logic...
Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura sa vezi cum porneste si asa...

Unde e localizat senzorul de temperatura ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR