- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Imensa mare majoritate a amortizoarelor sunt pe ulei. Acel gaz despre care se face vorbire, este inlocuitorul aerului din vechile amortizoare, nu inlocuitorul uleiului. (nu vorbim despre amortizoare folosite in aplicatii speciale, care sunt calculate dupa acele necesitati)
Gazul acela, are mai multe beneficii, printre care, mie mi se pare cea mai importanta reducerea sau eliminarea efectului de "spumare" a uleiului si disiparea mai rapida a caldurii, astfel ca se ajunge la mentinerea constanta a vascozitatii uleiiului.
Duritatea si longevitatea amortizoarelor, sunt in functie de proiectare si executie.
Gazul acela, are mai multe beneficii, printre care, mie mi se pare cea mai importanta reducerea sau eliminarea efectului de "spumare" a uleiului si disiparea mai rapida a caldurii, astfel ca se ajunge la mentinerea constanta a vascozitatii uleiiului.
Duritatea si longevitatea amortizoarelor, sunt in functie de proiectare si executie.
- marka
- OP
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Monroe ca si brand face amortizoare mai moi, pentru un confort sporit la drum intins. Am la Vectra B pe fata si personal chiar ma deranjeaza ca parca sunt prea moi pe drum ondulat, am observat acest comportament deja din prima zi de la montare (le am cumparate de noi si tot eu le-am montat).
La Astra H am sasiu coborât + arcuri sport de fabrica. Pentru partea din spate am luat Kayaba Excel-G si sunt tari, iar pe fata am luat Koni (in urma cu doar doua saptamani) doar ca inca nu le-am montat, deci nu pot sa spun cum sunt (astept primavara). Pe fata pentru Astra H a mea am aflat ca cele GM sunt facute tot de Koni, dar nu prea te poti apropia de ele ca bani (e 600lei bucata). Koni au fost 420lei/buc dar am stat o luna ca sa-mi vina amortizoarele la Sibiu (unul de la un furnizor, celalalt de la altul). Pe site-ul Koni sunt listate ca fiind de tip STR.T (Sport & Tuning) deci ma astept sa fie tari, sper doar ca nu exagerat ca am ceva probleme cu mijlocul si daca ma scutura nu stiu ce ma fac (probabil ca o sa umblu dupa arcuri normale de H de prin dezmembrari).
La Astra H am sasiu coborât + arcuri sport de fabrica. Pentru partea din spate am luat Kayaba Excel-G si sunt tari, iar pe fata am luat Koni (in urma cu doar doua saptamani) doar ca inca nu le-am montat, deci nu pot sa spun cum sunt (astept primavara). Pe fata pentru Astra H a mea am aflat ca cele GM sunt facute tot de Koni, dar nu prea te poti apropia de ele ca bani (e 600lei bucata). Koni au fost 420lei/buc dar am stat o luna ca sa-mi vina amortizoarele la Sibiu (unul de la un furnizor, celalalt de la altul). Pe site-ul Koni sunt listate ca fiind de tip STR.T (Sport & Tuning) deci ma astept sa fie tari, sper doar ca nu exagerat ca am ceva probleme cu mijlocul si daca ma scutura nu stiu ce ma fac (probabil ca o sa umblu dupa arcuri normale de H de prin dezmembrari).