- mihait
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salut !
Am si eu o problema cu un opel astra f din 97 cu cutie de viteze automata.
Daca pronesc masina dupa ce a stat cel putin vreo 24 de ore si in special dimineata cand este mai racoare, clipeste intermitent martorul cutiei automate ( rotita dintata cu un S in interior ) si cutia merge intr-un regim de avarie. Spun asta deoarece nu are demaraj. Daca cuplez pe modurile 3 , 2, 1 masina mai prinde vlaga.
Dupa ce se incalzeste motorul cat de cat , daca opresc masina si o repornesc cutia se comporta normal, schimband vitezele la timp iar martorul ramane stins.
In afara de schimbat uleiul si filtrul din cutie as mai putea sa incerc sa fac si altceva ?
PS: Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar nu am gasit ceva care sa raspunda concret problemei mele, in afara de recomadarile de schimbare ulei si filtru.
Ultima modificare făcută de mihait la Joi 12 Oct, 2006 12:06 pm
Am si eu o problema cu un opel astra f din 97 cu cutie de viteze automata.
Daca pronesc masina dupa ce a stat cel putin vreo 24 de ore si in special dimineata cand este mai racoare, clipeste intermitent martorul cutiei automate ( rotita dintata cu un S in interior ) si cutia merge intr-un regim de avarie. Spun asta deoarece nu are demaraj. Daca cuplez pe modurile 3 , 2, 1 masina mai prinde vlaga.
Dupa ce se incalzeste motorul cat de cat , daca opresc masina si o repornesc cutia se comporta normal, schimband vitezele la timp iar martorul ramane stins.
In afara de schimbat uleiul si filtrul din cutie as mai putea sa incerc sa fac si altceva ?
PS: Stiu ca s-a mai discutat pe forum, dar nu am gasit ceva care sa raspunda concret problemei mele, in afara de recomadarile de schimbare ulei si filtru.
Ultima modificare făcută de mihait la Joi 12 Oct, 2006 12:06 pm
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Pot sa iti spun doar atat in legatura cu martorul "S" in rotitza dintzata ca asta, la mine este martorul care se aprinde in momentul in care eu selectez modul "SPORT" si nu cred sa fie legatura intr-e ceea ce spui tu si martorul respectiv. Sper sa iti fie de folos ce am scris mai sus Ciaoooo si bafta.
- mihait
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mihait
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Opel astra F caravan 1997.
Motor 1.6i, 55kW.
Cutia de viteze are P R N D 3 2 1 si butoanele : sport, winter.
Uleiul a fost schimbat de celalat proprietar in 2002 ( conform factura service).
M-am uitat pe joja de ulei a cutiei dar habar nu am care este MIN si MAX.
Are o linie si deasupra scrie + 20 grade si mai apoi are ca o decupare .
Uleiul ar veni cam pana la acest ultim reper ( verificare facuta la cald, dupa 5 min de oprire ).
Uleiul are o culoare verzuie si este curat.
Nu am apucat sa-i fac consumul , dar nu cred ca sare de 11-12 in oras.
Masina are 123000 , dar care normal ca nu sunt reali.
Motor 1.6i, 55kW.
Cutia de viteze are P R N D 3 2 1 si butoanele : sport, winter.
Uleiul a fost schimbat de celalat proprietar in 2002 ( conform factura service).
M-am uitat pe joja de ulei a cutiei dar habar nu am care este MIN si MAX.
Are o linie si deasupra scrie + 20 grade si mai apoi are ca o decupare .
Uleiul ar veni cam pana la acest ultim reper ( verificare facuta la cald, dupa 5 min de oprire ).
Uleiul are o culoare verzuie si este curat.
Nu am apucat sa-i fac consumul , dar nu cred ca sare de 11-12 in oras.
Masina are 123000 , dar care normal ca nu sunt reali.
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
din cate stiu uleiul se verifica cu motorul pornit, iar despre asa zisele repere nu stiu ce sa zic. daca nu ii dai de cap asa verificand un alta, eu unu m-as duce la cineva care repara cutii de viteze automate. nu neaparat ca tre sa fie stricata dar parerea mea este ca astia au vazut mult mai multe cutii automate decat toate repr opel din tara la un loc, implicit ei stiu simptome manifestari regim de funct etc.
- mihait
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- mihait
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
cruger- Suspendat
- 230 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Vectra 2001 z18xe
- Bucuresti
cruger- Mesaje scrise: 230
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
pe joja de la cuite tre sa ai 2 repere: unu cu +20 grade si unu cu +80. in functie de temp motorului uleiul tre sa fie la unu din cele 2 repere. recomnadat sa verifici uleiul cu motorul le 80 de grade. parerea mea este sa cumperi un spray de contacte sa desfaci frumos plasticele de la cutie si sa incepi sa cureti bine. vezi dupa cum e
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mihait
- OP
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- raffael007
- *
- 2 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 1995
- Iasi
raffael007
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am si eu aceasi problema .. la fel am shimbat uleiul si degeaba .
De mentionat ca atunci cand palpaie martorul S tre sa turez tare motorul ca si cum ar merge numai in viteza 1, iar dupa ce se incalzeste opresc si repornesc mashina nu mai are nimik.
Martorul S din cate shtiu eu are numai doua instantze: aprins sau stins , cand palpaie ineamna ca are o problema.
O sa incerc sa vad si eu de switch-ul selector ul ala
De mentionat ca atunci cand palpaie martorul S tre sa turez tare motorul ca si cum ar merge numai in viteza 1, iar dupa ce se incalzeste opresc si repornesc mashina nu mai are nimik.
Martorul S din cate shtiu eu are numai doua instantze: aprins sau stins , cand palpaie ineamna ca are o problema.
O sa incerc sa vad si eu de switch-ul selector ul ala
- raffael007
- *
- 2 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 1995
- Iasi
raffael007
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat