- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
M-am uitat in toate magazinele, am ales unul Made in UK , nici vorba de romana in instructiuni, numai engleza sau alte 3-4 limbi, producator RING RECB 208
Foarte bine facut, automat complet, si incarca baterii pana 120AH.
mai multe info - Aici
Ultima modificare făcută de vlad-OPC la Dum 11 Jan, 2015 7:14 pm
Foarte bine facut, automat complet, si incarca baterii pana 120AH.
mai multe info - Aici
Ultima modificare făcută de vlad-OPC la Dum 11 Jan, 2015 7:14 pm
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Asta era la Lidl cu 80 lei, poate o mai si acum, inauntru toate dar toate sunt la fel, china sa traiasca http://www.lidl-service.com...4174/52513_GB.pdf
Made in UK e plasticul probabil, se stie ca fieful chinezilor EU e in UK
Made in UK e plasticul probabil, se stie ca fieful chinezilor EU e in UK
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
am avut acumulator Bosch S5 cumparat cu 500ron si a tinut 5 ani deci 100ron/an. Asa ca am renuntat la ideea de a cumpara alt acumulator super scump ca sunt toate proaste si nu tin mai mult de 3 ani cum zicea cineva care se ocupa cu asa ceva in Sibiu. Am luat pana la urma tot acumulator Bosch S3 de data asta cu 300 ron ca era cel mai ieftin care l-am gasit, mai ieftin decat Rombat sau altele si daca ma tine 3-4 ani tot e bine...
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,576 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,576
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am luat si eu jucãria din Lidl la oferta cu 40 lei. L-a ajutat pe vecin cu resuscitarea bateriei...masina statuta careva luni si încercat sa o porneasca la 15 grade cu minus.
La mine nu a dat rezultate...am schimbat bateria pt ca apoi sa aflu ca de vina era demarorul. Oricum redresorul e foarte bun pentru mentenanta la diesel frecat prin oras. Recomandarea unui electrician auto....daca nu am un drum de cel puțin 200 km, într-o lunã , sa fac o mentenanta cu redresorul de 15-20 ore , in special iarna
La mine nu a dat rezultate...am schimbat bateria pt ca apoi sa aflu ca de vina era demarorul. Oricum redresorul e foarte bun pentru mentenanta la diesel frecat prin oras. Recomandarea unui electrician auto....daca nu am un drum de cel puțin 200 km, într-o lunã , sa fac o mentenanta cu redresorul de 15-20 ore , in special iarna
LIvanov
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2020
- Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Salut!
Doresc sa stiu daca cineva a folosit incarcator auto solar,zilele trecute am vazut asa ceva ,la un pret de circa 1500 lei,se
monteaza pe bord si se cupleaza la bricheta.
In prospect scrie ca mentine acumulatorul incarcat,chiar si daca nu este soare.
Doresc sa stiu daca cineva a folosit incarcator auto solar,zilele trecute am vazut asa ceva ,la un pret de circa 1500 lei,se
monteaza pe bord si se cupleaza la bricheta.
In prospect scrie ca mentine acumulatorul incarcat,chiar si daca nu este soare.
Salut, am avut eu un astfel de incarcator, din pacate oferea doar 185mA/h adica mai nimic, o baterie de matiz sau tico care are 40..45 A o sa o incarce in aproximativ 245 de ore, ca sa nu mai pun pierderile, adica peste 10 zile, insa noaptea face drenare de cativa miliamperi acolo,2...5mA/h neglijabil, incarcarea este in impulsuri asta e bine si da probabil tine bateria activa daca nu ai nici un consumator pe ea, dar toate masinile noi au mici consumatori alrma, camere senzori etc, care consuma mai mult de 185mA/h asa ca acest panou solar de incarcare nu va face decat sa compenseze in cel mai bun caz o parte din pierderi adica va incetini rata de descarcare si atat, poti insa sa il folosesti cu succes banuiesc la tinerea incarcata a unei baterii de backup sau la bateria unui generator sa fii sigur ca este incarcata tot timpul, la baterii miici in general ca la baterii de 50..80A e pierdere de vreme. Pe audi din cate stiu eu au montat in turela un panou solar dar cred ca este de cel putin 8...10 ori mai mare adica probabil 2 A/h in 12 ore de soare 24 A adica suficent ca o baterie partial descarcata sa fie buna de dat la automat, sau sa compenseze toti consumatori de asteptare plus revigoreare incarcare lenta.
LIvanov
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2020
- Mesaj Privat
EL-GABRY a scris:Colegii care au cumparat jucaria de la Lidl... l-ati pus la treaba? O parere sincera? Nu ce scrie in cartea lui, ci real.
Plusuri, minusuri, isi merita banii?
Plusuri, minusuri, isi merita banii?
Salut, am eu incarcatorul electronic de la Lidle, cel de 75 ron de fapt am trei redresoare si imi este simplu sa compar, cel mic de la Lidle incarca cu curent mic adevarat insa o face in impulsuri regenereaza bateria si este sigur ca nu va supraincarca bateria avand protectii si programe speciale de regenerare incarcare intretinere, redresor auto einhell de 12 A este brut bun rezistent dar nu are oprire automata se limiteaza curentul singur cand bateria se incarca insa curentul de incarcare mai mare, eu am montat o siguranta si intre diode si iesire ca sa nu crape aia interna daca baga cineva siguranta prea mare pe carcasa, acum am luat redresorul cu ajutor de pornire de 17 A si 75A pentru 3 secunde la pornire, pret 212 ron, e super fain insa toate incarcatoarele de la Lidle nu pot fi folosite ca surse de 12 V pentru un bec motor etc in schimb cel einhell se poate folosi asa ca luati ce va trebuie sursa sau redresor sau ambele.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
livcro a scris:Am luat si eu jucãria din Lidl la oferta cu 40 lei. L-a ajutat pe vecin cu resuscitarea bateriei...masina statuta careva luni si încercat sa o porneasca la 15 grade cu minus.
La mine nu a dat rezultate...am schimbat bateria pt ca apoi sa aflu ca de vina era demarorul. Oricum redresorul e foarte bun pentru mentenanta la diesel frecat prin oras. Recomandarea unui electrician auto....daca nu am un drum de cel puțin 200 km, într-o lunã , sa fac o mentenanta cu redresorul de 15-20 ore , in special iarna
La mine nu a dat rezultate...am schimbat bateria pt ca apoi sa aflu ca de vina era demarorul. Oricum redresorul e foarte bun pentru mentenanta la diesel frecat prin oras. Recomandarea unui electrician auto....daca nu am un drum de cel puțin 200 km, într-o lunã , sa fac o mentenanta cu redresorul de 15-20 ore , in special iarna
Acumulatorul nu necesita nici o grija deosebita daca ,
1. densitatea electrolitului este 1.28 la temperatura de 25 gr. masurata dupa 24 de ore de tinut in aceste conditii.
2.motorul este in mintile lui si porneste corect fara sa zapaceasca acumulatorul
3.alternatorul incarca la tensiunea de aprox 14.5v,rederesarea prin puntea redresoare este normala fara fluctuatii.
4,nu exista consumatori sa descarce bateria cat automobilul stationeaza
5.protectiile de caldura exista la locul lor.
6.bornele,cablurile,sertizarile din borne si alte contacte sunt in regula ,alea ar trebui verificate din timp in timp.
Orice incercare de 'ingrijire' peste ceea ce este suficient duce la scurtarea vietii acumulatorului cea mai grava este incarcarea fara rost, prin incarcare peste limita normala apare 'fierberea' degajarea hidrogenului din electrolit cee ce duce la scaderea densitatii in final acumulatorul isi pierde capacitatea de inmagazinare si devine sensibil la temperaturile scazute,adica iarna stai cu redresoru pe el sa-l poti folosi.
Pentru cine are cunostinte si chef iar acumulatorul de pe masina lui are dopuri de golire si locuieste intr-o zona cu temperaturi extrem de scazute iarna poate face fara frica electrolit la 1.29-1.30 masurat in aceleasi conditii si poate fi sigur ca motorul este invartit fara probleme pana la -30 grade.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat