Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Vreau sa fac un cadou, un regresor unui coleg de serv , poate cineva sa imi recomande un model bun ? B - maxim 200 LEI
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi la Lidl daca mai au, 80lei, electronic, ieftin si bun. Singura problema e ca are prea multe protectii, daca bateria este descarcata complet nu vrea sa porneasca, trebuie pus in paralel un acumulator de UPS.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
M-am uitat in toate magazinele, am ales unul Made in UK , nici vorba de romana in instructiuni, numai engleza sau alte 3-4 limbi, producator RING RECB 208
Foarte bine facut, automat complet, si incarca baterii pana 120AH.

mai multe info - Aici




Ultima modificare făcută de vlad-OPC la Dum 11 Jan, 2015 7:14 pm
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
225 lei?
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cam acolo era... Dar materiale din plastic de o calitate foarte buna
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am vazut la dedeman
eu folosesc
http://caranda.shopmania.bi...mperatura-3918977
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Dap, Profi scula Smile Intelegenta si la fel de automata complet. Are si senzori de temp. sau ceva de genu... Chiar e Profi ! Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asta era la Lidl cu 80 lei, poate o mai si acum, inauntru toate dar toate sunt la fel, china sa traiasca http://www.lidl-service.com...4174/52513_GB.pdf
Made in UK e plasticul probabil, se stie ca fieful chinezilor EU e in UK
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
si eu am tot Ctek MXS5 si este super tare. Am reusit sa aduc la viata o baterie care era aproape moarta... pe modulul RECON a reusit sa o resusciteze si a mai trait aproape 1 an dupa care a murit complet Smile este bun dar scump 90euro am dat eu pe el in germania.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hmmm! Cu 90 euro nenea Micky,scuza-mi "interventia",da-ti luai acumulator de te tinea peste 4...! Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am avut acumulator Bosch S5 cumparat cu 500ron si a tinut 5 ani deci 100ron/an. Asa ca am renuntat la ideea de a cumpara alt acumulator super scump ca sunt toate proaste si nu tin mai mult de 3 ani cum zicea cineva care se ocupa cu asa ceva in Sibiu. Am luat pana la urma tot acumulator Bosch S3 de data asta cu 300 ron ca era cel mai ieftin care l-am gasit, mai ieftin decat Rombat sau altele si daca ma tine 3-4 ani tot e bine...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
daca pui Ctek-ul pe el din cand in cand trebuie sa tina
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,576
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am luat si eu jucãria din Lidl la oferta cu 40 lei. L-a ajutat pe vecin cu resuscitarea bateriei...masina statuta careva luni si încercat sa o porneasca la 15 grade cu minus.
La mine nu a dat rezultate...am schimbat bateria pt ca apoi sa aflu ca de vina era demarorul. Oricum redresorul e foarte bun pentru mentenanta la diesel frecat prin oras. Recomandarea unui electrician auto....daca nu am un drum de cel puțin 200 km, într-o lunã , sa fac o mentenanta cu redresorul de 15-20 ore , in special iarna
  • LIvanov

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2020

  • Mesaj Privat
viorel_bce a scris:Salut!
Doresc sa stiu daca cineva a folosit incarcator auto solar,zilele trecute am vazut asa ceva ,la un pret de circa 1500 lei,se
monteaza pe bord si se cupleaza la bricheta.
In prospect scrie ca mentine acumulatorul incarcat,chiar si daca nu este soare.



Salut, am avut eu un astfel de incarcator, din pacate oferea doar 185mA/h adica mai nimic, o baterie de matiz sau tico care are 40..45 A o sa o incarce in aproximativ 245 de ore, ca sa nu mai pun pierderile, adica peste 10 zile, insa noaptea face drenare de cativa miliamperi acolo,2...5mA/h neglijabil, incarcarea este in impulsuri asta e bine si da probabil tine bateria activa daca nu ai nici un consumator pe ea, dar toate masinile noi au mici consumatori alrma, camere senzori etc, care consuma mai mult de 185mA/h asa ca acest panou solar de incarcare nu va face decat sa compenseze in cel mai bun caz o parte din pierderi adica va incetini rata de descarcare si atat, poti insa sa il folosesti cu succes banuiesc la tinerea incarcata a unei baterii de backup sau la bateria unui generator sa fii sigur ca este incarcata tot timpul, la baterii miici in general ca la baterii de 50..80A e pierdere de vreme. Pe audi din cate stiu eu au montat in turela un panou solar dar cred ca este de cel putin 8...10 ori mai mare adica probabil 2 A/h in 12 ore de soare 24 A adica suficent ca o baterie partial descarcata sa fie buna de dat la automat, sau sa compenseze toti consumatori de asteptare plus revigoreare incarcare lenta.
  • LIvanov

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2020

  • Mesaj Privat
EL-GABRY a scris:Colegii care au cumparat jucaria de la Lidl... l-ati pus la treaba? O parere sincera? Nu ce scrie in cartea lui, ci real.
Plusuri, minusuri, isi merita banii?


Salut, am eu incarcatorul electronic de la Lidle, cel de 75 ron de fapt am trei redresoare si imi este simplu sa compar, cel mic de la Lidle incarca cu curent mic adevarat insa o face in impulsuri regenereaza bateria si este sigur ca nu va supraincarca bateria avand protectii si programe speciale de regenerare incarcare intretinere, redresor auto einhell de 12 A este brut bun rezistent dar nu are oprire automata se limiteaza curentul singur cand bateria se incarca insa curentul de incarcare mai mare, eu am montat o siguranta si intre diode si iesire ca sa nu crape aia interna daca baga cineva siguranta prea mare pe carcasa, acum am luat redresorul cu ajutor de pornire de 17 A si 75A pentru 3 secunde la pornire, pret 212 ron, e super fain insa toate incarcatoarele de la Lidle nu pot fi folosite ca surse de 12 V pentru un bec motor etc in schimb cel einhell se poate folosi asa ca luati ce va trebuie sursa sau redresor sau ambele.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
livcro a scris:Am luat si eu jucãria din Lidl la oferta cu 40 lei. L-a ajutat pe vecin cu resuscitarea bateriei...masina statuta careva luni si încercat sa o porneasca la 15 grade cu minus.
La mine nu a dat rezultate...am schimbat bateria pt ca apoi sa aflu ca de vina era demarorul. Oricum redresorul e foarte bun pentru mentenanta la diesel frecat prin oras. Recomandarea unui electrician auto....daca nu am un drum de cel puțin 200 km, într-o lunã , sa fac o mentenanta cu redresorul de 15-20 ore , in special iarna

Acumulatorul nu necesita nici o grija deosebita daca ,
1. densitatea electrolitului este 1.28 la temperatura de 25 gr. masurata dupa 24 de ore de tinut in aceste conditii.
2.motorul este in mintile lui si porneste corect fara sa zapaceasca acumulatorul
3.alternatorul incarca la tensiunea de aprox 14.5v,rederesarea prin puntea redresoare este normala fara fluctuatii.
4,nu exista consumatori sa descarce bateria cat automobilul stationeaza
5.protectiile de caldura exista la locul lor.
6.bornele,cablurile,sertizarile din borne si alte contacte sunt in regula ,alea ar trebui verificate din timp in timp.
Orice incercare de 'ingrijire' peste ceea ce este suficient duce la scurtarea vietii acumulatorului cea mai grava este incarcarea fara rost, prin incarcare peste limita normala apare 'fierberea' degajarea hidrogenului din electrolit cee ce duce la scaderea densitatii in final acumulatorul isi pierde capacitatea de inmagazinare si devine sensibil la temperaturile scazute,adica iarna stai cu redresoru pe el sa-l poti folosi.
Pentru cine are cunostinte si chef iar acumulatorul de pe masina lui are dopuri de golire si locuieste intr-o zona cu temperaturi extrem de scazute iarna poate face fara frica electrolit la 1.29-1.30 masurat in aceleasi conditii si poate fi sigur ca motorul este invartit fara probleme pana la -30 grade.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatie, am salvat-o pe PC in folder-ul ,,Despre baterie,,

Cu Stima.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR