DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
Am cumparat recent o Corsa D cu motor 1.3 cdti 75cp si e cam inceata la demaraj (nu planuiesc sa fac raliuri). Are 160.000 km si o mai duc 50.000.
Am auzit diferite pareri desre resoftare, care i-ar ridica puterea pe la 90cp, ceea ce ar face-o mai sprintena si probabil i-ar mai reduce si din consum. A incercat cineva? Daca da, pe cine recomandati (in Bucuresti eventual). Am inteles ca e posibil sa ii creasca uzura motorului sau chestii de genul.
Multumesc!
Sanatate :)
MODEL: Corsa D 2008
MOTOR: 1.3 cdti 75cp
- IonutN
- **
- 289 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
HolyCris
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2018
- Mesaj Privat
Am facut asta pentru ca inainte masina era destul de "lenta".Nici acuma nu rup asfaltul dar masina trage mai bine si e mult mai sprintena.
Din punctul meu de vedere a meritat investitia , acuma depinde si cat de costa aceasta operatiune.Eu nu am facut treaba asta in Romania deci nu stiu sa iti spun costuri.
Totodata iti recomand sa faci si EGR OFF daca tot faci resoftarea.
Legat de consum ... well nu am observat nimica strigator la cer dar oricum masina are un consum destul de scazut (depinde si de stilul de condus)
DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
merge resoftat,este pretul intre 200 E si 250 E ramane doar sa hotarasti tu merita ori nu.
DButucel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2020
- Mesaj Privat
E L S
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2012
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am facut resoftare. Se simte forta de la relanti. La consum... poate un pic mai mult in oras. Eu ca medie nu am depasit 5%. Pret, 1000 lei. Sunt multumit.
- ambivalent
- *
- 20 mesaje
- din 08 Feb 2016
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Constanta
ambivalent
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Mie mi-au aparut dupa ce am fist in service ca imi pierdea antigel si cred ca mi-au inundat ambreiajul.
Patineaza intre 2000 si 3000 de turatii, exact cand imi intra turbo si in special in vitezele 5, 4 si 3.
La plecare de pe loc si a doua trage tare si nu patineaza gram.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Am concluzionat ca este de la antigel, fiindca a coincis cu o inlocuire a unui furtun, iar mecanicul in loc sa goleasca antigelul de jos de la radiator, mi-a inundat-o.
Tot ca se poate sa fie altul motivul, eu doar am banuit.
Pierderea de antigel o aveam chiar deasupra electromotorului, motiv pentru care acesta era murat non-stop.