IPauna
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2020
- Mesaj Privat
Salutare!
De curand mi-am cumparat un Opel Astra H 1,7 diesel, 100 CP din 2005.
Merge bine, dar ca mai toate masinile, mai trebuie sa schimbi cate ceva la ea. Eu trebuie sa schimb, pe fata, bieletele antirului si bieletele de directie + cap bara. Problema e ca fiind la prima masina, nu stiu ce firme sunt mai bune, si as vrea sa imi fac o parere care firma merge cel mai bine pe modelul asta de masina.
Nu vreau sa le iau nici pe cele mai ieftine, nici pe cele mai scumpe.
La portiere s-au dus probabil balamalele ( nu mai tin acele trepte de inchidere deschidere) si nu stiu exact ce trebuie schimbat acolo, poate ati patit si voi si m-ati putea ghida. (poate doar balamalele sau tot sistemul de prindere, sau altceva)
Va multumesc frumos!
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7, 100 CP
De curand mi-am cumparat un Opel Astra H 1,7 diesel, 100 CP din 2005.
Merge bine, dar ca mai toate masinile, mai trebuie sa schimbi cate ceva la ea. Eu trebuie sa schimb, pe fata, bieletele antirului si bieletele de directie + cap bara. Problema e ca fiind la prima masina, nu stiu ce firme sunt mai bune, si as vrea sa imi fac o parere care firma merge cel mai bine pe modelul asta de masina.
Nu vreau sa le iau nici pe cele mai ieftine, nici pe cele mai scumpe.
La portiere s-au dus probabil balamalele ( nu mai tin acele trepte de inchidere deschidere) si nu stiu exact ce trebuie schimbat acolo, poate ati patit si voi si m-ati putea ghida. (poate doar balamalele sau tot sistemul de prindere, sau altceva)
Va multumesc frumos!
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7, 100 CP
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 291 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
IPauna
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2020
- Mesaj Privat
Acidutzu a scris:Acel sistem de tinut portiera deschisa l-am schimbat eu si a costat 105 lei piesa. Trebuie data fata de portiera jos (tapiteria de pe portiera) si are cateva suruburi (treaba de 30 minute). Nu stiu ce producator ca nu m-a interesat foarte tare.
Iti multumesc de rapsuns. La biele ma intereseaza si la acel cap ca la portiera nici pe mine nu ma intereseaza. Ai putea te rog sa imi spui cum se numeste acel sistem pt portiera?
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Asa cum a spus si colegul @Acidutzu, nu ai treaba cu balamalele. Daca deschizi usa si te uiti o sa vezi exact despre ce este vorba. Limitatorul de cursa sau opritor sau ... cum vrem sa ii spunem, ceva de genul acesta: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=113214
La partea de articulatii, sfatul meu (desi nu am calitatea de a da sfaturi), este sa pui piese bune si spun asta din trei motive:
1. Siguranta ta si a celor dragi (desigur si a celorlalti participanti la trafic);
2. Punand piese de calitate, vei economisi pe partea de manopera (schimburi mai rare si nu vei fi obligat sa reglezi des unghiurile);
3/ Confortul de a circula cu un autovehicul ok tehnic si de a nu sta cu el prin service-uri.
Nu stiu daca este voie sa punem denumiri de firme, daca nu este voie, rog frumos si respectuos sa se cenzureze.
Pentru bieletele antiruliu, original au fost lemforder (pe a mea), dar in ultimii ani, sunt cam slabe (nu sunt ca cele de prima echipare nici pe departe) eu am pus Moog, stiind de multi ani ca sunt seriosi, inca.
Mare atentie daca ai sasiu/suspensie IDS+, trebuie sa le iei pe cele curbate.
Nu ar strica sa te uiti si la bucsele pentru bara stabilizatoare, daca tot umbli pe acolo.
Pentru bieletele de directie si cap bara, nu am fost in situatia de a le schimba, dar cred ca as merge pe aceeasi marca.
Daca to va trebui sa reglezi unghiurile, recomand un ochi aruncat si la bucsele de la brate.
Pff, ce a iesit ... scuze!
La partea de articulatii, sfatul meu (desi nu am calitatea de a da sfaturi), este sa pui piese bune si spun asta din trei motive:
1. Siguranta ta si a celor dragi (desigur si a celorlalti participanti la trafic);
2. Punand piese de calitate, vei economisi pe partea de manopera (schimburi mai rare si nu vei fi obligat sa reglezi des unghiurile);
3/ Confortul de a circula cu un autovehicul ok tehnic si de a nu sta cu el prin service-uri.
Nu stiu daca este voie sa punem denumiri de firme, daca nu este voie, rog frumos si respectuos sa se cenzureze.
Pentru bieletele antiruliu, original au fost lemforder (pe a mea), dar in ultimii ani, sunt cam slabe (nu sunt ca cele de prima echipare nici pe departe) eu am pus Moog, stiind de multi ani ca sunt seriosi, inca.
Mare atentie daca ai sasiu/suspensie IDS+, trebuie sa le iei pe cele curbate.
Nu ar strica sa te uiti si la bucsele pentru bara stabilizatoare, daca tot umbli pe acolo.
Pentru bieletele de directie si cap bara, nu am fost in situatia de a le schimba, dar cred ca as merge pe aceeasi marca.
Daca to va trebui sa reglezi unghiurile, recomand un ochi aruncat si la bucsele de la brate.
Pff, ce a iesit ... scuze!
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
La opritorul de usa de pe partea soferului (la a mea doar asta era defect) eu am gasit piesa lipsa direct jos, in fata de usa. Opritorul era cel original al masinii, din 2005.
Am montat la loc cu lipici din doi componenti, merge perfect si-acum. Asta, cum ca... "opritorul original nu tine pentru ca e din plastic"... e valabila daca ai prostul obicei sa deschizi usa la maxim de fiecare data.
Am montat la loc cu lipici din doi componenti, merge perfect si-acum. Asta, cum ca... "opritorul original nu tine pentru ca e din plastic"... e valabila daca ai prostul obicei sa deschizi usa la maxim de fiecare data.
IPauna
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2020
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:La opritorul de usa de pe partea soferului (la a mea doar asta era defect) eu am gasit piesa lipsa direct jos, in fata de usa. Opritorul era cel original al masinii, din 2005.
Am montat la loc cu lipici din doi componenti, merge perfect si-acum. Asta, cum ca... "opritorul original nu tine pentru ca e din plastic"... e valabila daca ai prostul obicei sa deschizi usa la maxim de fiecare data.
Am montat la loc cu lipici din doi componenti, merge perfect si-acum. Asta, cum ca... "opritorul original nu tine pentru ca e din plastic"... e valabila daca ai prostul obicei sa deschizi usa la maxim de fiecare data.
Tu ai avut noroc, la mine de fiecare data s-a spart bila aia de plastic de a iesit arcul prin toate partile
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Masina mea a fost folosita preponderent de doua femei (proprietare in acte) si se vede din plin dupa zgarieturile de sub clante (toate patru). Au dat cu unghiile in vopsea, se pot vedea inca diverse nuante de rosu peste culoarea galbena a vopselei de pe masina.
Daca la ele au tinut opritoarele 215.000km, atunci ,,e revolutie,, sau... poate ca nu au aruncat cu usa pâna la capat de fiecare data cand s-au dat jos din masina.
Pe de alta parte, inclusiv furtunele de apa de pe masina au fost cele originale din noiembrie 2004, nu a plesnit niciunul, nu am gasit niciunul schimbat... doar le-am schimbat eu preventiv pe cele care stiu ca plesnesc pe acest motor (pe circuitul mic de racire). In plus, am desfacut capacul motor si am bagat lera intre ax si pastilele de pe supape... toate le-am gasit înca in cote. Nu stiu cu ce ulei a mers masina asta, dar cred ca si-a facut absolut corect treaba dupa acesti 200+ kkm. Ultimul schimb de ulei am vazut ca a fost facut cu ceva Mobil 5w40... cu care masina deja facuse 10.000km. Si nici vorba de vreun strat protector de ceara suplimentar dat prin caroserie sau pe dedesupt, rezulta asta din decodarea VIN... si totusi masina asta nu are rugina, desi a fost cumparata din nordul Germaniei. Asta spune destule despre tratamentul bun anti-rugina ce-a fost aplicat la toate masinile Vectra C & Opel Astra H.
All in all...masina asta chiar si-a meritat banii, si e prima de acest gen... la care gasesc motorul curat fara scurgeri de ulei atunci cand m-am decis sa-i schimb distributia. Deci fara scurgeri de ulei vizibile pe motor sub capacul de distributie, fara scurgeri de ulei jos in scutul motor (scutul motor era surprinzator de curat). Nu sunt fan Astra H, absolut deloc... dar masina asta a fost chiar OK daca pot sa zic asa, privind raportul pret vs. ce-am primit pentru cei 1.500EUR platiti pe ea in DE.
Ce pot sa mai zic... daca colegul care a pus intrebarea a luat masina de dincolo (nu din RO) sa demonteze fata de usa (cu ATENTIE SI RABDARE... exista ceva info pe forum) si pe urma sa verifice daca nu cumva e in situatia mea, cum ca piesele lipsa sunt cazute direct jos in fata de usa.
Cu Stima.
Daca la ele au tinut opritoarele 215.000km, atunci ,,e revolutie,, sau... poate ca nu au aruncat cu usa pâna la capat de fiecare data cand s-au dat jos din masina.
Pe de alta parte, inclusiv furtunele de apa de pe masina au fost cele originale din noiembrie 2004, nu a plesnit niciunul, nu am gasit niciunul schimbat... doar le-am schimbat eu preventiv pe cele care stiu ca plesnesc pe acest motor (pe circuitul mic de racire). In plus, am desfacut capacul motor si am bagat lera intre ax si pastilele de pe supape... toate le-am gasit înca in cote. Nu stiu cu ce ulei a mers masina asta, dar cred ca si-a facut absolut corect treaba dupa acesti 200+ kkm. Ultimul schimb de ulei am vazut ca a fost facut cu ceva Mobil 5w40... cu care masina deja facuse 10.000km. Si nici vorba de vreun strat protector de ceara suplimentar dat prin caroserie sau pe dedesupt, rezulta asta din decodarea VIN... si totusi masina asta nu are rugina, desi a fost cumparata din nordul Germaniei. Asta spune destule despre tratamentul bun anti-rugina ce-a fost aplicat la toate masinile Vectra C & Opel Astra H.
All in all...masina asta chiar si-a meritat banii, si e prima de acest gen... la care gasesc motorul curat fara scurgeri de ulei atunci cand m-am decis sa-i schimb distributia. Deci fara scurgeri de ulei vizibile pe motor sub capacul de distributie, fara scurgeri de ulei jos in scutul motor (scutul motor era surprinzator de curat). Nu sunt fan Astra H, absolut deloc... dar masina asta a fost chiar OK daca pot sa zic asa, privind raportul pret vs. ce-am primit pentru cei 1.500EUR platiti pe ea in DE.
Ce pot sa mai zic... daca colegul care a pus intrebarea a luat masina de dincolo (nu din RO) sa demonteze fata de usa (cu ATENTIE SI RABDARE... exista ceva info pe forum) si pe urma sa verifice daca nu cumva e in situatia mea, cum ca piesele lipsa sunt cazute direct jos in fata de usa.
Cu Stima.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste bieletele dinspre prinderea pe zona rotii si prinderea pe amortizor... daca cel ce schimba piesa este chiar proprietarul masinii atunci ar fi o ideie buna sa-si cumpere bielete care au hexagonul interior bine-pronuntat (ex. TRW) ca sa poata sa-l tina corect cu cheia fixa din spate atunci cand monteaza bieleta la locul ei pe masina, deasemenea sa-l poata demonta mai usor peste doi ani atunci cand va fi nevoie de schimbarea lor.