VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
Bunã seara. Am o problema cu rãcirea la motor, am schimbat 3 termostate și nici unul nu deschide, le-am fãcut și proba, adicã le-am bãgat în cana și le-am fiert dar niciunul nu deschide, menționez ca 2 sunt cu deschidere la 103 grade și unul la 92.Am schimbat și pompa de apa, radiator, dar degeaba, furtunul din partea dreapta ce intra în radiator pe sus este fierbinte iar cel de jos care întra la termostat este rece. Rog ajutor și o explicație dacã se poate cum lucreazã termostatul. Va mulțumesc. Stima
MODEL: Corsa 2012
MOTOR: A12xer
MODEL: Corsa 2012
MOTOR: A12xer
TDevice
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2020
- Mesaj Privat
Pai care este problema se problema? Stii ca ai meniul ascuns din bord si poti vedea la ce temperatura sta apa?
Termostatul cred ca deschide mai tarziu in jur de 107 grade,iar ventilatorul cred ca pleaca pe la 108-110grade. Cel putin la mine asa este si asa m-am speriat si eu la inceput. Important est sa pui lichid de racire roz care cred ca va avea punctul de fierbere in circuit pe la 120 grade.
Termostatul cred ca deschide mai tarziu in jur de 107 grade,iar ventilatorul cred ca pleaca pe la 108-110grade. Cel putin la mine asa este si asa m-am speriat si eu la inceput. Important est sa pui lichid de racire roz care cred ca va avea punctul de fierbere in circuit pe la 120 grade.
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
vizualizand meniul ascuns iti pot spune ca apa sta pe la 102-104 grade. Cand fierbi in apa la presiunea atmosferica nu poti depasi 100 grade..deci cele cu deschidere la 103 nu misca. Cel de 92 trebuia sa deschida macar partial...presurizarea circuitului de racire face ca punctul de fierbere al apei sa creasca nu faptul ca e amestec cu antigel.
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
Fluid - Freezing Point - Boiling Point
Pure Water: 0 C / 32 F - 100 C / 212 F
50/50 mix of C2H6O2/Water: -37 C / -35 F - 106 C / 223 F
70/30 mix of C2H6O2/Water: -55 C / -67 F - 113 C / 235 F
The temperature of the coolant can sometimes reach 250 to 275 F (121 to 135 C). Even with ethylene glycol added, these temperatures would boil the coolant, so something additional must be done to raise its boiling point.
The cooling system uses pressure to further raise the boiling point of the coolant. Just as the boiling temperature of water is higher in a pressure cooker, the boiling temperature of coolant is higher if you pressurize the system. Most cars have a pressure limit of 14 to 15 pounds per square inch (psi), which raises the boiling point another 45 F (25 C) so the coolant can withstand the high temperatures.
Doar antigelul nu e suficient..adauga doar 6 grade. Este nevoie de presurizarea sistemului.
Pure Water: 0 C / 32 F - 100 C / 212 F
50/50 mix of C2H6O2/Water: -37 C / -35 F - 106 C / 223 F
70/30 mix of C2H6O2/Water: -55 C / -67 F - 113 C / 235 F
The temperature of the coolant can sometimes reach 250 to 275 F (121 to 135 C). Even with ethylene glycol added, these temperatures would boil the coolant, so something additional must be done to raise its boiling point.
The cooling system uses pressure to further raise the boiling point of the coolant. Just as the boiling temperature of water is higher in a pressure cooker, the boiling temperature of coolant is higher if you pressurize the system. Most cars have a pressure limit of 14 to 15 pounds per square inch (psi), which raises the boiling point another 45 F (25 C) so the coolant can withstand the high temperatures.
Doar antigelul nu e suficient..adauga doar 6 grade. Este nevoie de presurizarea sistemului.
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
VTirca
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2012 A12xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- bezart
- **
- 187 mesaje
- din 05 Nov 2012
- Corsa 2012 12 XER
- Bucuresti
bezart
- Mesaje scrise: 187
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2012 12 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2012
- Mesaj Privat
tps://www.wolfoil.com/en_c...7415bc046c7aa1562
Asta e configuratorul lui Wolf..e un G12+..nimic special...de aia este presurizarea
Asta e configuratorul lui Wolf..e un G12+..nimic special...de aia este presurizarea