Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • VTirca

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2012 A12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Bunã seara. Am o problema cu rãcirea la motor, am schimbat 3 termostate și nici unul nu deschide, le-am fãcut și proba, adicã le-am bãgat în cana și le-am fiert dar niciunul nu deschide, menționez ca 2 sunt cu deschidere la 103 grade și unul la 92.Am schimbat și pompa de apa, radiator, dar degeaba, furtunul din partea dreapta ce intra în radiator pe sus este fierbinte iar cel de jos care întra la termostat este rece. Rog ajutor și o explicație dacã se poate cum lucreazã termostatul. Va mulțumesc. Stima



MODEL: Corsa 2012
MOTOR: A12xer
Skip ads

  • TDevice

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Pai care este problema se problema? Stii ca ai meniul ascuns din bord si poti vedea la ce temperatura sta apa?
Termostatul cred ca deschide mai tarziu in jur de 107 grade,iar ventilatorul cred ca pleaca pe la 108-110grade. Cel putin la mine asa este si asa m-am speriat si eu la inceput. Important est sa pui lichid de racire roz care cred ca va avea punctul de fierbere in circuit pe la 120 grade.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
vizualizand meniul ascuns iti pot spune ca apa sta pe la 102-104 grade. Cand fierbi in apa la presiunea atmosferica nu poti depasi 100 grade..deci cele cu deschidere la 103 nu misca. Cel de 92 trebuia sa deschida macar partial
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
vizualizand meniul ascuns iti pot spune ca apa sta pe la 102-104 grade. Cand fierbi in apa la presiunea atmosferica nu poti depasi 100 grade..deci cele cu deschidere la 103 nu misca. Cel de 92 trebuia sa deschida macar partial...presurizarea circuitului de racire face ca punctul de fierbere al apei sa creasca nu faptul ca e amestec cu antigel.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Adica amestecul apa+antigel fierbel la 100 de grade?
Ia pune intr-un ibric si sa ne zici rezulatul.
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Fluid - Freezing Point - Boiling Point
Pure Water: 0 C / 32 F - 100 C / 212 F
50/50 mix of C2H6O2/Water: -37 C / -35 F - 106 C / 223 F
70/30 mix of C2H6O2/Water: -55 C / -67 F - 113 C / 235 F
The temperature of the coolant can sometimes reach 250 to 275 F (121 to 135 C). Even with ethylene glycol added, these temperatures would boil the coolant, so something additional must be done to raise its boiling point.

The cooling system uses pressure to further raise the boiling point of the coolant. Just as the boiling temperature of water is higher in a pressure cooker, the boiling temperature of coolant is higher if you pressurize the system. Most cars have a pressure limit of 14 to 15 pounds per square inch (psi), which raises the boiling point another 45 F (25 C) so the coolant can withstand the high temperatures.

Doar antigelul nu e suficient..adauga doar 6 grade. Este nevoie de presurizarea sistemului.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Depinde de antigel, gasesti in piata cu punct de fierbere 110 sau mai mare la amestec 50/50.
Evident ca presurizarea e obligatorie.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si e normal sa stea apa la 102-104? Pe bune ca e o problema si nu cred ca e de la termostat....
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pai daca unele termostate deschid la 103 la cat sa fie apa? 102-104 ..cine se teme pune termostat de 92. Cu cat merge mai cald motorul cu atat consuma mai putin..dar cu motorul mai rece trage mai bine (e umplerea cilindrilor mai buna ca e chiulasa mai rece).
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pai si ventilatorul la cat porneste atunci?, Parca are 3 trepte...
  • VTirca

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2012 A12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Are 2 trepte, și pornește în jur de 107,108.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pai inseamna ca functioneaza corect....
  • VTirca

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2012 A12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Da.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Pai si daca ventilatorul porneste la 107-108 pana la cat scade t? Chiar am sa-i fac si alei mele un test ca m-ai facut curios....
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pantalon a scris:Pai inseamna ca functioneaza corect....

Da, functioneaza corect.
  • VTirca

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2012 A12xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2019

  • Mesaj Privat
103,104
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Si pentru ca m-ai facut curios, azi noapte am testat-o si eu pe a mea, cu un elm in obd, asa e la 102-104 sta apa, sincer mi se pare nasol,dar daca voi ziceti ca e in parametri iar cand ajunge la 108-109 scade la 90, iar apoi ajunge in cateva minute la 102-104. E normal asa ceva? Cod motor b14neh
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da e normal...asa e proiectat motorul..mai cald inseamna mai economic...daca ar putea functiona la 2000 grade at fi ok
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Hmm n-am stiut ca e normal, pai si exista vreun antigel care sa fie mai deosebit dpdv al rezistentei la t ridicate? Vreo firma?
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
tps://www.wolfoil.com/en_c...7415bc046c7aa1562

Asta e configuratorul lui Wolf..e un G12+..nimic special...de aia este presurizarea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR