Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A
  • ceamir ceamir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2010

  • Mesaj Privat
aurelopel a scris:am si eu o problema cu un opel zafira motor2.0 dtl an 2001. porneste usor dar nu se accelereaza decat pana la 3000 de ture.
in mers masina ajunge pana la 2000 de ture cu acceleratia la podea, dar are si cate o zvacnire cum ar trebui sa mearga.va rog sa ma ajutati si pe mine.

Salut. Aceiasi problema o am si eu. Merge bine pana undeva la 3200 de ture cand prind zvacnirea aia. Apoi nu mai are vlaga sa ajunga la peste 4500 rotatii.Pe tester nu da nici-un defect. Pedala este la podea si ma rog de ea sa prinda viteza de la 130km/h in sus. Am curatat admisia.EGR electronic nou.Verificat debitmetru ,senzorul MAP. Furtunele par in regula de la supapele de vaccum.Filtru aer,motorina noi. Cineva a zis ca poate fi si senzorul de turatie? Ce poate fi? Astept un raspuns si eu de la toti fanii Opel y20dth? Va multumeste pentru timpul acordat Mircea.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica furtunele de vacum (nu doar vizual ca nu poti vedea daca are pori) si verifica electrovalva de la turbina si furtunul de vacum spre turbina. verifica si daca tine presiune pe acel furtun spre turbina
  • Esteban2

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva!Se schimba greu furtunasele de la retur Zafira 20.dti sau necesita service neaparat?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa mergi la service dar trebuie sa fi atent sa scoti furtunasele vechi din admisie fara sa lasi resturi in gauri si sa bagi furtunasele noi fara sa rupi T-urile de plastic.
Cumpara furtun Gates cu insertie pe interior.
  • Esteban2

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfaturi Iulian.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ceamir ceamir a scris:
aurelopel a scris:am si eu o problema cu un opel zafira motor2.0 dtl an 2001. porneste usor dar nu se accelereaza decat pana la 3000 de ture.
in mers masina ajunge pana la 2000 de ture cu acceleratia la podea, dar are si cate o zvacnire cum ar trebui sa mearga.va rog sa ma ajutati si pe mine.

Salut. Aceiasi problema o am si eu. Merge bine pana undeva la 3200 de ture cand prind zvacnirea aia. Apoi nu mai are vlaga sa ajunga la peste 4500 rotatii.Pe tester nu da nici-un defect. Pedala este la podea si ma rog de ea sa prinda viteza de la 130km/h in sus. Am curatat admisia.EGR electronic nou.Verificat debitmetru ,senzorul MAP. Furtunele par in regula de la supapele de vaccum.Filtru aer,motorina noi. Cineva a zis ca poate fi si senzorul de turatie? Ce poate fi? Astept un raspuns si eu de la toti fanii Opel y20dth? Va multumeste pentru timpul acordat Mircea.

Ce ai tu acolo merge ca si simtomatologie catre uzura pistonasului de avans. Oricum daca nu ai umblat la pompa niciodata, mai mult ca sigur la km astia ai uzura pe pistonas.
Ca si tratament imediat iti recomand urmatorul lucru:
Cumperi solutie de la wynn's scoti turul din filtru de motorina si mufezi un furtun transparent si bagi in bidon, apoi faci acelasi lucru si cu returul . Eu am desfacut returul de la furtunul de cauciuc din spatele motorului, chiar acolo unde se mufeaza in conducta de metal. Am folosit un furtun mai mic in diametru care sa intre pe furtunul negru de cauciuc al masinii.
Lasi sa mearga cu aceasta solutie cam 30 minute. Vei avea o surpriza Colosala! Masina ta isi va reveni din starea de lancezeala si practic va avea aripi!
Dar atentie! Acest tratament nu te va salva de la a desface pompa in cele din urma, dar iti poate salva pompa de la defectarea calculatorului acesteia prin blocarea pistonasului de avans la cap de cursa
  • ceamir ceamir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult Mariano. Am rezolvat problema cu altã pompã. Dar mai menționez cã pompa a fost datã la fãcut la Buzãu iar hoții ãia nu au fãcut nimic la ea și mi-au cerut și 1200 ron. Bun bazat cã au fãcut pompa si vãzând cã la fel face am continuat cu alte componente ale mașinii (injectoare, turbinã, chiulasã,electrovalve ) etc, etc multe din cauza nesimțirii care au fost în stare sã ia banii și sã nu facã nimic. Dumnezeu sã le de-a cât meritã.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da, ceamir ceamir, ce sa-i faci....mai dai si de d-astia. Ma mira ca la o adica sunt moldoveni de-ai tai. Eu cand am vorbit in zona ta, mi-au batut obrazul ca cica bucurestenii nu sunt corecti, te tepuiesc si nu se tin de cuvant.
Am patit-o si eu. Am facut un drum la Slatina sa iau o pompa care era data jos de pe o Zafira, neumblata in ea, arata foarte bine, firele intacte, suruburi intacte, calculator sigilat neumblat....
Interb individul daca merge sigur, sa nu fac drumul de pomana. Ma asigura ca merge si nu sunt probleme.
Fac drumul, iau pompa, totul asa ca in poze....pun conditia achizitiei legata de poza buletinului vanzatorului.
Iau pompa fericit, platesc pretul cerut. Sceptic din fire dar si satul de montat si demontat, ma sui in masina si dau o fuga la Ploiesti la un tip cu banc sa testez pompa.
Surpriza!
Pompa moarta, nimic, conexiune ciu-ciu
Sun din atelierul omului vanzatorul si il fac cu ou si cu otet....spasit banguie ca la el a mers, de aceasta data cu juma' de gura
Mai fac un drum la Slatina sa imi iau banii inapoi. Tipul nu era acasa dar banii au lasati la soacra care s-a executat imediat!
Deci de pot spune, oameni si oameni....
  • ceamir ceamir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2010

  • Mesaj Privat
La tine e un caz fericit cã ai recuperat banii. Dar la mine.....a trecut timpul și garanție a trecut pânã i-am dat de cap. Asta din cauza lor cã dacã ei fãceau pompa nu mã întindeam atat și nici o cãruțã de bani nu cheltuiam. Iar cu Buzãul te contrazic pentru cã nu este în Moldova. E la 100km de București și o știe și-un copil de clasa a IV a. Nu te supãra dar asta este. Numai bine.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate am scris moldoveni citind Buzau si gandind Bacau. Greseala mea!
Basca, rememoram si discutia cu cei de la Falticeni, vis a vis de reparatia pompei.
Una peste alta nu strica sa pui atelierul unde ai facut reparatia, nu de alta dar tragi un semnal de alarma si pui in garda membrii grupului care poate intentioneaza sa se inhame la o astfel de reparatie costisitoare, zic eu.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiu la Buzau parca era Electromit cu unul Mitica specializat in pompe, injectoare, reparatii...
  • ceamir ceamir

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu la Electromit frate Mariano , la Autotest Buzãu. Acum ce-a fost a fost. Doar de un singur lucru îmi pare rãu cã nu le-am lãsat mașina acolo cã-mi spusese 15 mil cu demontarea lor de pe mașinã și 12 mil sã le-o trimit colet. Am ales varianta prin colet deoarece era demontatã, plus drumul pânã acolo.
  • autogeo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va salut!

Am un Zafira 2.0 dti. In primavara dupa ce am pornit masina am vrut sa plec, am mers vreo 2 metri si s-a oprit motorul. Am schimbat furtunasele de retur, am pus o pompita manuala cu filtru ca sa elimin dezamorsarea. Cu greu am pornit-o, dupa zeci de incercari si dupa ce am schimbat calculatorul de pe pompa. Cand a pornit, mergea cu trepidatii foarte mari, probabil in 3 pistoane, daca nu in doua... Am slabit piulitele de la injectoare si am observat ca imi vine motorina doar pe primii doi cilindri. M-am gandit ca este defecta mecanic pompa asa ca m-am decis sa o schimb. Am schimbat-o, am pus-o pe cea "noua" la semne si am incercat sa o pornesc. Dupa ce am consumat o baterie la automat, la a doua baterie a pornit. Mersul nu este perfect rotund, nu prea are putere, trebuie sa o accelerez mai mult ca sa plec de pe loc si scoate fum alb. Uneori creste turatia la maxim, mi s-a intamplat de doua ori in 10 km, cat m-am dus si intors de la benzinarie. M-am gandit ca nu este bine pusa la punct si am desfacut din nou capacul lateral de la pinionul pompei si capacul de la axa cu came. Totul parea ok. Asa ca am incercat sa umblu la reglajul pompei si oricum am reglat, tot scoate fum alb, porneste greu si nu are putere. Din discutiile voastre inteleg ca avansul se regleaza automat la VP44, deci incercarea mea de a modifica avansul din reglajul mecanic pare ca nu avea sens. Mie mi s-au terminat ideile, are cineva o idee noua? Mentionez ca nu sunt expert in mecanica, am notiuni de baza, deci orice ajutor este binevenit.

https://youtube.com/watch?v=tvhWnqRVOTM aici puteti vedea fumul alb si auzi motorul.

Am mai postat, initial, in alta sectiune a forumului si am incercat sa sterg postarea, ca sa o pun aici, ca mi se pare mai potrivit acest loc, dar nu am reusit. Asa ca-mi cer scuze daca mai apare aceasta postare a mea si in cealalta sectiune. Va multumesc.
  • autogeo

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 2.0 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am desfacut bucati o pompa VP44 de BMW E46, ca sa-mi "fac mana", am asamblat-o la loc si apoi am desfacut-o si pe cea originala a Zafirei, cea care imi scotea motorina doar pe doua conducte. Am demontat fiecare piesa in parte si am curatat-o cu Triumf(pentru curatat aragazul) si periuta de dinti sau pensula, dupa caz. Avea rugina si motorina intarita. Apoi am uns toate piesele cu ulei de mecanisme fine si am asamblat-o la loc.Este mult mai usor decat mi s-a parut din filmuletele urmarite pe Youtube, dar trebuie sa fiti foarte atenti la pozitia componentelor la dezasamblare sa sa le puteti asambla in aceeasi pozitie in care au fost. Pe fulie sa faceti semn inaite de a pune presa pe ea! La restul, poze la fiecare etapa. Sper sa reusesc saptamana asta sa-mi fac timp si sa o montez pe motor. Va las niste link-uri pe care le-am gasit interesante in cautarile mele, poate va vor fi de folos:

http://www.youtube.com/watc...0xmRdc&t=166s
http://www.youtube.com/watch?v=6hg44zvzFOE
http://www.youtube.com/watch?v=h-NAjfpl-kM
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR