Va salut!
Am un Zafira 2.0 dti. In primavara dupa ce am pornit masina am vrut sa plec, am mers vreo 2 metri si s-a oprit motorul. Am schimbat furtunasele de retur, am pus o pompita manuala cu filtru ca sa elimin dezamorsarea. Cu greu am pornit-o, dupa zeci de incercari si dupa ce am schimbat calculatorul de pe pompa. Cand a pornit, mergea cu trepidatii foarte mari, probabil in 3 pistoane, daca nu in doua... Am slabit piulitele de la injectoare si am observat ca imi vine motorina doar pe primii doi cilindri. M-am gandit ca este defecta mecanic pompa asa ca m-am decis sa o schimb. Am schimbat-o, am pus-o pe cea "noua" la semne si am incercat sa o pornesc. Dupa ce am consumat o baterie la automat, la a doua baterie a pornit. Mersul nu este perfect rotund, nu prea are putere, trebuie sa o accelerez mai mult ca sa plec de pe loc si scoate fum alb. Uneori creste turatia la maxim, mi s-a intamplat de doua ori in 10 km, cat m-am dus si intors de la benzinarie. M-am gandit ca nu este bine pusa la punct si am desfacut din nou capacul lateral de la pinionul pompei si capacul de la axa cu came. Totul parea ok. Asa ca am incercat sa umblu la reglajul pompei si oricum am reglat, tot scoate fum alb, porneste greu si nu are putere. Din discutiile voastre inteleg ca avansul se regleaza automat la VP44, deci incercarea mea de a modifica avansul din reglajul mecanic pare ca nu avea sens. Mie mi s-au terminat ideile, are cineva o idee noua? Mentionez ca nu sunt expert in mecanica, am notiuni de baza, deci orice ajutor este binevenit.
https://youtube.com/watch?v=tvhWnqRVOTM aici puteti vedea fumul alb si auzi motorul.
Am mai postat, initial, in alta sectiune a forumului si am incercat sa sterg postarea, ca sa o pun aici, ca mi se pare mai potrivit acest loc, dar nu am reusit. Asa ca-mi cer scuze daca mai apare aceasta postare a mea si in cealalta sectiune. Va multumesc.