AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut baietii.
Am nevoie de ajutorul vostru.
Pe scurt...am fost nevoit sa fac dpf off.
Dupa softare. Cand pun contactu la masina, totu normal,plec 500 de metrii mai incolo opresc parchez si cand sa plec iar...se aprind martorii, acele nu se dau peate cap, se sting martorii, pornesc, abea dupa ce porneste ,acele se dau peste cap si se aprind martorii si se sting iar.
Pe tester nimic.
Baiatu cu softu zice ca el e sigur ca nu e de la asta problema.
De retinut ( am stat cu masina in service pe neutru 2 ore pe elevator si bordu era aprina portocaliu), bateria mea e cam veche agm de 95 varta. E si cam descarcata, am schimbat electromotorul acum 2 saptamani si plansa de sigurante de la baterie, alea mari de 500A. Dar nu a facut in veci asa! Nu cred ca de aici e buba!
Va rog un sfat....este de la software de dpf off? Ca totusi dupa interventia asta a a facut asa...baiatul cu softu zice ca nu a mai patit asa ceva si ca nu e de la ce a facut el sigur si nu stia ce sa faca.
E foarte enervant sa se aprinda martorii de 2 ori si ma turbeaza ca nu sar acele alea sa se dea peste cap....
Omu a scos ecu, a codat ceva si la pus inapoi, nu cred sa fir asta...sa fieno coincidenta? Dar prea de tot...
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTH
Am nevoie de ajutorul vostru.
Pe scurt...am fost nevoit sa fac dpf off.
Dupa softare. Cand pun contactu la masina, totu normal,plec 500 de metrii mai incolo opresc parchez si cand sa plec iar...se aprind martorii, acele nu se dau peate cap, se sting martorii, pornesc, abea dupa ce porneste ,acele se dau peste cap si se aprind martorii si se sting iar.
Pe tester nimic.
Baiatu cu softu zice ca el e sigur ca nu e de la asta problema.
De retinut ( am stat cu masina in service pe neutru 2 ore pe elevator si bordu era aprina portocaliu), bateria mea e cam veche agm de 95 varta. E si cam descarcata, am schimbat electromotorul acum 2 saptamani si plansa de sigurante de la baterie, alea mari de 500A. Dar nu a facut in veci asa! Nu cred ca de aici e buba!
Va rog un sfat....este de la software de dpf off? Ca totusi dupa interventia asta a a facut asa...baiatul cu softu zice ca nu a mai patit asa ceva si ca nu e de la ce a facut el sigur si nu stia ce sa faca.
E foarte enervant sa se aprinda martorii de 2 ori si ma turbeaza ca nu sar acele alea sa se dea peste cap....
Omu a scos ecu, a codat ceva si la pus inapoi, nu cred sa fir asta...sa fieno coincidenta? Dar prea de tot...
MODEL: Insignia 2010
MOTOR: A20DTH
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- deleted-103883
- **
- 125 mesaje
- din 20 Aug 2015
deleted-103883
- Mesaje scrise: 125
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Nu e de la DPF off. Acest lucru mi-a fãcut și mie fãrã a avea vreo intervenție înainte. Câteodatã se ridicau acele la contact, câteodatã nu.
Problema s-a rezolvat de cand am schimbat bateria (nu era moartã, pornea la sfert, o încarca bine, dar stãtea sub 12v mai tot timpul chiar și dupã un drum lung fiind încãrcatã bine)
Nu e de la DPF off. Acest lucru mi-a fãcut și mie fãrã a avea vreo intervenție înainte. Câteodatã se ridicau acele la contact, câteodatã nu.
Problema s-a rezolvat de cand am schimbat bateria (nu era moartã, pornea la sfert, o încarca bine, dar stãtea sub 12v mai tot timpul chiar și dupã un drum lung fiind încãrcatã bine)
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Voi incerca peste o saptamana doua.
Ce e drept bateria am primit o cadou de la un centru de baterii... e sh e agm e jumate incarcata sau mai putin.
Can pun contactu dimineata arata 11.6 urca la 11.8 si cand ajunge ka 11.8 ii dau eu sa pornesc si porneste ok. in timpu mersului urca la 14.8 maxim mai mult 13.8-14.4V. daca stationez 3 4 ore cand pun contactu arata 11.8-12V
A stat pe neutru pe elevator in service 2 ore si erau ceva lumini aprinse interior ..o fi pe moarte.
Revin cu postarea daca am rezolvat sau nu.
Ce e drept bateria am primit o cadou de la un centru de baterii... e sh e agm e jumate incarcata sau mai putin.
Can pun contactu dimineata arata 11.6 urca la 11.8 si cand ajunge ka 11.8 ii dau eu sa pornesc si porneste ok. in timpu mersului urca la 14.8 maxim mai mult 13.8-14.4V. daca stationez 3 4 ore cand pun contactu arata 11.8-12V
A stat pe neutru pe elevator in service 2 ore si erau ceva lumini aprinse interior ..o fi pe moarte.
Revin cu postarea daca am rezolvat sau nu.