Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • postasul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut! Acum o saptamana a inceput sa se auda ceva cand virez... mai nou se aude non-stop ( dar cand virez se accentueaza). Am observat Ca atunci când virez pe loc se modifica si incarcarea alternatorului. Ce poate fi? Atasez 2 clipuri sa vedeti exact. Este vorba de opel astra h 1.7 cdti 2005.
In mers, chiar daca virez, este 13,8-13,9-14 v.
Poate avea vreo legãturã?

https://youtube.com/watch?v=Cl2SBTF4AC0

https://youtube.com/watch?v=I7kpysxzWlo


MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1.7 cdti
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De obicei devine zgomotoasa cand uleiul este contaminat ori este mult sub nivel....l-ai verificat?
  • postasul

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Uleiul este la nivel. Cat despre contaminare nu știu ce sa zic. Arata bine, e curat.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca uleiul este la nivel, culoarea verde nu maro nu se vad particule lucioase sau spumat,aia inseamna contaminare are inceput de sfarsit, nivelul zgomotului e un amanunt care nu mai conteaza face mai mult sau mai putin in functie de tensiune la toate e la fel .
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
Sal.La a mea facea la fel(este pompa mecanica,motorizare X18XE)lichid la nivel,curat,caseta de directie am schimbat-o noua are numai 25000km si manifestarile la fel;zgomote din ce in ce mai mari...am zis ca va fi si pompa de servo cu probleme,ca e veche.Pana intr-o zi(acum recent,de vreo 10 zile)cand o puscat furtunul de retur care aduce lichidul inapoi in vas...uau ce fum s-o dus direct pe galeria incinsa...ziceai ca erau o mie de petarde sub masina!Initial am vrut sa schimb doar furtunul de sub vas,dar zic hai sa dau pompa jos sa vad ce o fi crapat prin ea;cand demontez pompa in interior era supect de curata...si atunci ce s-a intamplat???de ce o crapat furtunul,mai ales ca pe circuitul de retur presiunea ar trebui sa fie aproape zero???dupa ce am spalat si vasul in care sta lichidul am gasit raspunsul...in interiorul vasului este o sita de plastic extrem de fina(este nedemontabila si neaccesibila din exterior,doar vizual) prin care uleiul care se intoarce pe retur este filtrat si care era imbcasita aproape total...era normal sa faca presiune pe retur cu sita infundata.Am spalat vasul(se spala foarte bine cu Triumf de aragaz),pus la loc,lichid si forja;rezultatul e: zgomote la servo zero si senzatia de la volan da impresia ca rotile stau in aer,asa de usor merge acum.Pai si cei cu toata povestea asta,ca sunt masini diferite???da,dar elementul comun este acel filtru care dupa mine e sigur infundat(trebuie vazut unde este pozitionat,sigur exista),poate numai partial;pompa fiind cu comanda electronica sar putea sa nu puste nici un furtun(limiteaza presiunea partea electronica din pompa)dar face zgomote si nu merge bine!In imagine in zona galbena este sita care acum este invizibila(are niste ochiuri extrem de fine);acolo inainte de curatare ,era negru tot,nu trecea de loc lumina prin corpul galben.Probabil este facut special asa,desfaci busonul sa te uiti la lichid si daca nu trece lumina inseamna ca sita e infundata....asta am aflat-o dupa(ca de obicei)!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In toata povestea asta, cum ca sunt masini diferite mai exista si un detaliu, anume ca Vectra B are pompa de servo actionata de curea iar Astra H are pompa de servo electro-hidraulica. Daca e sa ma intrebi pe mine, care am Vectra B 1.7TD 1997, Astra G 1.7cdti 2004 si Astra H 1.7cdti 2005 la astea ultimele doua servodirectia e mai greoaie decat la Vectra, unde efectiv te joci cu volanul pe viraje inclusiv pe loc. Masini mai noi, ce sa vezi, cica... tehnologii mai bune. He he...

L.E:
Acum ceva ani am avut o problema cervicala, de la pozitia incorecta la volanul Astrei G in doua usi dupa ce-am condus-o muuulte ore, noaptea urmatoare am ajuns sa ma doara mâna stanga destul de rau. M-a trezit din somn noaptea, de durere. Ei bine... pâna m-am recuperat, adica 6 saptamani... nu am putut conduce Astra G ca ma dureau umerii si mainile, la propriu. Ajunsesem pâna acolo unde eram in stare sa-i fac un flush la tot sistemul hidraulic si apoi sa-i bag ulei GM pe original. Defapt, nu am mai schimbat nimic... doar mi-am revenit cu sanatatea si apoi mi s-a parut servodirectia de Astra G ,,abordabila,, (daca pot sa ma refer la ea ca la o utilitate) in ceea ce priveste condusul de zi cu zi. Dar nu placuta, sau excelenta ca la Vectra B !

L.E2:
Dupa incidentul cervical, la Astra G in doua usi i-am pus scaune comfort+cotiera Irmscher, iar de-atunci... am fost inclusiv in Germania dus-intors si n-am mai avut niciun fel de probleme. Morala povestii... scaunele de Astra G in doua usi sunt o mare porcarie daca ai ceva probleme cu spatele de care nici macar nu stii...
  • EHotaran

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2019

  • Mesaj Privat
No acum sincer sa fiu as prefera in loc de servo, o demultiplicare mai mare la caseta de directie si gata.Asa mai intretii tonusul muscular ...acum ce sa zic tehnica are si suisuri si coborasuri,nimic nu e perfect,desi asa ni se spune!De exemplu la lichidul de servo se pot alege alte lichide mult mai bune fata de cele cu care a venit echipata masina la momentul fabricatiei!Spre exemplu eu folosesc un lichid care poate fi contaminat cu apa pana la 8% din volum fara sa fie probleme(afectarea vascozitatii la rece/clad,sau punctul de fierbere).Tot ce ai de facut este sa studiezi fisa tehnica originala si sa o compari cu alte lichide similare dar care sunt folosite in uzul industrial.De ce industrial?pentru ca acele lichide respecta cat mai mult posibil specificatiile...daca ala pune un lichid care nu corespunde(desi pe eticheta scria ca da,este potrivit scopului) si face praf utilajul se lasa cu treburi nasoale prin justitie...Daca te duci la magazin sau comanzi online de ex.lichid de servo si spui sa fie original de GM cu tenta verzuie si margelute albastre sau rosii pe margine(ca tu asa stii ca trebuie sa arate lichidul respectiv) de ala vei primi si vei fi asigurat ca e 100%la100% de la fabricant,original tinut de mai multi ani intr-un stoc special bla bla bla....tot ce e original la un produs care il cumperi ca original sunt prezentarea si eticheta...care intr-adevar seamana(nu sunt identice) cu produsul original,in rest te fereasca Dumnezeu de ce "calitati"are!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La H ca si altele ai senzor unghi volan, daca nu este calibrat directia electro-hidraulica merge de nebuna sa puna rotile pe directia data de volan.
Senzorul la tine este in CIM, calibrarea dureaza cateva secunde cu scula chiar china.
  • VMarius502

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2022

  • Mesaj Privat
Buna ziua, observ ca topicul este destul de vechiut, dar vin si eu cu o problema legata de functionarea ciudata a servodirectiei la un opel astra g an 2000, 1.6, si anume: dupa aproximativ 2-3 km de mers perfect, se opreste pur si simplu servodirectia, trebuie sa opresc motorul, sa-l pornesc si totul revine la normal (inca cativa km)
Am rasfoit cateva topicuri legate de nefunctionarea servodirectie, dar nici una nu seamana cu problema pe care o am, tin sa mentionez ca am masurat incarcarea, si este ok (undeva la 14.30v)
  • marius-opel

  • Mesaje scrise: 515
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
se recomanda verificarea circuitului electric pompa servo,,,cred ca de acolo vine problema
http://www.youtube.com/watch?v=GTeiTbwR2Y0
uita-te in aceasta postare,sa vezi despre ce e vorba,
incearca schimbarea ei daca nu reusesti sa repari,,, si nu e scumpa ca pret de sh sau daca sunt fonduri una noua! bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR