- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- r3chinu
- **
- 176 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
- r3chinu
- **
- 176 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- r3chinu
- **
- 176 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
r3chinu
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
In prima faza am vazut eroarea de la debitmetru,lam pus pe tester si nu e debitmetrul problema imi dadea lipsa semnal mam uitat la mufa masurat pinul 2 nu am priblema nici in mufa apoi am vazut 2 pini rupti...unu era nefolosit iar acesta b57 este folosit ,am crezut ca e posibil ca acest pin sa fie de la debitmetru ....insa dupa ce am vazut schema trimisa miam dat seama ca pinul rupt este atribuit altei piese.multumesc de raspuns....
PPaul568
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2017
- Mesaj Privat
PPaul568
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2017
- Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Inca ceva, nu va incurcati cu ECU (ECM) second hand, pentru ca e posibil sa aiba si acela motorina in interiorul sau.
nicu.
nicu.
Nu întotdeauna! Eu am cumpãrat ECU SH, de la dezmembrari este ca nou, merge brici , decât l-am împerecheat cu cheia mea cã nu avea codul, și este Ok.
L-am luat sã-l am de rezerva ( ca la Dacie 😀).
Dar cu motorina o rezolv când se încãlzește , fire lipite in mufã la timing valve ( Y33), aplic Rãșinã epoxidica cu intarire in 5min, pun regleta pe fire și la revedere cu motorinã în ECU.
PPaul568
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2017
- Mesaj Privat
theOS_the_one a scris:Mda, am fost la alt mecanic care imi zice ca ar fi de la senzorul de arbore cotit .
A zis ca ma costa 55€ senzorul si 40€ mana de lucru. Mi se pare putin cam mult avand in vedere ca eu am gasit pe net senzorul la 35€ si pe ebay la 23€ .
http://www.expressauto24.ne...evas-KPS-97180388
Ebay
Nu stiu daca este original nici cel de pe ebay si nici cel care il pun ei la service (daca stiti cum se identifica un senzor original va rog sa-mi spuneti).
Vazusem un video pe youtube unde se explica cum se schimba si cum se masoara si as dori sa stiu daca la opel astra g y17dt este la fel ca la corsa C
http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0
Ce ziceti as putea face eu treaba asta , pentru ca vreau sa masor senzorul vechi inainte de al comanda pe cel nou ca nu cumva sa fie problema de la pompa de injectie , asa cum mi-au zis cei de la Opel
A zis ca ma costa 55€ senzorul si 40€ mana de lucru. Mi se pare putin cam mult avand in vedere ca eu am gasit pe net senzorul la 35€ si pe ebay la 23€ .
http://www.expressauto24.ne...evas-KPS-97180388
Ebay
Nu stiu daca este original nici cel de pe ebay si nici cel care il pun ei la service (daca stiti cum se identifica un senzor original va rog sa-mi spuneti).
Vazusem un video pe youtube unde se explica cum se schimba si cum se masoara si as dori sa stiu daca la opel astra g y17dt este la fel ca la corsa C
http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0
Ce ziceti as putea face eu treaba asta , pentru ca vreau sa masor senzorul vechi inainte de al comanda pe cel nou ca nu cumva sa fie problema de la pompa de injectie , asa cum mi-au zis cei de la Opel
Timing valve Y33, nu se mãsoarã, se verifica cu aer sau cu o seringã tãiatã în capãtul spre ac, și la partea din spate a valvei introduci seringa și introduci aer în ea.Vei observa cum iese motorinã pe la cei 2 pini.
Soluția-demontare , lipit fire in mufã și pus rãșinã EPoxy cu intarire 5 min, dupã care tãiat fire mai jos și pus regletã , numai ai treabã cu motorina la ECU.Daca vrei poți sã o și cumperi este cel puțin 100€ fara montaj, mai dai 150 lei la montaj, dar nu te obosești tu.Este destul de greu de scos cele 2 șuruburi, dar nu imposibil.
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut vedeti ca mai exista o electrovalva deasupra pompei pe unde scapa motorina este la fel , am observat cand umblam pe acolo dupa ce am dezizolat firele la Y33 sa se scurga motorina hop tot baga asta dupa ce am curatat jegul si am sigilat calculatorul central ECU . Cand am ciupit usor la respectiva mufa de deasupra pompei arunca motorina evident si pe aceea am bandajat-o !