Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

vezi daca te ajuta asta (cel incercuit cu rosu este senzorul maf)


Skip ads

  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am un fir rupt care este asociat cu un fir asta inseamna ca este folosti si este la pozitia b57.
  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Asta este
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu inteleg care este cererea ta.

debitmetrul intra in ecu la pinii A20, A5, A42, A50 si este alimentat cu plus permanent.

uite si prima parte a ecu (cea care nu se vede in prima poza).

pinul b 57 nu il vad.


  • r3chinu

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
In prima faza am vazut eroarea de la debitmetru,lam pus pe tester si nu e debitmetrul problema imi dadea lipsa semnal mam uitat la mufa masurat pinul 2 nu am priblema nici in mufa apoi am vazut 2 pini rupti...unu era nefolosit iar acesta b57 este folosit ,am crezut ca e posibil ca acest pin sa fie de la debitmetru ....insa dupa ce am vazut schema trimisa miam dat seama ca pinul rupt este atribuit altei piese.multumesc de raspuns....
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
valiauto a scris:CAPILARITATE acesta este fenomenul prin care ajunge motorina pe fire de la pompa la calculatorul de pe motor!


Da!
Așa aratã un ECU plin de motorinã gelificatã din cauza temperaturii .
Mai jos aveti : in stânga unul plin de motorinã ,și al doilea curãțat.

  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
nicu.costinesti a scris:Inca ceva, nu va incurcati cu ECU (ECM) second hand, pentru ca e posibil sa aiba si acela motorina in interiorul sau.
nicu.


Nu întotdeauna! Eu am cumpãrat ECU SH, de la dezmembrari este ca nou, merge brici , decât l-am împerecheat cu cheia mea cã nu avea codul, și este Ok.
L-am luat sã-l am de rezerva ( ca la Dacie 😀).
Dar cu motorina o rezolv când se încãlzește , fire lipite in mufã la timing valve ( Y33), aplic Rãșinã epoxidica cu intarire in 5min, pun regleta pe fire și la revedere cu motorinã în ECU.
  • PPaul568

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2017

  • Mesaj Privat
theOS_the_one a scris:Mda, am fost la alt mecanic care imi zice ca ar fi de la senzorul de arbore cotit .
A zis ca ma costa 55€ senzorul si 40€ mana de lucru. Mi se pare putin cam mult avand in vedere ca eu am gasit pe net senzorul la 35€ si pe ebay la 23€ .
http://www.expressauto24.ne...evas-KPS-97180388
Ebay

Nu stiu daca este original nici cel de pe ebay si nici cel care il pun ei la service (daca stiti cum se identifica un senzor original va rog sa-mi spuneti).

Vazusem un video pe youtube unde se explica cum se schimba si cum se masoara si as dori sa stiu daca la opel astra g y17dt este la fel ca la corsa C
http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0

Ce ziceti as putea face eu treaba asta , pentru ca vreau sa masor senzorul vechi inainte de al comanda pe cel nou ca nu cumva sa fie problema de la pompa de injectie , asa cum mi-au zis cei de la Opel


Timing valve Y33, nu se mãsoarã, se verifica cu aer sau cu o seringã tãiatã în capãtul spre ac, și la partea din spate a valvei introduci seringa și introduci aer în ea.Vei observa cum iese motorinã pe la cei 2 pini.
Soluția-demontare , lipit fire in mufã și pus rãșinã EPoxy cu intarire 5 min, dupã care tãiat fire mai jos și pus regletã , numai ai treabã cu motorina la ECU.Daca vrei poți sã o și cumperi este cel puțin 100€ fara montaj, mai dai 150 lei la montaj, dar nu te obosești tu.Este destul de greu de scos cele 2 șuruburi, dar nu imposibil.

  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut vedeti ca mai exista o electrovalva deasupra pompei pe unde scapa motorina este la fel , am observat cand umblam pe acolo dupa ce am dezizolat firele la Y33 sa se scurga motorina hop tot baga asta dupa ce am curatat jegul si am sigilat calculatorul central ECU . Cand am ciupit usor la respectiva mufa de deasupra pompei arunca motorina Very Happy evident si pe aceea am bandajat-o !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR