Stefan I
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
stefan_35
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Germania
- Masina: Corsa 2000 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am facut curãțarea motorului la exterior tot ce pot spune este ca uleiul se prelinge la capacul de la distribuție si chiar si dopul capacului superior (unde se face alimentarea cu ulei).Garniturile capac motor,capac distribuție,baia de ulei sunt achiziționate urmeazã ca zilele urmãtoare sa le montez revin când e treaba terminata
- gabiopel
- *******
- 5,581 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,581
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut colegii . Vreau sa reinvii putin acest topic si va cer si eu sfatul . La o corsa c 1.2 twinport kitul de distributie ce trebuie sa contina , sau mai exact cu ce sa fiu pregatit cand merg la mecanic .
Am urmarit cateva anunturi cu ,kituri de diatributie dar am vazut unele vin cu garnituri altele fara . Vreau sa schimb tot ce se poate schimba la diatributie ,plus pompa apa. Va multumesc !
Am urmarit cateva anunturi cu ,kituri de diatributie dar am vazut unele vin cu garnituri altele fara . Vreau sa schimb tot ce se poate schimba la diatributie ,plus pompa apa. Va multumesc !
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Laurentiu84
- *
- 31 mesaje
- din 16 Feb 2018
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
Laurentiu84
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2018
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,581 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,581
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
catastefan a scris:Kitul original nu contine garnituri
Are lant...3 patine...pinion arbore...pinioane axe came...intinzator hidraulic...suruburi noi
Are lant...3 patine...pinion arbore...pinioane axe came...intinzator hidraulic...suruburi noi
Multumesc frumos . Astazi am dat comanda de distributie GM , pompa apa ,termostat, antigel .
Garnitura cea mare de la capacul distributiei nu vine odata cu kitul ,sau se poate lua separat?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Laurentiu84
- *
- 31 mesaje
- din 16 Feb 2018
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
Laurentiu84
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2018
- Mesaj Privat
Saluatre. Am si eu o intrebare? Am schimbat distributia la un corsa c din 2001 motor 1.2 75 cp benzina, si dupa schimb observ ca scoate fum alb,pe esapament. Nu aveam problema asta inainte. Motorul se aude ok dar la turatii mai mari mi se pare ca fluiera. Inai e am avut ulei mobil 5w40 iar acum mecanicul a pus gm 10w40. E normal sa faca asa? Sau este de vina uleiul? Multumesc
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu nu cred ca e de la ulei. Diferenta intre cele doua, e foarte mica. 10W40 e putin mai gros la rece, dar cu motorul cald ar trebui sa aiba aceeasi vascozitate (40).
Verifica nivelul de lichid de racire (antigel)...ma gandesc ca fumul alb sa nu fie de la patrunderea antigelului in motor...vreo garnitura cu probleme?
Unde (la ce mecanic/service) ai schimbat distributia si cat te-a costat manopera?
Verifica nivelul de lichid de racire (antigel)...ma gandesc ca fumul alb sa nu fie de la patrunderea antigelului in motor...vreo garnitura cu probleme?
Unde (la ce mecanic/service) ai schimbat distributia si cat te-a costat manopera?
yitzack
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Readuc la suprafata acest topic.
Se poate o recomandare pentru service in Bucuresti unde sa duc masina pentru diagnosticare / schimbare distributie.daca este nevoie?
Corsa C 2003 z12xe cu simptome de distributie dusa (primele 10 secunde dupa pornire se aude a diesel, martorul de presiune ulei clipoceste in mers dupa ce motorul este lasat pe liber)
Distributia a mai fost schimbata acum 3 ani dar simptomele au revenit. Tocmai de asta cer o recomandare, sa nu mai dau din lac in put.
Stima!
Se poate o recomandare pentru service in Bucuresti unde sa duc masina pentru diagnosticare / schimbare distributie.daca este nevoie?
Corsa C 2003 z12xe cu simptome de distributie dusa (primele 10 secunde dupa pornire se aude a diesel, martorul de presiune ulei clipoceste in mers dupa ce motorul este lasat pe liber)
Distributia a mai fost schimbata acum 3 ani dar simptomele au revenit. Tocmai de asta cer o recomandare, sa nu mai dau din lac in put.
Stima!
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
yitzack
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Masina am cumparato pentru sora mea la 110.000 km. Vanzatorul a mentionat ca distributia fusese recent schimbata.
Dupa vreo 2 saptamani dupa achizitie, masina fiind folosita preponderent extra urban, a inceput sa clipoceasca becul de la presiune ulei (rosu) la cald, cand motorul era lasat pe liber (niciodata in turatie).
Desfacut capacul de culbutori, desfacut baia, gasit mazga de ulei sus si in sorb, curatat, pus la loc..totul bine. Cu ocazia asta am vazut ca pe patina era stantat Febi si o data recenta, semn ca intr-adevar distributia fusese schimbata (sau macar parte din kit)
La 120.000km, dupa 2 ani, problemele au reaparut, dar insotite de zornait de diesel.
Intre timp, martorul de la ulei s-a mai aprins foarte rar doar dupa drumuri lungi (3-4 ore de condus) ulei schimbat de 3 ori in intervalul asta, numai 5w40, filtre de ulei Mahle cu supapa.
Fiecare schimb de ulei rezolva temporar simptomele..dar clar este o problema.
Dupa vreo 2 saptamani dupa achizitie, masina fiind folosita preponderent extra urban, a inceput sa clipoceasca becul de la presiune ulei (rosu) la cald, cand motorul era lasat pe liber (niciodata in turatie).
Desfacut capacul de culbutori, desfacut baia, gasit mazga de ulei sus si in sorb, curatat, pus la loc..totul bine. Cu ocazia asta am vazut ca pe patina era stantat Febi si o data recenta, semn ca intr-adevar distributia fusese schimbata (sau macar parte din kit)
La 120.000km, dupa 2 ani, problemele au reaparut, dar insotite de zornait de diesel.
Intre timp, martorul de la ulei s-a mai aprins foarte rar doar dupa drumuri lungi (3-4 ore de condus) ulei schimbat de 3 ori in intervalul asta, numai 5w40, filtre de ulei Mahle cu supapa.
Fiecare schimb de ulei rezolva temporar simptomele..dar clar este o problema.
Vladel
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Am avut minunata experienta acum o saptamana sa se aprinda martorul cu masina si cheia in bord, am simtit la un momendat ca plecarea de pe loc pare putin mai greoaie, nu auzeam ceva iesit din comun la motor. Am ajuns imediat in parcare ca sa constant ca la relanti motorul nu mai merge rotund. Am lasat masina in pace cateva zile, am facut o rezervare la service si am incercat intr-o zi sa o pornesc. Normal, la pornire rece, motorul se tureaza putin mai tare pana isi face presiune, doar ca de data asta ascul oscila destul de puternice intre 2000 si 900 la turometru. Am oprit imediat si am lasat-o in pace pentru cateva zile din nou. Cu doua zile inainte s-o duc in service am constatat ca nu mai porneste deloc motorul, bordul, radio-ul se aprinde deci nu ar fi fost partea electrica de vina.
Pana la urma am dus-o pe platforma in service unde au constat ca e sarita distributia si ca ma consta 1800 RON pentru incepu, manopera ar dura 4-5 ore cat da jos motorul si il demonteaza sa vada daca nu sunt stricate alte piese. Pana la urma am zis ca nu merita atata investitie si am scos-o din service.
Ce ar fi de mentionat e ca motorul a fost o data dat jos, demontat, refacut (refacut linie arbore cotet, schimbat cuzineti arbore cutit, chiulasa refacuta, garnituri schimbate, pompa de apa, distributie etc. nu am toate detaliile in momentul de fata dar ma pot interesa daca e nevoie de lista completa).
Poate ma puteti ajuta sa inteleg, cum se poate ca o distributie recent schimbata, nici 5000 de km nu cred ca avea, sa sara brusc, dar pe langa asta sa ma coste din start 1800 RON doar distributia.
Mersi!
// L.E. Masina este o Corsa C 1.2 benzina 75cp cu 140k km reali.
Am avut minunata experienta acum o saptamana sa se aprinda martorul cu masina si cheia in bord, am simtit la un momendat ca plecarea de pe loc pare putin mai greoaie, nu auzeam ceva iesit din comun la motor. Am ajuns imediat in parcare ca sa constant ca la relanti motorul nu mai merge rotund. Am lasat masina in pace cateva zile, am facut o rezervare la service si am incercat intr-o zi sa o pornesc. Normal, la pornire rece, motorul se tureaza putin mai tare pana isi face presiune, doar ca de data asta ascul oscila destul de puternice intre 2000 si 900 la turometru. Am oprit imediat si am lasat-o in pace pentru cateva zile din nou. Cu doua zile inainte s-o duc in service am constatat ca nu mai porneste deloc motorul, bordul, radio-ul se aprinde deci nu ar fi fost partea electrica de vina.
Pana la urma am dus-o pe platforma in service unde au constat ca e sarita distributia si ca ma consta 1800 RON pentru incepu, manopera ar dura 4-5 ore cat da jos motorul si il demonteaza sa vada daca nu sunt stricate alte piese. Pana la urma am zis ca nu merita atata investitie si am scos-o din service.
Ce ar fi de mentionat e ca motorul a fost o data dat jos, demontat, refacut (refacut linie arbore cotet, schimbat cuzineti arbore cutit, chiulasa refacuta, garnituri schimbate, pompa de apa, distributie etc. nu am toate detaliile in momentul de fata dar ma pot interesa daca e nevoie de lista completa).
Poate ma puteti ajuta sa inteleg, cum se poate ca o distributie recent schimbata, nici 5000 de km nu cred ca avea, sa sara brusc, dar pe langa asta sa ma coste din start 1800 RON doar distributia.
Mersi!
// L.E. Masina este o Corsa C 1.2 benzina 75cp cu 140k km reali.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu ne-ai spus ce motor are masina, din ce an e...cand a fost schimbata distributia (ani, km). Distributia e pe lant sau pe curea? Daca e pe curea, poate sa sara cureaua peste un dinte. Pe lant nu cred ca se poate.
In cont ai trecuta alta masina: Vectra Z19DT din 2005...Actualizeaza!
Pretul mai mare la schimbarea distributiei e la cele pe lant, cu 2 axe cu came, dar, pretul poate fi mare si pentru ca e in Cluj (oras de oameni bogati) si difera si de la un service la altul...In Sibiu, schimbat distributie pe lant costa aprox 1100-1300 (piese+manopera)...manopera=500-700...implica dat jos baia de ulei, schimbat vreo 3 garnituri, simering vilbrochen...
In cont ai trecuta alta masina: Vectra Z19DT din 2005...Actualizeaza!
Pretul mai mare la schimbarea distributiei e la cele pe lant, cu 2 axe cu came, dar, pretul poate fi mare si pentru ca e in Cluj (oras de oameni bogati) si difera si de la un service la altul...In Sibiu, schimbat distributie pe lant costa aprox 1100-1300 (piese+manopera)...manopera=500-700...implica dat jos baia de ulei, schimbat vreo 3 garnituri, simering vilbrochen...
MAdochiei
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2024
- Mesaj Privat