Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Tu ai vazut si poza care am atasato cu navigatia?acolo arata temperatura si la final scrie on.Ce inseamna onul ala,adica ce este deschis la ce se refera.poza este mai sus.Sper sa fie buna masina.Pe 4 mai am rarul.multumesc inca o data pt informare.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am folosit si eu uleiul asta Motul x clean 8100 5w40 dexos 2 , tot motorul asta il am si eu si iti spun ca am fost total dezamagit de uleiul asta , adica dupa vreo 3000 km , aveam o data , sau de 2 ori pe saptamana , la pornire , la rece , mesaj in bord cu "oil pressure is low stop the engine " si martor rosu la ulei . Cand mi-a aparut prima oara , am zis ca mor si mi se inmuiasera picioarele si zic gata pana aci mi-a fost , motorul zic , e gata , dar nu a fost asa , nu am mai avut vreo 3 luni , dupa care de 2 ori pe saptamana si la vreo 4000 km cu el , l-am scos si am pus castrol , iar de atunci nu mai stiu cum arata mesajul ala , pe care la insingnia cu motorul de 2,0 din cauza unei garnituri de la pompa de ulei s-a lasat cu motoare praf.De atunci de cand am avut probleme cu uleiu Motul , mi-a aparut tacanit de tacheti pe care inca nu l-am rezolvat , nu stiu daca are legatura , dar cam de atunci m-am procopsit cu tacanitul de tacheti la rece in sezonul rece .
Uleiul 5w30 mi se pare cam subtire pt. motorul asta care nu mai este nou si mai vine si sezonul cald , dar ma rog , tu folosesti de care crezi .
Schimba kitul de distributie complet , nu doar cureaua si verifica si kit de la accesorii , role , curea si chiar rulmentii alternatorului , la mine au fost praf toate .Da jos si egr-ul , clapeta de accelerartie si senzorul , Map de pe admisie si curatale bine cu spray de curatare pt. asa ceva , asta ca sa faci treaba pana la capat daca tot te apuci si toate se demonteaza ff. usor .Bafta si drumuri bune.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Acel "ON", se refera exact la ceea ce scrie, adica la "ICE - ENABLE"
Ai activata avertizarea de polei, adica, atunci cand temperatura exterioara o sa scada sub +3 grade celsius, o sa iti apara pe ecran mesaj de atentie la polei.si un fulg mare de zapada, pentru a te avertiza sa fii atent ca poate fi polei pe asfalt.
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Va salut.Ieri i-am schimbat distributia cu role si pompa,filtre si ulei.Este normal ca filtru de motorina sa fie negru?ma refer la cel uzat.Inca ceva,la plecare de pe loc si apoi schimbat la 3000 de turatii in sus,dupa ce revin la zero km in bord la consum relantiu in loc de 0.5 0.6 0.7 imi arata 1.7 chiar si 2.8 mia aratat apoi dupa un timp revine dar nu omediat ci poate 2 3 min.Va multumesc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este normal , face regenerare dpf, ai grija sa nu le ratezi , nu opri motorul , mergi turat pana termina regenerarea.
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Salut Radu.Imi este teama sa nu fie injectoare ,turbina.Deci sa inteleg ca atunci cand iam dat m-ai tare chiar in momentul ala era de la pdf?Ieri am mers cativa km dar nu am mai schimbat la 3000 ci la 2000 si ceva si cand opream la semafor imi arata normal 0.5 0.6 .Ma gandeam sa nu fie de la turbina,atunci cand mergi si cand stai pe loc apoi si ca turbina sa se raceasca sta putin turata,dar nu cred ca este asa....multumesc si mai astept sfat de la tine
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Avand in vedere vechimea, regimul de functionare si tipul de motor, masina ta, va intra in regim de regenerare DPF, probabil tot la 200Km.
Simptomele dupa care iti poti da seama sunt cam asa:
1. In primele minute de regenerare va scoate un fum alb/gri foarte intens (pana reuseste sa ridice temperatura in DPF pe la 650 grade);
2. Ventilatorul de racire antigel, va porni pe prima treapta chiar daca temperatura lichidului de racire nu ar necesita asta;
3. Consum marit (cauzat de post injectie) pe care il poti vedea mai usor atunci cand stai pe loc (pana vei cunoaste bine masina si o sa recunosti consumul marit si in momentul rularii);
4. Motorul devine putin mai zgomotos (si asta vei ajunge sa recunosti dupa ce cunosti masina);
5. Va functiona incalzirea in oglinzi si in luneta (fara ca tu sa apesi butonul din bord).
Regimul de "omor" al masinii, cum se obisnuieste a se spune, nu face decat sa incarce mai des DPF-ul. Un regim de mers constant si in forta sau turat, da, este sanatos pentru DPF, dar reprizele scurte, sunt generatoare de fum, fum care lasa particulele mari in DPF.
Cand ai observat ca a intrat in regim de regenerare DPF, incearca, pe cat posibil, sa iti continui deplasarea cu masina, fara sa mergi mult timp in frana de motor sau sa stai pe loc, pentru a duce la final regenerarea (la un mers ok cu masina, regenerarea poate dura 10 - 15 minute, ar exista si posibilitatea montarii unui LED pe incalzirea oglinzii, pentru a sti exact cand se face regenerarea, dar dupa ce te obisnuiesti cu masina, eu zic ca nu va mai fi necesar).
Nu opresti motorul, nu mergi subturat si nu astepti pe loc sa se finalizeze regenerarea, pur si simplu continui sa mergi normal.

Daca alti colegi considera ca am omis/gresit ceva, sa ne spuna.


Ultima modificare făcută de sebage la Vin 01 Mai, 2020 10:02 am
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Din partea mea este f. corect , ce a zis colegul Sebage, in prima faza cand observi ca a crescut consumul in relanti , lasa geamul si pune mana pe oglinda laterala sa vezi daca este calda si daca da sigur ai regenerare .Eu am regenerari intre 100 si 250 km , depinde de cum merg cu ea si dureaza de obicei cam 8..9min , am avut regenerari si de 25 min.dar am tinut-o in relanti de vreo 2 ori iarna pe loc sa bage cald ,asteptam pe cineva si era frig.
Doar o completare am la colegul Sabage , nu prea ai cum sa te obisnuiesti si sa iti dai singur seama cand face regenerari , mai ales in mers , cand esti si cu cineva in masina , sa fie si trafic , e greu de dat seama , asa ca eu zic sa iti pui un led cu o rezistenta de 1k pe firele de incalzire a oglinzii laterale stanga si asa nu ratezi nici o regenerare , eu asa am pe astra j .
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult de tot si sper sa nu maj ratez.O sa pun si niste poze cu masina daca am voie binenteles.Seara placuta
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Azi am fost la RAR si dupa ce mi-au facut testele la ghiseu mia zis ca nu imi da azi actele ca nu a gasit numar de omologare si trebuie sa faca niste cercetari si mia zis ca in 2 sau 7 zile.Ce inseamna ca nu a gasit nr omologare.multumesc
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Probabil ai motorul schimbat si nu este omologat ,adica in acte ai un motor cu o serie si pe masina ai altul cu alta serie ,altceva ce poate sa nu fie omologat, dar de ce nu ai intrebat despre ce este vorba ?
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Pai si o sa fie o problema
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Eu ma gandeam sa nu aibe legatura cu norma euro.Masina este din 2009 prima imatriculare luna a sasea.Cand mia facut testele specifice si cand a terminat eu lam intrebat daca masina este ok.Si eu am zis daca imi iese euro 5 si el a zis pai nu este euro 4,eu iam zis ca in talon scrie e5 si el credea ca este euro4.Dupa ce am iesit cu masina de acolo am asteptat ca iau cartea si civ si ma vede inginerul si imi spune ca nu o sa imi elibereze aztazi actele ca nu a gasit numar omologare si trebuie sa faca o cautare mai amanuntita in leg cu modelul de zafira
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Va salut.Am facut o poza unde se scoate capacul de la motor si am vazut ca un fel de ulei negru.poate pot pune poza.Cel mai mult este langa furtun si chestia rotunda neagra.poate ma puteti ajuta cu un sfat.multumesc
  • DCoca652

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2019

  • Mesaj Privat
E pompa de apa blocata.. Am avut și eu problema asta, plus ca este o problema cunoscuta la Z19dth
  • BRazvan700

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Ce pompa de apa....
  • DCoca652

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Pompa de apa e blocata sau termostatul e defect
.. Am avut ambele probleme
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Acela este furtunul de la epurator pana in admisie.
Acel furtun este degradat in timp de ulei si temperatura si prin imbatranire, devine casant, crapã si ies vapori de ulei.
Il poti schimba simplu, il gasesti de cumparat pe original, in jur de 40 de lei.
  • CIuliangoerge

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2024

  • Mesaj Privat
Am și eu nevoie de ajutor cu o problemă am un Opel astra j din 2014 motor 2.0DCTi si as vrea sa aflu unde se afla senzorul de termostat și a doua chestie ieri mi a ajuns apa la 130 de grade și am oprit pe dreapta am chemat o platforma am adus mașina acasă și îmi tot apare eroare în bord ca temperatura încă este la 130 de grade și când pornesc motorul scoate un sunet mai urat ce pot face ?
Mulțumesc anticipat !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR