- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dupa cum arata mufele alea de pe rampa comuna verifica sa fie bine fixate sa faca contact,eroarea are de-a face cu senzorul de presiune de pe rampa si regulatorul de presiune,desfa regulatorul si vezi daca nu ai pilitura sau rugina in el.De obicei regulatoru incepe sa dea rateuri si senzorul de presiune genereaza eroarea multi il.schimba degeaba.
Conducta de la pompa la rampa este singura pe partea dinspre sofer,daca nu se mai strange nu forta ca e cam mult de munca sa o schimbi dupa aia.
Conducta de la pompa la rampa este singura pe partea dinspre sofer,daca nu se mai strange nu forta ca e cam mult de munca sa o schimbi dupa aia.
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pompa.de inalte, nu te speria in timp la orice tip de masina am gasit asa ceva,rugina este de la apa care la fel reuseste sa treaca si prin cel mai al dracu filtru ,schimbarea la timp cu filtru de calitate si purjarea cand intram in sezonul rece si in timpul lui face minuni.
Totusi considera-le ca fiind inevitabile poti doar sa intretii cu atrntie sistemul de injectie si atat.
Foarte buna ideea cu ulei de amestec in combustibil dar cu atentie,vezi ca s-a scris despre asta destul de mult pe forum si nu mai este nimic de adaugat.
Spor la depistat.
Daca vrei sa faci ceva pana la capat verifica si sorbu din rezervor eu am gasit multe surprize si acolo.
Totusi considera-le ca fiind inevitabile poti doar sa intretii cu atrntie sistemul de injectie si atat.
Foarte buna ideea cu ulei de amestec in combustibil dar cu atentie,vezi ca s-a scris despre asta destul de mult pe forum si nu mai este nimic de adaugat.
Spor la depistat.
Daca vrei sa faci ceva pana la capat verifica si sorbu din rezervor eu am gasit multe surprize si acolo.
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
gabi11dog
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
adi008 a scris:Salut, revin cu un post nou, sper sa nu fiu prea plictisitor,referitor la posturile de mai sus ,dupa ce am curatat bine egr am detașat partea electrica de cea mecanica am împins arcul acela cu degetul pana a mers usor,nu imi mai apare eroarea aceea de egr P0400,acum apre masina cu cheita ,se limiteaza la fel ca innainte la 3400 rpm,dar acum imi apre eroare P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance. Am sters-o ,ținând motorul la relanti,dispare martorul timp de 20 de sec.,timp in care se poate tura pana aproape de 6000 rpm apoi iar apare martorul ,iar se limiteaza.am facut chestia asta de 3 ori ,cu stersul erorii si de fiecare data apare acelasi cod.ce poate fi?
.
.
Salut,
Verifica senzorul MAP. ESTE senzorul de pe galeria de admise
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut,am scos senzorul acela l-am curatat cu spray de contacte nu avea mizerie pe el pentru ca galeria de admisie e nouã ,in schimb am facut o prostie,am scos conducta care leaga rampa de pompa de inalte sa vad daca e fisurata ,era buna insa cand am pus-o la loc ,am dat filetul peste cap de pe partea cu rampa ,cred ca era pornit un pic si cand l-am strâns la loc s-a dat peste cap ,doar nu l-am strans tare.acum curge motorina pe acolo ,nu am ce sã-i mai fac ,nici nu pot sa mai umblu cu masina.ceva solutii sa repar ceea ce am facut? Precizez toate servisurile sunt inchise.pot sa ii fac eu ceva?
gabi11dog
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
adi008
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2018
- Mesaj Privat