Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Vezi sa pierzi motorina pe undeva , la pompa de inalta , conducta de inalta de la pompa la rampa ...Da si o cautare cu P0002 si vezi ca s-a discutat .
Skip ads

  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Din fotografie care ar fi acea conducta?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dupa cum arata mufele alea de pe rampa comuna verifica sa fie bine fixate sa faca contact,eroarea are de-a face cu senzorul de presiune de pe rampa si regulatorul de presiune,desfa regulatorul si vezi daca nu ai pilitura sau rugina in el.De obicei regulatoru incepe sa dea rateuri si senzorul de presiune genereaza eroarea multi il.schimba degeaba.
Conducta de la pompa la rampa este singura pe partea dinspre sofer,daca nu se mai strange nu forta ca e cam mult de munca sa o schimbi dupa aia.
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Contactele alea cred ca sunt bune,ca am scos cate un papuc de curiozitate de la fiecare dintre pini si nu mai porneste motorul.
De unde ar putea fi pilitura in el?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pompa.de inalte, nu te speria in timp la orice tip de masina am gasit asa ceva,rugina este de la apa care la fel reuseste sa treaca si prin cel mai al dracu filtru ,schimbarea la timp cu filtru de calitate si purjarea cand intram in sezonul rece si in timpul lui face minuni.
Totusi considera-le ca fiind inevitabile poti doar sa intretii cu atrntie sistemul de injectie si atat.
Foarte buna ideea cu ulei de amestec in combustibil dar cu atentie,vezi ca s-a scris despre asta destul de mult pe forum si nu mai este nimic de adaugat.
Spor la depistat.
Daca vrei sa faci ceva pana la capat verifica si sorbu din rezervor eu am gasit multe surprize si acolo.
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos de sfat ,deocamdata o sa desfac doar regulatorul sa il curat si o sa revin cu rezultatul.prea multe nu pot sa fac deoarece toate atelierele sunt inchise.
  • gabi11dog

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
adi008 a scris:Salut, revin cu un post nou, sper sa nu fiu prea plictisitor,referitor la posturile de mai sus ,dupa ce am curatat bine egr am detașat partea electrica de cea mecanica am împins arcul acela cu degetul pana a mers usor,nu imi mai apare eroarea aceea de egr P0400,acum apre masina cu cheita ,se limiteaza la fel ca innainte la 3400 rpm,dar acum imi apre eroare P0002 Fuel Volume Regulator Control Circuit Range/Performance. Am sters-o ,ținând motorul la relanti,dispare martorul timp de 20 de sec.,timp in care se poate tura pana aproape de 6000 rpm apoi iar apare martorul ,iar se limiteaza.am facut chestia asta de 3 ori ,cu stersul erorii si de fiecare data apare acelasi cod.ce poate fi?
.


Salut,
Verifica senzorul MAP. ESTE senzorul de pe galeria de admise
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salut,am scos senzorul acela l-am curatat cu spray de contacte nu avea mizerie pe el pentru ca galeria de admisie e nouã ,in schimb am facut o prostie,am scos conducta care leaga rampa de pompa de inalte sa vad daca e fisurata ,era buna insa cand am pus-o la loc ,am dat filetul peste cap de pe partea cu rampa ,cred ca era pornit un pic si cand l-am strâns la loc s-a dat peste cap ,doar nu l-am strans tare.acum curge motorina pe acolo ,nu am ce sã-i mai fac ,nici nu pot sa mai umblu cu masina.ceva solutii sa repar ceea ce am facut? Precizez toate servisurile sunt inchise.pot sa ii fac eu ceva?
  • gabi11dog

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2008

  • Mesaj Privat
INTERZIS
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sunt numai mistocari pe grupurile alea , mai putin care stiu ce vorbesc , sunt si eu membru pe vreo 2 grupuri , eu unul nu as cere sfaturi pe asa ceva , parerea mea.
Adi , unde s-a stricat filetul , la conducta sau la rampa , cauta piesele pe net , a doua zi le primesti ....
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
S-a stricat filetul pe rampa
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu ai ce sa ii faci , o dai jos si o schimbi , noua sau desmembrari , daca vrei iti spun in privat , de unde poti cumpara si cum , nu aici sa nu se creada reclama.
  • adi008

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ok,trimite-mi un pm.cum sa procedez.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR