- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salutare, imi poate spune si mie cineva codurile de la garniturile de la corp clapeta Corsa C 2001 Z10XE? Si cod pentru garnitura mica de la EGR, cea mare am gasit-o, caut de aproape 2 ore, (tot mai usor gasesc pentru Zamfirica mea ) si din ce am citit in posturile mai vechi mai trebuie un inel la teava de EGR ( trebuie si la 1.0L sau doar la 1.2L).
Cele care au fost postate in 2009 pe forum (Dancuciureanu) nu le gasesc decat pe ebay, la noi pe epiesa sau autokarma nu gasesc garnituri
Multumesc anticipat
Cele care au fost postate in 2009 pe forum (Dancuciureanu) nu le gasesc decat pe ebay, la noi pe epiesa sau autokarma nu gasesc garnituri
Multumesc anticipat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Pe AK la originale arata:
90531751 - 7 RON
90531712 - 18 RON
9157509 - 42 RON - O-ringul nr.8 Cam scumpa.
9157511 - 42 RON
https://opel.7zap.com/en/car/x01/g/0/76-1/
https://opel.7zap.com/en/car/x01/g/0/33-1/
https://opel.7zap.com/en/car/x01/
Cauta un magazin de piese auto care aduce piese pe comanda.
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 13 Apr, 2019 10:28 am, modificat de 2 ori în total
90531751 - 7 RON
90531712 - 18 RON
9157509 - 42 RON - O-ringul nr.8 Cam scumpa.
9157511 - 42 RON
https://opel.7zap.com/en/car/x01/g/0/76-1/
https://opel.7zap.com/en/car/x01/g/0/33-1/
https://opel.7zap.com/en/car/x01/
Cauta un magazin de piese auto care aduce piese pe comanda.
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 13 Apr, 2019 10:28 am, modificat de 2 ori în total
- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
embedded
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
buna dimineata; am si eu o problema cu accelaratia; se intampla de obicei dimineata, merge doar la relanti, apasa pedala de acceleratie si nu se intampla nimic; am curatat, clapeta, am masurat-o cu clapeta inchisa, valori conform cu cele prezentate in topic, mai putin intre pinii 3-6, este 2,7K (dublu fata de normal)
embedded
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
embedded
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
embedded
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bihor
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2016
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut !
Probleme cu Agila personala.
Descriu câteva aspecte pt. analizã comparativã:
- km reali 238852;
- distribuție schimbatã la 200000 Km;
-bujii schimbate la 210000 Km
- clapeta accelerație curãțatã în urmã cu 3 luni;
-motorul funcționeazã bine la ralanti;
- țeava eșapament este curatã,nu este afumatã;
-nu-mi apare și nu am niciun fel de cod de eroare stocat.
Simptome:
- dupã ce plec de pe loc,în mers,când motorul este încã rece ,nu sunt probleme cu accelerația la schimbarea treptelor de vitezã;
-dupã ce temperatura motorului ajunge în parametrii de lucru normal, încep problemele în sensul cã la schimbarea treptelor de vitezã(mai ales de la cele superioare la cele înferioare) accelerația nu mai rãspunde prompt la demaraj , mașina merge smucitã ,accelerarea merge/dã în șuturi ,parcã motorul întrerupe și sunt nevoit sã apãs accelerația pânã la fund ca sã o aduc în paramerii de deplasare normalã,dupã care motorul își reia mersul normal fãrã manifestãri sau zgomote dubioase;
-fenomenul șuturilor la accelerare mai apare și atunci când mã aflu într-o treaptã de vitezã, iau piciorul de pe accelerație 2-3 secunde fãrã sã schimb treapta,dupã care încep sã accelerez;
-menționez cã acest fenomen a apãrut în urmã cu aproximativ 6 luni și se produce numai în modul cum vi le-am prezentat,fãrã sã-mi aparã niciun fel de cod de eroare.
Consumul de benzinã se menține în parametrii conform stilului meu moderat de condus.
Throttle body l-am demontat și l-am curãțat în urmã cu 3 luni așa cum am amintit mai sus(i-am demontat și capacul din fațã de la contacții electrici ai potențiometrului(nu i-am demontat și placa electronicã din interior)și am purjat cu spray pentru contacți peste tot dar fenomenul s-a manifestat în continuare.
Poate mã ajutați cu sugestii.
Probleme cu Agila personala.
Descriu câteva aspecte pt. analizã comparativã:
- km reali 238852;
- distribuție schimbatã la 200000 Km;
-bujii schimbate la 210000 Km
- clapeta accelerație curãțatã în urmã cu 3 luni;
-motorul funcționeazã bine la ralanti;
- țeava eșapament este curatã,nu este afumatã;
-nu-mi apare și nu am niciun fel de cod de eroare stocat.
Simptome:
- dupã ce plec de pe loc,în mers,când motorul este încã rece ,nu sunt probleme cu accelerația la schimbarea treptelor de vitezã;
-dupã ce temperatura motorului ajunge în parametrii de lucru normal, încep problemele în sensul cã la schimbarea treptelor de vitezã(mai ales de la cele superioare la cele înferioare) accelerația nu mai rãspunde prompt la demaraj , mașina merge smucitã ,accelerarea merge/dã în șuturi ,parcã motorul întrerupe și sunt nevoit sã apãs accelerația pânã la fund ca sã o aduc în paramerii de deplasare normalã,dupã care motorul își reia mersul normal fãrã manifestãri sau zgomote dubioase;
-fenomenul șuturilor la accelerare mai apare și atunci când mã aflu într-o treaptã de vitezã, iau piciorul de pe accelerație 2-3 secunde fãrã sã schimb treapta,dupã care încep sã accelerez;
-menționez cã acest fenomen a apãrut în urmã cu aproximativ 6 luni și se produce numai în modul cum vi le-am prezentat,fãrã sã-mi aparã niciun fel de cod de eroare.
Consumul de benzinã se menține în parametrii conform stilului meu moderat de condus.
Throttle body l-am demontat și l-am curãțat în urmã cu 3 luni așa cum am amintit mai sus(i-am demontat și capacul din fațã de la contacții electrici ai potențiometrului(nu i-am demontat și placa electronicã din interior)și am purjat cu spray pentru contacți peste tot dar fenomenul s-a manifestat în continuare.
Poate mã ajutați cu sugestii.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bobina poți pune una-douã de probã dar cu rezerve la cele second care nu le știi, când pui una nouã chiar chinezãrie care ține puțin ai senzația de alt motor și cãluți.
Cu pompele de benzinã trebuie sa te gândești cã sunt doar un motoraș amãrât cu palete, am întâlnit Bosch care nu aveau un an și învârteau degeaba, varzã total.
Cu pompele de benzinã trebuie sa te gândești cã sunt doar un motoraș amãrât cu palete, am întâlnit Bosch care nu aveau un an și învârteau degeaba, varzã total.
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
La 175000 km acum 5 ani ,bobina originalã Bosch s-a defectat și a dat cod eroare în bord ceva de genul misfire cilindrul 4 sau 1 asociat cu un cod de sonda lambda 2..
Atunci am înlocuit-o cu una nouã de la magazin ,Triscan (probabil made in UK).
Se pare cã hiba ar fi cã îi place sã ,,mãnânce,, bobine de inducție.
Am dat comandã de bobinã și aștept.Voi reveni cu precizãri.
Atunci am înlocuit-o cu una nouã de la magazin ,Triscan (probabil made in UK).
Se pare cã hiba ar fi cã îi place sã ,,mãnânce,, bobine de inducție.
Am dat comandã de bobinã și aștept.Voi reveni cu precizãri.
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
Revin cu precizãri la postãrile anterioare(03.02.2023).
Constatãri:
-manșon cauciuc bobina inducție cilindrul 4 = crãpat/copt.
Procedurã:
- înlocuit manșon cauciuc deteriorat la bobina inducție;
- curãțat cu spray de contacți electrici orificiu interior afumat locaș bujie.
(manșon cauciuc bobina inducție Opel Agila/Corsa C = TESLA cod CP063;prețuri între 15 - 25 lei/buc.)
Rezultat:
- acum motorul/accelerarea la demaraj, fucționeazã corect.
Concluzie = fura curent la bujia cilindrului 4
D-le ,,profesor de Agila,, .... aveți toatã stima din partea mea !
Constatãri:
-manșon cauciuc bobina inducție cilindrul 4 = crãpat/copt.
Procedurã:
- înlocuit manșon cauciuc deteriorat la bobina inducție;
- curãțat cu spray de contacți electrici orificiu interior afumat locaș bujie.
(manșon cauciuc bobina inducție Opel Agila/Corsa C = TESLA cod CP063;prețuri între 15 - 25 lei/buc.)
Rezultat:
- acum motorul/accelerarea la demaraj, fucționeazã corect.
Concluzie = fura curent la bujia cilindrului 4
D-le ,,profesor de Agila,, .... aveți toatã stima din partea mea !