- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Astra H din semnatura, are 190.000km (reali).Vara trecuta (iulie) am schimbat cureaua de accesorii, pentru ca avea una din nervuri rupta (din cele 5), asta dupa 2,5 ani de cand am luat masina (SH)...Auzeam la relanti un "chitait" discret. La fiecare tura de curea, o bucata din fasia rupta atingea ceva si scotea un fel de scartait scurt.
Acum, dupa 7 luni, am vazut intamplator ca si la cureaua noua (Continental), s-a rupt (a disparut) exact pe aceeasi parte (spre motor) nervura de la margine (aceeasi).
Vara trecuta cand am schimbat cureaua (singur), am verificat si rola de la intinzator si celelalte fulii pe care trece cureaua si nu mi s-a parut ca ar fi vreuna cu probleme.
Daca a mai avut cineva experiente de acest fel, rog sa ma sfatuiti ce sa schimb (in afara de curea)...Eu ma gandesc doar la rola intinzatoare...Mentionez ca acum nu se aude niciun zgomot anormal, suspect in timpul functionarii motorului , nu se simte nimic anormal in mers.
MODEL: Astra H
MOTOR: Z14XEP
Acum, dupa 7 luni, am vazut intamplator ca si la cureaua noua (Continental), s-a rupt (a disparut) exact pe aceeasi parte (spre motor) nervura de la margine (aceeasi).
Vara trecuta cand am schimbat cureaua (singur), am verificat si rola de la intinzator si celelalte fulii pe care trece cureaua si nu mi s-a parut ca ar fi vreuna cu probleme.
Daca a mai avut cineva experiente de acest fel, rog sa ma sfatuiti ce sa schimb (in afara de curea)...Eu ma gandesc doar la rola intinzatoare...Mentionez ca acum nu se aude niciun zgomot anormal, suspect in timpul functionarii motorului , nu se simte nimic anormal in mers.
MODEL: Astra H
MOTOR: Z14XEP
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
E posibil sa aveti dreptate.Azi dimineata, inainte sa plece sotia cu masina la serviciu, am observat ca pe fulia alternatorului,cureaua era mutata cu un sant spre motor.Adica, pe alternator sta la marginea dinspre motor, iar pe celelalte role, sta la marginea din exterior...Ma gandesc ca ori s-a miscat alternatorul, ori rola intinzatoare are joc mare si a fortat cureaua spre motor...trebuie studiat,sa vad ce s-a intamplat. Pana atunci, sper sa se mai rupa inca o nervura...cureaua e noua, are 7 luni si sub 10.000km.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Am facut progrese ...Azi am vazut ca rola intinzatoare sta stramba (intr-o parte), nu e in plan cu celelalte. N-am timp acum sa demontez...trebuie dat jos suportul motorului. Nu stiu daca se gaseste doar rola separat, ca eu am gasit pana acum numai kit= curea+ rola cu arc si suport impreuna...270 Gates si 280 SKF. Care o fi mai bun?...Banuiesc ca doar rola (rulmentii) e cu problema. Masina merge, fara zgomote suspecte...cine stie de cand merge asa. Daca nu ma uitam nu stiam, decat cand se rupea cureaua sau sarea de pe role...Acum cureaua (cu doar 4 nervuri), sta pe jumatatea dinspre motor a rolei intinzatoare, chiar putin iesita de pe rola (se vede santul de pe mijlocul rolei)...si masina merge
LE: Am gasit rola separat= 66Lei Optimal (n-am auzit de firma asta)...o fi buna?
LE: Am gasit rola separat= 66Lei Optimal (n-am auzit de firma asta)...o fi buna?
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
News: Am reusit sa constat ca fortand cu o cheie (E14, cu clichet), se misca tot grupul cu rola, isi schimba planul!...In concluzie, am cumparat curea (Continental) si BRAT complet cu rola INA. Astept o zi mai de primavara, sa le schimb. Am niste neclaritati:
1. Pe surubul (negru) care fixeaza de motor mecanismul cu articulatia, e ceva care seamana cu spuma, moale ca un burete (vedeti poza)...Eu banuiesc ca e pentru blocarea filetului, caz in care nu trebuie sa mai pun si eu Loctite de blocare filete (am), Rog confirmare de la cunoscatori.
2. Pe bratul cu rola nu scrie nicaieri INA, decat pe cutia din carton, care nu era sigilata. Pe brat scrie "Litens" si Germany, iar pe cutia de carton e o eticheta aplicata suplimentar pe care scrie EAC...Ce sa inteleg din asta?
3. Pe capul suruburilor (Torx) e marcat "FAF 10.9" Ce inseamna?
Multumesc!
1. Pe surubul (negru) care fixeaza de motor mecanismul cu articulatia, e ceva care seamana cu spuma, moale ca un burete (vedeti poza)...Eu banuiesc ca e pentru blocarea filetului, caz in care nu trebuie sa mai pun si eu Loctite de blocare filete (am), Rog confirmare de la cunoscatori.
2. Pe bratul cu rola nu scrie nicaieri INA, decat pe cutia din carton, care nu era sigilata. Pe brat scrie "Litens" si Germany, iar pe cutia de carton e o eticheta aplicata suplimentar pe care scrie EAC...Ce sa inteleg din asta?
3. Pe capul suruburilor (Torx) e marcat "FAF 10.9" Ce inseamna?
Multumesc!
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca insist, dar, nu sunt lamurit daca acea "spuma" buretoasa, alba, care e pe surubul (negru) ce fixeaza de motor mecanismul cu articulatia e o solutie de blocat filetul, sau doar ca sa nu iese surubul din gaura la transport si ar trebui indepartata la montare...
Am vorbit cu 2 mecanici auto si fiecare mi-a spus altceva...Pe cine sa intreb?...Dl Dan Cuciureanu?
Am vorbit cu 2 mecanici auto si fiecare mi-a spus altceva...Pe cine sa intreb?...Dl Dan Cuciureanu?
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- danpet
- OP
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
danpet a scris:Imi cer scuze ca insist, dar, nu sunt lamurit daca acea "spuma" buretoasa, alba, care e pe surubul (negru) ce fixeaza de motor mecanismul cu articulatia e o solutie de blocat filetul, sau doar ca sa nu iese surubul din gaura la transport si ar trebui indepartata la montare...
Am vorbit cu 2 mecanici auto si fiecare mi-a spus altceva...Pe cine sa intreb?...Dl Dan Cuciureanu?
Am vorbit cu 2 mecanici auto si fiecare mi-a spus altceva...Pe cine sa intreb?...Dl Dan Cuciureanu?
Cu certitudine, nu a fost pusa acolo degeaba.
Cã sã ai ce elimina....