Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am o problema cu astra-ul meu.
Porneste la prima cheie(la sfert), merge timp de 5-10 secunde apoi se opreste de parca ramane fara motorina. Incerc sa o repornesc, dar nu mai vrea decat dupa 3-4-5 incercari a cate cel putin 5 sec fiecare. Fara martori in bord, fara erori active. La un momentdat dupa un astfel de episod a aparut ECN 008766, dar la prima oprire a motorului a disparut.
Precizez faptul ca a facut asa si iarna trecuta, dar nu de fiecare data. Cand a venit caldura nu a mai facut deloc. A inceput sa faca iar de vreo 3 saptamani, frig a fost si inainte deci nu pot spune ca de la frig,cred.
Chestia asta o face dupa ce sta cateva ore,mai mult de 4-5 ore, dupa, porneste perfect de fiecare data, cum are o stationare mai mare iar face. Ex: face dimineata cand plec spre munca si cand plec de la munca, apoi pana seara nu mai face deloc.

Ceva idei?


MODEL: Astra h
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
P0087-66 presiune mica in rampa de injectoare.
Cauze posibile , regulator de presiune de pe pompa de inalta.
Da o cautare cu codul asta de eroare si vezi ce gasesti , s-a discutat si trece la profil si ce masina si motor ai.
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am gasit ceva legat de acest regulator si ceva de filtrul de motorina, curiositatea mea este de ce se manifesta doar iarna si dupa ce sta cateva ore...se elibereaza din presiunea din rampa in timp si astfel acest regulator nu face servici in timp optim? Dupa ce porneste nu mai sunt probleme functioneaza perfect, de ce nu apar probleme si in mers?
Sunt doar curios ca vreau sa inteleg mecanismul
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune regleaza presiunea pe care trebuie sa o faca pompa de inalta in rampa de injectie ,in functie de comanda primita de la Ecu care si el ia informatie de la supapa de presiune de pe rampa de injectie .

Regulatorul de presiune este cel din stanga, asta daca ai motorul de 1,7 ....daca ai 1,9 se schimba situatiunea.
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am pornit masina si am tinut-o accelerata pe la 2500 si nu s-a mai oprit dar dupa vreo 5 min s-a aprins un martor in bord iar moturl nu se tura mai mult de 2800turatii, am oprit motorul ca sa vad codul si acesta a disparut, nu a ramas nimic in memorie, am pornit iar motorul si masina a mers perfect fara martori sau restrictii....
O sa cumpar un regulator, chestia e ca nu as vrea sa dau 500 lei pe unul si sa nu fie ala cauza
Ma poate ajuta cineva cu o poza sau ceva de genu unde e pozitionat regulatorul exact ca nu am reusit sa-l gasesc

Astra H 2009 motor Z17DTR 125 cai
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul se da jos si se desface in bucati , are o siguranta , un pistonas si un arc , il cureti fara sa il zgarii inclusiv in corpul unde intra pistonasul si il montezi la loc , dar tii cont cum ai scos pistonasul si il pui rotit la 180° fata de cum il scoti si dupa il montezi pe masina la loc si vezi cum merge , daca nu atunci il schimbi.Te uiti bine la pistonas sa vezi daca are uzura , trebuie sa fie perfect neted , lucios , nichelat sau cum vrei tu, daca e uzat rau , altul.Uite si aici ca sa ai idee.
Mai poate fi si supapa de pe rampa de injectie .

https://youtube.com/watch?v=NNYo3QbqHlA
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
O intrebare legata de regulator , din ce am vazut in videoclip sa inteleg ca trebuie programat?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu se programeaza .
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut, revin cu feedback; am curatat regulatorul si nu as putea zice ca s-a imbunatatit, o sa-l schimb de tot si vad atunci.
Intre timp am gasit un furtun cred ca de vacuum crapat puteti sa-mi spuneti de la ce este? Si unde as putea sa gasesc unul in Brasov?

Este spatele motorul undeva deasupra regulatorului, iese o tija cu profil cruce din spatele distributiei cred care intra in el si din el iese acel furtun care se duce spre motor in spate are cam 25-30 cm lungime
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Functioneaza doar la oprire , pt. oprirea motorului silentios , actioneaza niste clapete in admisie , iar furtunasul ala trebuie sa duca la o electrovalva vaccum , ca cea de la turbina. , este in spatele motorului undeva mai jos.
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare, am revenit.
Am schimbat regulatorul cu unul denso, se simte ceva la mersu motorului ar merge ceva mai rotund dar in rest pare ca la fel. Am pornit motorul dimineata si iar a murit dupa 5-10 sec.
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
E nevoie sa astept cativa km sau timp pana se regleaza motorul dupa noul regulator?
Precizez ca regulatorul l-am schimbat aseara si am pornit motorul de vreo 2 ori doar asa ca sa vad cum merge motorul dupa schimbare apoi masina a stat in parcare pana dimineata.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti trage aer pe la capacul filtrului de motorina.
  • Fugitiv*

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2009 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat la filtru este ok.
Cand am umblat la regulator, am observat sa furtunul de la actuatorul de pe galeria de admisie este rupt, am schimbat furtunul cu altul asemanator si am observat la actuator ca in momentul in care pornesc masina trage de acea tija dar are tendinta de a o "scapa" de 3-4 ori e posibil sa aiba vreo legatura sau e ceva normal sa nu fie trasa pana la capat din prima?

PS: am cautat acest actuator la autokarma si am aflat ca pretul lui este in jur de 1100-1200 lei codul lui este 55590108
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR