- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Un motor fara ungere este facut praf, vibrochenul ar merita schimbat inclusiv cuzinetii daca este numai atat.
Daca mai este afectat si altceva iti cumperi motor, evident loterie daca nu este investigat de la inceput. Te mai costa distributia si asta obligatoriu.
Mai este versiunea rectificat arbore la r1 sau r2 daca permite.
Daca mai este afectat si altceva iti cumperi motor, evident loterie daca nu este investigat de la inceput. Te mai costa distributia si asta obligatoriu.
Mai este versiunea rectificat arbore la r1 sau r2 daca permite.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Mai bine repara-l. Dacã iei sh, poate are și ala lanțul pe ducã și o iei de la capãt.. Sau pune în balanta motor sh+schimbat distribuție VS reparat motor. Și conteazã și timpul cât stai fãrã mașina... Cel puțin pt mine conteazã. De reparat, cred ca în 7 zile se repara.. Cu altul, pana îl gãsești, pana îl aduci... Cred ca dureazã mai mult..
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare din nou,am expus eu gresit problema,nu axul vibroken e problema in sine, ci roata dintata ce e corp comun cu axul vibroken,de aceea este necesar schimbare ax vibroken +cuzineti.
Am hotarat impreuna cu D-nul Nicu sa caut un alt motor doar motorul fara accesorii, si am si gasit la 1000 Euro+pretul reparatiei care inca nu il stiu.
Daca as lua un alt ax+cuzineti +montaj as iesi mult mai scump,in plus de asta raman cu un motor care oricand e bani sau poate ramane de rezerva.
Saptamana viitoare merg sa iau motorul .
PS:Eu zic ca asta e varianta cea mai buna,plus de asta motorul are 32.000 mile,adica nici 50.000 km.
Sper sa fac alegerea buna.
Ne auzim dupa ce se rezolva problema sa va spun costul total.
Am hotarat impreuna cu D-nul Nicu sa caut un alt motor doar motorul fara accesorii, si am si gasit la 1000 Euro+pretul reparatiei care inca nu il stiu.
Daca as lua un alt ax+cuzineti +montaj as iesi mult mai scump,in plus de asta raman cu un motor care oricand e bani sau poate ramane de rezerva.
Saptamana viitoare merg sa iau motorul .
PS:Eu zic ca asta e varianta cea mai buna,plus de asta motorul are 32.000 mile,adica nici 50.000 km.
Sper sa fac alegerea buna.
Ne auzim dupa ce se rezolva problema sa va spun costul total.
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
livcro a scris:Mai bine repara-l. Dacã iei sh, poate are și ala lanțul pe ducã și o iei de la capãt.. Sau pune în balanta motor sh+schimbat distribuție VS reparat motor. Și conteazã și timpul cât stai fãrã mașina... Cel puțin pt mine conteazã. De reparat, cred ca în 7 zile se repara.. Cu altul, pana îl gãsești, pana îl aduci... Cred ca dureazã mai mult..
Nu e o problema cu statul fara masina ,mai am una ,motor am gasit deja,nu ma costa transportul...
Sa se rezolve si sa fie ok asta ma intereseaza.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
In Germania si Anglia se pune ulei de la bidon de 200 l cel mai ieftin si se schimba....niciodata.Ca sa intelegeti despre ce e vorba e singura tara din lume unde folosesc in mod constant clestele sa desfac busonul de umplere atat de ...nefolosit este.
Se pare ca doar in Romania este un cult al schimbarii uleiului periodic in rest nimeni nu-si pune problema asta,ori da masina inapoi la leasing ori o vinde daca e a lui decat sa faca un service complet.
Mesajul presiune prea mica inseamna oprirea motorului....imediat,asa mai ai sanse sa fie o eroare de senzor sau sa scapi cu un schimb ori completare ,cei care au ignorat probabil ca ii enervau cei 2400 e ,pe care a trebuit sa-i dea dupa aia.
Se pare ca doar in Romania este un cult al schimbarii uleiului periodic in rest nimeni nu-si pune problema asta,ori da masina inapoi la leasing ori o vinde daca e a lui decat sa faca un service complet.
Mesajul presiune prea mica inseamna oprirea motorului....imediat,asa mai ai sanse sa fie o eroare de senzor sau sa scapi cu un schimb ori completare ,cei care au ignorat probabil ca ii enervau cei 2400 e ,pe care a trebuit sa-i dea dupa aia.
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare din nou am luat azi motorul chel...dar cand dadea jos de pe celalat auxiliarele... problema cu turbina...deci imi vine sa ...nu stiu deja ma dispera ba una ba alta..masina din Germania.
Se pare ca sunt facute in Ro turbinele,scrie pe ea Made in Ro cica .una second se invarte in jurul sumei de 300-350 euro,iar reconditionatul este cam tot acolo,in concluzie o voi reconditiona...nu de alta dar nu stii ce iei si nu iti da nimeni garantie ca nu cade si aia...
Astept un telefon maine sa imi spuna pretul pentru reconditionare..si uite asa fac din ea masina noua...
Ne auzim cu noutatile...o seara buna.
Se pare ca sunt facute in Ro turbinele,scrie pe ea Made in Ro cica .una second se invarte in jurul sumei de 300-350 euro,iar reconditionatul este cam tot acolo,in concluzie o voi reconditiona...nu de alta dar nu stii ce iei si nu iti da nimeni garantie ca nu cade si aia...
Astept un telefon maine sa imi spuna pretul pentru reconditionare..si uite asa fac din ea masina noua...
Ne auzim cu noutatile...o seara buna.
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Motorul are dpf, uleiul este contaminat cu motorina masiv, uleiul trebuie schimbat dupa caracteristici gen vascozitate, culoare, numar regenerari si cat sunt de dese, numar porniri si drum scurt de nu ajunge motorul la temperatura de lucru etc.
Istoria cu ulei la butoi nu este poveste, este realitate, pun acelasi ulei la benzinare, diesel sau camioane. Unii nemti schimba la 15,000km, super fata de altii la 30-50,000km.
Istoria cu ulei la butoi nu este poveste, este realitate, pun acelasi ulei la benzinare, diesel sau camioane. Unii nemti schimba la 15,000km, super fata de altii la 30-50,000km.
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare din nou,am revenit asa cum am promis.
Masina este functionala,am fost dupa ea si am facut un test cu ea merge impecabil.Toate bune si frumoase ,dar cand ajung seara acasa ma astepta un amic (vecin-mecanic si el) si imi spune ca ceva nu e in regula, m-am uitat la el si i-am zis ..adica ce nu e in regula?
A spus sa pornesc motorul si sa ascult,el sa dus si a apasat pedala de ambreiaj si deodata motorul merge ca o albinuta,cand ia piciorul se aude un zgomot in plus dar nu tot timpul se aude zgomotul acela.El zice ca e de vina volanta.L-am sunat pe d-nul Nicu cel la care a fost masina la reparat si i-am spus ce se aude.Mi-a spus sa vin dimineata la el sa o auda si el,zis si facut.Am mers la el impreuna cu vecinul meu .in concluzie d-nul Nicu spune ca nu e volanta ca e de la cutia de viteze problema cu zgomotul,sa o las asa ca nu se intampla nimic,iar vecinul meu spune ca trebuie schimbata volanta cu kitul de ambreiaj+rulment.
D-nul Nicu spune ca volanta e in regula a verificato inainte de a o pune pe motorul cel nou.
A zis asa: eu ti-o shimb dar daca nu ai ce face cu banii,ca tot la fel se va auzi,problema e de la cutie nu de la volanta,a mai spus ca ambreiajul a fost schimbat arata aproape ca nou.Nu stiu ce sa ma fac.
Voi ce ati face in situatia mea?
PS: Pina acum ma costat 1000 euro motor+280 euro turbina reparata +2200 ron manopera.
Volanta+kit ambreiaj +rulment costa 3000 ron+ probabil alta manopera ,desi nu ar mai trebui sa o platesc nu?
Am mai descoperit ceva de ce sa rupt lantul la pompa de ulei,o bucata de textolit de la intinzatorul de la lantul de distributie sa rupt si a cazut tocmai unde nu trebuia si asa sa rupt lantul de la pompa de ulei.Ghinion curat daca nu umblam cu ea cand am aflat ca trebuie schimbata distributia sigur nu se intampla ce am patit eu si nu aveam asemenea costuri.
Masina este functionala,am fost dupa ea si am facut un test cu ea merge impecabil.Toate bune si frumoase ,dar cand ajung seara acasa ma astepta un amic (vecin-mecanic si el) si imi spune ca ceva nu e in regula, m-am uitat la el si i-am zis ..adica ce nu e in regula?
A spus sa pornesc motorul si sa ascult,el sa dus si a apasat pedala de ambreiaj si deodata motorul merge ca o albinuta,cand ia piciorul se aude un zgomot in plus dar nu tot timpul se aude zgomotul acela.El zice ca e de vina volanta.L-am sunat pe d-nul Nicu cel la care a fost masina la reparat si i-am spus ce se aude.Mi-a spus sa vin dimineata la el sa o auda si el,zis si facut.Am mers la el impreuna cu vecinul meu .in concluzie d-nul Nicu spune ca nu e volanta ca e de la cutia de viteze problema cu zgomotul,sa o las asa ca nu se intampla nimic,iar vecinul meu spune ca trebuie schimbata volanta cu kitul de ambreiaj+rulment.
D-nul Nicu spune ca volanta e in regula a verificato inainte de a o pune pe motorul cel nou.
A zis asa: eu ti-o shimb dar daca nu ai ce face cu banii,ca tot la fel se va auzi,problema e de la cutie nu de la volanta,a mai spus ca ambreiajul a fost schimbat arata aproape ca nou.Nu stiu ce sa ma fac.
Voi ce ati face in situatia mea?
PS: Pina acum ma costat 1000 euro motor+280 euro turbina reparata +2200 ron manopera.
Volanta+kit ambreiaj +rulment costa 3000 ron+ probabil alta manopera ,desi nu ar mai trebui sa o platesc nu?
Am mai descoperit ceva de ce sa rupt lantul la pompa de ulei,o bucata de textolit de la intinzatorul de la lantul de distributie sa rupt si a cazut tocmai unde nu trebuia si asa sa rupt lantul de la pompa de ulei.Ghinion curat daca nu umblam cu ea cand am aflat ca trebuie schimbata distributia sigur nu se intampla ce am patit eu si nu aveam asemenea costuri.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca schimbi kit ambreiaj normal ca vei plati manopera. Sfatul meu este sa il lasi asa pana crapa si atunci vei vedea ca si cutia zornaie. Singurul lucru de facut acum este schimbat ulei cutie viteze.
Prostia cu lantul care este vesnic este de ani buni la Astra G si H, Corsa C si D, Agila A cat si altii nu numai Opel. Uleiul cutie life time alta prostie.
Astia din vest isi bat joc de ele si noi punem botic.
Prostia cu lantul care este vesnic este de ani buni la Astra G si H, Corsa C si D, Agila A cat si altii nu numai Opel. Uleiul cutie life time alta prostie.
Astia din vest isi bat joc de ele si noi punem botic.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Barbatocu
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2010
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Daca schimbi kit ambreiaj normal ca vei plati manopera. Sfatul meu este sa il lasi asa pana crapa si atunci vei vedea ca si cutia zornaie. Singurul lucru de facut acum este schimbat ulei cutie viteze.
Prostia cu lantul care este vesnic este de ani buni la Astra G si H, Corsa C si D, Agila A cat si altii nu numai Opel. Uleiul cutie life time alta prostie.
Astia din vest isi bat joc de ele si noi punem botic.
Prostia cu lantul care este vesnic este de ani buni la Astra G si H, Corsa C si D, Agila A cat si altii nu numai Opel. Uleiul cutie life time alta prostie.
Astia din vest isi bat joc de ele si noi punem botic.
Eu nu sunt expert sau mecanic...dar cum adica zornaie cutia si daca nu e in viteze?
De rulment am auzit sa faca galagie dar cutia,nu se poate schimba nimic acolo daca e de la cutie un rulment ceva?
Am pus mai jos un video cum se aude motorul asa poate va dati seama cei care se stiu,asa nu ne mai dam cu presupusu, se aude bine diferenta cum se aude motorul normal si cu ambreiajul calcat.
Astept pareri.