Salutare , tin sa precizez ca ce am scris pana acum este ca nu aveam inca amortizoarele noi la fata locului , adica la masina si nu stiam cum or sa vina la pozitie , ei bine astea noi ori erau ceva mai iesite , ori erau ceva mai lungi un pic ceea ce ma indoiesc , sa fie mai lungi , am mai strans inca un pic arcul cam vreo 1-2 cm fata de cum era inainte , si sau potrivit la fix , nu a mai trebuit sa fac nici o ancora , ce vreau sa mai spun este ca , rulmenti vechi aveau camasa de plastic , cei noi originali suzuki ,camasa metalica , am umplut cu vasilina , intre timp am gasit manualul de reparati Suzuki WagonR+ ,aproape identic cu Agila (
http://www.rhinoman.org/man...WagonR/WagonR.zip ) ai nevoie de ultima versiune adobe reader !
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Chiar varful pistonului a iesit cam 2 cm deasupra la flansa , amortizorul vechi avea piulite cu cheie de 17 , cele noi piulite de 18 sau 19 , nu-mi mai aduc aminte bine , (sunt cam obosit acum , abea am ajuns acasa 😊 ) pana am desfacut amortizoarele vechi a durat ceva si am cam stricat niste capete si adaptoare , tare ruginit si incapatanat cel din dreapta , m-am chiniut ca imi trebuia arcul 😊 , am reusit pana intr-un tarziu , deci torul a mers ca pe roate , uite cum erau amortizoarele vechi
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
aici se poate vedea cum am procedat , app am o trusa ieftina ca asta (ma costat 200 ron , dar am gasito mai ieftina dupa ce o luasem deja...
😢 , iar pe cheia dinamometrica am dat 100 ron , trusa este foarte buna sa o utilizezi de cateva ori.. este completa cu tot ce ai nevoie dar nu este de calitate , mia folosit foarte mult si mia usurat treaba tubularele alea mai lungi , care au si un cerc zimtat , de care m-am agatat cu clestele reglabil , iar prin interior am introdus adaptoarele alea dar prin partea dinspre cheie , capacul care vine pe arc sus l-am curatat de rugina si l-am vopsit , cu o vopsea care se da direct pe rugina , ma rog tot ce a fost ruginit , curatat si vopsit 😊
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
.................. pana una alta totul a mers ca pe roate , spre sfarsit nu am mai facut poze ca trecea timpul si ma miscam cam greu 😃 , dar am avut cateva probleme , am vrut sa bag adaptorul de la laptop si mi sa ars siguranta de la bricheta , la sfarsit ma mancat undeva si am umblat la roata spate dreapta , nu umblasem niciodata , am gasit o groaza de rugina , fapt pt care am facut o presa dintr-o platbanda de 4 cm latime lunga de vreo 15 , in care am dat 3 semne , mijloc si distanta de la 2 prezoane pe diagonala , pe centru am bagat un surub cu piulita , am prins doua piulite de la prezone in gaurile laterale si cu am strans in piulita sububul din mijloc , nu am poza ca era deja inserate si ma grabeam ,
=>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
AJUTOR treaba e ca am stricat ceva , cand a iesit discul afara din cauza la cata rugina era , a scos totul afara si nu cred ca am pus ceva bine la loc cum era , ca nu mai imi tine frana cum trebuie , pana la jumate pedala este moale , si tine abea dupa jumate ... NICI FRANA DE MANA NU MAI TINE abea sus de tot si foarte putin 😢(((( , acum e noapte o sa verific maine , am venit cu ea asa , 30-40- km/h , acum nu stiu daca cumva este din cauza ca oi fi montat ceva gresit sau are legatura cu siguranta... Maine am sa desfac iar si am sa mai pun poze , si am sa postez problema si la subiectul frana spate .
=>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
=>>In ceea ce priveste suspensia , masina este mult mai stabila , mult mai legata , nu mai bate nimic , tin sa precizez ca am schimbat : flanse , amortizoare , rulmenti sarcina amortizor , capete de bara , bielete sus , bascula cu bieleta , toate bucsile cauciuc de la bara stabilizatoare sau antiroliu parca i se mai zice , pe suruburile din fuzeta am dat si cu adeziv antidesfiletare , iar toate piulitele le-am strans conform manualului de mai sus ,
Ce nu am putut sa strang la dinamometrica a fost piulitele de la pistonul amortizorului , si se strambai capetele si am si rupt un adaptor , drept consecinta am adaugat si piulitele vechi peste cele noi strangandule una in alta... , URMEAZA SA FAC ZILELE ASTEA GEOMETRIA ,UNGHIURILE DE FUGA ETC ,
imi cer scuze de postarea asta lunga , poate ajuta pe cineva tot ce am postat , cum si pe mine m-am ajutat postari de acum 10 ani in urma 😊 multumesc la toti membri