- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt posesorul masinii din descriere, model 2013, transmisie automata. Acum masina are aprox 73K km.
Pana in prezent filtrul DPF se regenereaza la aprox.650 km, in regim de exploatare zilnic de aproximativ 100 km extra urban.Cam o data pe luna facem un drum lung de aproX. 1200 km.
Ma gandesc sa incep sa monitorizez gradul de incarcare a DPF vs. regenerare, si as vrea o aplicatie pentru acest lucru.Am cumparat un icar3 vgate si am rulat aplicatia OPL DPF Monitor Lite, aceasta aplicatie se conecteaza la ECU, dar nu imi afiseaza informatii legate de DPF.
Rog respectuos sa ma informati/ajutati cu un sfat , poate procedez cum trebuie sau daca sunt alte solutii recomandate si care sa functioneze legat de cele prezentate.
Informatiile gasite online nu sunt foarte relevante.
Multumesc dinainte pentru asta
MODEL: ASTRA J HATCHBACK 2013, 2.0 CDTI 165 CP
MOTOR: A20DTH Ecotec Sport
Sunt posesorul masinii din descriere, model 2013, transmisie automata. Acum masina are aprox 73K km.
Pana in prezent filtrul DPF se regenereaza la aprox.650 km, in regim de exploatare zilnic de aproximativ 100 km extra urban.Cam o data pe luna facem un drum lung de aproX. 1200 km.
Ma gandesc sa incep sa monitorizez gradul de incarcare a DPF vs. regenerare, si as vrea o aplicatie pentru acest lucru.Am cumparat un icar3 vgate si am rulat aplicatia OPL DPF Monitor Lite, aceasta aplicatie se conecteaza la ECU, dar nu imi afiseaza informatii legate de DPF.
Rog respectuos sa ma informati/ajutati cu un sfat , poate procedez cum trebuie sau daca sunt alte solutii recomandate si care sa functioneze legat de cele prezentate.
Informatiile gasite online nu sunt foarte relevante.
Multumesc dinainte pentru asta
MODEL: ASTRA J HATCHBACK 2013, 2.0 CDTI 165 CP
MOTOR: A20DTH Ecotec Sport
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
De ce vrei sa monitorizezi dpf-ul si cum adica, tot timpul sau periodic cu un tester, nu vad rostul ,mai ales ca zici ca ai 73k km si mai ales ca faci des curse lungi ,nu ar trebui sa iti faci griji din pricina dpf-ului.
Eu spre ex. monitorizez gradul de umplere cu banalul opcom si regenerarile cu un led montat pe oglinda laterala stanga ,legat pe firele de incalzirea oglinzii ,deoarece cand porneste regenerarea ,Ecu porneste si incalzirea in oglinzi si a lunetei si asa vad de cate ori porneste regenerarea si nu ratez niciuna.In plus pe Trip2 monitorizez km intre regenerari si resetez dupa fiecare regenerare.
Eu am 190k km in bord si inca nu am avut niciodata mesj cu dpf full si regenerarile sunt cam la aproape 200km si nu stiu daca km sunt reali si circul mai mult in oras.
Eu spre ex. monitorizez gradul de umplere cu banalul opcom si regenerarile cu un led montat pe oglinda laterala stanga ,legat pe firele de incalzirea oglinzii ,deoarece cand porneste regenerarea ,Ecu porneste si incalzirea in oglinzi si a lunetei si asa vad de cate ori porneste regenerarea si nu ratez niciuna.In plus pe Trip2 monitorizez km intre regenerari si resetez dupa fiecare regenerare.
Eu am 190k km in bord si inca nu am avut niciodata mesj cu dpf full si regenerarile sunt cam la aproape 200km si nu stiu daca km sunt reali si circul mai mult in oras.
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut, eu am tot Astra J, A20DTH 165 automata an 2015.
Momentan am 120.000km.
Cel mai bine ar fi sa urmaresti regenerarile prin montarea unui led, cum zicea si colegul, in oglinda stanga, pentru a fi anuntat de momentul inceperii regenerarii.
Avand in vedere conditiile tale de exploatare, drumuri extraurbane de 100km/zi, plus drumuri lungi de 1200km +/-, eu zic sa nu ti faci griji pentru DPF, motorul functioneaza in paramentrii, iar regenerarile mai mult ca sigur sunt facute ok.
Fara led, poti urmari consumul instant, marit, in frana de motor ( cand el trebuie sa fie 0 ) sau, turatie ridicata la relanti ( spre 1000rpm, in cazul in care te prinde prin oras )
Si eu incerc sa fac regenerarile cat se poate de "extraurban", si in conditii de turatie 2500-3000rpm.
La un rulaj cam 50/50 urban/extraurban si regenerarile mele sunt tot cam la 5-600km, iar extraurban 800, poate chiar si 1000km, depinzand de zona ( DN-uri, autostrazi, etc )
Lasand la o parte subiectul DPF, un pic de offtopic, avand in vedere ca ai 73k km cu masina, ai schimbat uleiul in cutia automata? Se recomanda un schimb tot la 60.000km, chiar daca "Opel" spune ca uleiul e "lifetime", ceea ce e o mare prostie.
Momentan am 120.000km.
Cel mai bine ar fi sa urmaresti regenerarile prin montarea unui led, cum zicea si colegul, in oglinda stanga, pentru a fi anuntat de momentul inceperii regenerarii.
Avand in vedere conditiile tale de exploatare, drumuri extraurbane de 100km/zi, plus drumuri lungi de 1200km +/-, eu zic sa nu ti faci griji pentru DPF, motorul functioneaza in paramentrii, iar regenerarile mai mult ca sigur sunt facute ok.
Fara led, poti urmari consumul instant, marit, in frana de motor ( cand el trebuie sa fie 0 ) sau, turatie ridicata la relanti ( spre 1000rpm, in cazul in care te prinde prin oras )
Si eu incerc sa fac regenerarile cat se poate de "extraurban", si in conditii de turatie 2500-3000rpm.
La un rulaj cam 50/50 urban/extraurban si regenerarile mele sunt tot cam la 5-600km, iar extraurban 800, poate chiar si 1000km, depinzand de zona ( DN-uri, autostrazi, etc )
Lasand la o parte subiectul DPF, un pic de offtopic, avand in vedere ca ai 73k km cu masina, ai schimbat uleiul in cutia automata? Se recomanda un schimb tot la 60.000km, chiar daca "Opel" spune ca uleiul e "lifetime", ceea ce e o mare prostie.
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
- lcm
- **
- 157 mesaje
- din 07 Mai 2009
- Insignia 2014 A20DTR
- Prahova
lcm
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2009
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
ska a scris:Salut, eu am tot Astra J, A20DTH 165 automata an 2015.
Momentan am 120.000km.
Cel mai bine ar fi sa urmaresti regenerarile prin montarea unui led, cum zicea si colegul, in oglinda stanga, pentru a fi anuntat de momentul inceperii regenerarii.
Avand in vedere conditiile tale de exploatare, drumuri extraurbane de 100km/zi, plus drumuri lungi de 1200km +/-, eu zic sa nu ti faci griji pentru DPF, motorul functioneaza in paramentrii, iar regenerarile mai mult ca sigur sunt facute ok.
Fara led, poti urmari consumul instant, marit, in frana de motor ( cand el trebuie sa fie 0 ) sau, turatie ridicata la relanti ( spre 1000rpm, in cazul in care te prinde prin oras )
Si eu incerc sa fac regenerarile cat se poate de "extraurban", si in conditii de turatie 2500-3000rpm.
La un rulaj cam 50/50 urban/extraurban si regenerarile mele sunt tot cam la 5-600km, iar extraurban 800, poate chiar si 1000km, depinzand de zona ( DN-uri, autostrazi, etc )
Lasand la o parte subiectul DPF, un pic de offtopic, avand in vedere ca ai 73k km cu masina, ai schimbat uleiul in cutia automata? Se recomanda un schimb tot la 60.000km, chiar daca "Opel" spune ca uleiul e "lifetime", ceea ce e o mare prostie.
Momentan am 120.000km.
Cel mai bine ar fi sa urmaresti regenerarile prin montarea unui led, cum zicea si colegul, in oglinda stanga, pentru a fi anuntat de momentul inceperii regenerarii.
Avand in vedere conditiile tale de exploatare, drumuri extraurbane de 100km/zi, plus drumuri lungi de 1200km +/-, eu zic sa nu ti faci griji pentru DPF, motorul functioneaza in paramentrii, iar regenerarile mai mult ca sigur sunt facute ok.
Fara led, poti urmari consumul instant, marit, in frana de motor ( cand el trebuie sa fie 0 ) sau, turatie ridicata la relanti ( spre 1000rpm, in cazul in care te prinde prin oras )
Si eu incerc sa fac regenerarile cat se poate de "extraurban", si in conditii de turatie 2500-3000rpm.
La un rulaj cam 50/50 urban/extraurban si regenerarile mele sunt tot cam la 5-600km, iar extraurban 800, poate chiar si 1000km, depinzand de zona ( DN-uri, autostrazi, etc )
Lasand la o parte subiectul DPF, un pic de offtopic, avand in vedere ca ai 73k km cu masina, ai schimbat uleiul in cutia automata? Se recomanda un schimb tot la 60.000km, chiar daca "Opel" spune ca uleiul e "lifetime", ceea ce e o mare prostie.
Este interesantã ideea cu ledul. L-ati lasat in interiorul carcasei sau l-ati scos afara? As vrea sa-mi montez si eu unul.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
O mica gaurica in carcasa spre geamul portierei , adica chiar spre sofer, eu am optat pt. un led albastru din acela rotund mic si l-am fixat in gaurica si se vede practic doar partea rotunda a ledului .Nu am cum sa nu il vad chiar si ziua, lumineaza destul de tare . Este alimentat printr-o rezistenta de 0,5 w , 1000 ohmi , de pe firele care alimenteaza rezistenta de incalzire a oglinzii.
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Este foarte clar, am inteles perfect ce trebuie sa fac. Pana acum ma orientam in functie de turatie si consum. In oras e simplu deoarece sant opriri dese la semafor dar la drum intins e mai greu sa-ti dai seama cand porneste regenerarea. Se schimba usor zgomotul motorului si raspunsul pedalei de acceleratie dar trebuie sa fiu foaaaarte atent. Daca mai e cineva in masina cu mine si vorbim ratez momentul.
FRadu491
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2020
- Mesaj Privat
- Florin Andrei
- OP
- 23 mesaje
- din 20 Sep 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Bucuresti
Florin Andrei
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut,
Personal nu imi dau seama, face regenerare in regim extraurban si nu pot sa-mi dau seama, in spate nu vad nimic.Eu folosesc acum aplicatia OPL DPF Monitor Lite si i-am montat si led..In regim mixt in Bucuresti zilnic naveta la Otopeni prin autostrada urbana are interval de regenarare de aprox 600 km.
Daca merg cu ea doar extraurban face undeva intre 950-1000 Km.
A20DTH/2013/165CP/AUTOMATA/83K Km.
Personal nu imi dau seama, face regenerare in regim extraurban si nu pot sa-mi dau seama, in spate nu vad nimic.Eu folosesc acum aplicatia OPL DPF Monitor Lite si i-am montat si led..In regim mixt in Bucuresti zilnic naveta la Otopeni prin autostrada urbana are interval de regenarare de aprox 600 km.
Daca merg cu ea doar extraurban face undeva intre 950-1000 Km.
A20DTH/2013/165CP/AUTOMATA/83K Km.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- sicka
- **
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2018
- Astra 2018 B16DTH
- Bucuresti
sicka
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2018
- Mesaj Privat
Florin Andrei a scris:Salut,
Personal nu imi dau seama, face regenerare in regim extraurban si nu pot sa-mi dau seama, in spate nu vad nimic.Eu folosesc acum aplicatia OPL DPF Monitor Lite si i-am montat si led..In regim mixt in Bucuresti zilnic naveta la Otopeni prin autostrada urbana are interval de regenarare de aprox 600 km.
Daca merg cu ea doar extraurban face undeva intre 950-1000 Km.
A20DTH/2013/165CP/AUTOMATA/83K Km.
Personal nu imi dau seama, face regenerare in regim extraurban si nu pot sa-mi dau seama, in spate nu vad nimic.Eu folosesc acum aplicatia OPL DPF Monitor Lite si i-am montat si led..In regim mixt in Bucuresti zilnic naveta la Otopeni prin autostrada urbana are interval de regenarare de aprox 600 km.
Daca merg cu ea doar extraurban face undeva intre 950-1000 Km.
A20DTH/2013/165CP/AUTOMATA/83K Km.
Aprox acelasi traseu fac si eu (Tunari - Floreasca) si am regenerari la 4-500km... Folosesc un OBD II + torque pro si acolo vad aproximativ cand isi face regenerarea. Nu am montat led-uri sau chestii de genul, pentru ca in momentul cand regenerarea porneste, masina are un zgomot specific in plaja de 1800-2000 rot/min. Atunci deschid torque, vad gradul de incarcare ca scade si apoi se reseteaza 'distanta de la ultima regenerare'
relu008
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2019
- Mesaj Privat
- sicka
- **
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2018
- Astra 2018 B16DTH
- Bucuresti
sicka
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2018
- Mesaj Privat
relu008
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2019
- Mesaj Privat
danutz86
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2020
- Mesaj Privat
Florin Andrei a scris:Salut,
Personal nu imi dau seama, face regenerare in regim extraurban si nu pot sa-mi dau seama, in spate nu vad nimic.Eu folosesc acum aplicatia OPL DPF Monitor Lite si i-am montat si led..In regim mixt in Bucuresti zilnic naveta la Otopeni prin autostrada urbana are interval de regenarare de aprox 600 km.
Daca merg cu ea doar extraurban face undeva intre 950-1000 Km.
A20DTH/2013/165CP/AUTOMATA/83K Km.
Personal nu imi dau seama, face regenerare in regim extraurban si nu pot sa-mi dau seama, in spate nu vad nimic.Eu folosesc acum aplicatia OPL DPF Monitor Lite si i-am montat si led..In regim mixt in Bucuresti zilnic naveta la Otopeni prin autostrada urbana are interval de regenarare de aprox 600 km.
Daca merg cu ea doar extraurban face undeva intre 950-1000 Km.
A20DTH/2013/165CP/AUTOMATA/83K Km.
Salut, Pana la urma ai gãsit vreo aplicație?
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Eu monitorizez DPF-ul cu un OBD conectat la telefonul android .
Am luat de pe olx si merge perfect
asa arata interfata
am cumparat de aici
https://www.olx.ro/oferta/in...ower-IDe5hac.html
Am luat de pe olx si merge perfect
asa arata interfata
am cumparat de aici
https://www.olx.ro/oferta/in...ower-IDe5hac.html