DAlex10
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salutare,am si eu un Opel Astra H 1.7 CDTi 74kw cu urmatoarea problema:in timpul mersului se aprinde in bord cheia service si daca o turez mai tare se aprinde lampa ulei apoi bateria ambele culoarea rosie(bineinteles volanul se intareste la fel si frana)astept un raspuns multumesc.
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 CDTI
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 CDTI
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
DAlex10
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
DAlex10
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
- deleted-110796
- **
- 147 mesaje
- din 07 Jun 2016
deleted-110796
- Mesaje scrise: 147
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2016
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Este senzorul temperatura exterioara , cel din bara fata , dar ce legatura are cu uleiul , bateria , directia si frana...🤔🤔🤔.
Temperatura exterioara o afiseaza corect in bord ?
Eu zic , parerea mea , ca ai probleme , cu simptome clare de electrica , alternator , contacte inperfecte de la alternator la baterie , cablu cu papucii oxidati , sau , f.important , cablul de masa de la caroserie la motor.
Si un sfat , da jos egr ,clapeta de acceleratie si senzor Map de pe admisie ,curatale bine , cu spray deficat , e o treaba usoara si placuta , o poti face singur acasa.
Temperatura exterioara o afiseaza corect in bord ?
Eu zic , parerea mea , ca ai probleme , cu simptome clare de electrica , alternator , contacte inperfecte de la alternator la baterie , cablu cu papucii oxidati , sau , f.important , cablul de masa de la caroserie la motor.
Si un sfat , da jos egr ,clapeta de acceleratie si senzor Map de pe admisie ,curatale bine , cu spray deficat , e o treaba usoara si placuta , o poti face singur acasa.
DAlex10
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns Radu Florian...in seara asta am masurat din nou alternatorul sta fix 14.2 la relanti si urca pana la 14.3 fix in turatie...se pare a fi debimetru problema mea dar dar bine inteles ca voi urma si sfatul tau..o voi duce la un electrician sa-mi controleze cablul de masa si toata instalatia...cand rezolv problema revin
DAlex10
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2020
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns Radu Florian...in seara asta am masurat din nou alternatorul sta fix 14.2 la relanti si urca pana la 14.3 fix in turatie...se pare a fi debimetru problema mea dar dar bine inteles ca voi urma si sfatul tau..o voi duce la un electrician sa-mi controleze cablul de masa si toata instalatia...cand rezolv problema revin
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Buna seara
O problema legata de partea electrica am avut si eu azi. Mai exact cand am incercat sa pornesc,martorii din bord au inceput sa fileze,semn ca bateria este descarcata .Exact de aceasta problema am avut parte si in dimineata zilei de 23.12.2019, prin amabilitatea unui vecin care a binevoit sa-mi imprumute curent prin cabluri cu clesti,am reusit sa pornesc,dupa care am plecat in oras si am cumparat o baterie noua de 75 Ah. Toate bune si la locul lor,montat bateria cea noua,incarcarea imi indica pe display-ul masini o tensiune de 14,2 - 14,3 V. Am crezut ca nu voi mai avea probleme cel putin in iarna aceasta cu bateria, asta pana azi,cand am incercat sa pornesc si,ce sa vezi? istoria se repeta din nou exact ca in data de 23.Verific sa vad pe displey tensiunea care imi arata doar 10,8 V. Apelez la un cunoscut care imi imprumuta curent si intr-un final pornesc,plec in afara localitatii si parcurg un traseu de 15 Km,doar ca de data aceasta,valoarea incarcarii nu sare mai mult de 13,6 maxim 13,8 V si asta fara faruri aprinse sau aeroterma,doar radioul. Ce parere aveti despre problema descrisa de mine? Ceva ”papa” curentil din baterie,dar ce? Un consumator ascuns? Sa fie de vina alternatorul,care am inteles ca este o boala la H-uri ?
O problema legata de partea electrica am avut si eu azi. Mai exact cand am incercat sa pornesc,martorii din bord au inceput sa fileze,semn ca bateria este descarcata .Exact de aceasta problema am avut parte si in dimineata zilei de 23.12.2019, prin amabilitatea unui vecin care a binevoit sa-mi imprumute curent prin cabluri cu clesti,am reusit sa pornesc,dupa care am plecat in oras si am cumparat o baterie noua de 75 Ah. Toate bune si la locul lor,montat bateria cea noua,incarcarea imi indica pe display-ul masini o tensiune de 14,2 - 14,3 V. Am crezut ca nu voi mai avea probleme cel putin in iarna aceasta cu bateria, asta pana azi,cand am incercat sa pornesc si,ce sa vezi? istoria se repeta din nou exact ca in data de 23.Verific sa vad pe displey tensiunea care imi arata doar 10,8 V. Apelez la un cunoscut care imi imprumuta curent si intr-un final pornesc,plec in afara localitatii si parcurg un traseu de 15 Km,doar ca de data aceasta,valoarea incarcarii nu sare mai mult de 13,6 maxim 13,8 V si asta fara faruri aprinse sau aeroterma,doar radioul. Ce parere aveti despre problema descrisa de mine? Ceva ”papa” curentil din baterie,dar ce? Un consumator ascuns? Sa fie de vina alternatorul,care am inteles ca este o boala la H-uri ?
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
@ema82, dupa parerea mea poti sa suspectezi in primul rind alternatorul (punte de diode mai ales), lipituri reci.
al doilea: consumator ascuns. La asta poti incerca sa iei pe rind sigurantele dupa ce pui un ampermetru in circuitul bateriei si vezi cind scade cosumul catre zero. Posibil vreun bec ce ramine aprins (torpedou, portbagaj).
usor e sa verifici a doua varianta, si apoi prima.
din cite stiu puntea de diode defecta nu aprinde neaparat martorul baterie din bord (semn ca nu incarca) si am citit aici pe forum exact de acest simptom - descarca bateria in stationare, remediul a fost inlocuirea puntii de diode.
@ema82, dupa parerea mea poti sa suspectezi in primul rind alternatorul (punte de diode mai ales), lipituri reci.
al doilea: consumator ascuns. La asta poti incerca sa iei pe rind sigurantele dupa ce pui un ampermetru in circuitul bateriei si vezi cind scade cosumul catre zero. Posibil vreun bec ce ramine aprins (torpedou, portbagaj).
usor e sa verifici a doua varianta, si apoi prima.
din cite stiu puntea de diode defecta nu aprinde neaparat martorul baterie din bord (semn ca nu incarca) si am citit aici pe forum exact de acest simptom - descarca bateria in stationare, remediul a fost inlocuirea puntii de diode.
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- black_soulwhite
- ***
- 530 mesaje
- din 19 Aug 2019
- Astra 2006 Z19 DTL
- Iasi
black_soulwhite
- Mesaje scrise: 530
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z19 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2019
- Mesaj Privat
Pai daca nu incarca corect bateria , cum sa tina curentul in ea.Eu la pornire am in permanenta 14.4 si pe acolo ramane fara consumatori...stiu ca vorbim de alta motorizare dar incarcarea ar trebui sa fie pe acolo(14.3-14.4).Daca avea becuri aprinse garantat se topeau soclurile cum am observat la mine in torpedou.Masoara si ce tensiune ai pe baterie cand ajungi acasa(un multimetru este 15 lei) cat o sticla de vin facut din maturoaie.
Ma scuzi nici nu m am uitat la profilul tau , am crezut ca se vorbeste de 1.7 cel de 74 kw...
Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Lun 06 Jan, 2020 11:01 pm
Ma scuzi nici nu m am uitat la profilul tau , am crezut ca se vorbeste de 1.7 cel de 74 kw...
Ultima modificare făcută de black_soulwhite la Lun 06 Jan, 2020 11:01 pm
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Cei 10,8v unde i-ai vazut , pe displayul masinii , adica in bord , sau ai masurat cu voltmetrul , pt . ca daca ai vazut in bord , nu e bine , nu incarca cum trebuie , ai vazut de fapt doar cat avea bateria in momentul ala , asta inseamna alternator defect .
Si in legatura cu martorul din bord de baterie nu apare cand este puntea defecta de obicei ....apare doar cand este releul de incarcare defect din alternator.
Si in legatura cu martorul din bord de baterie nu apare cand este puntea defecta de obicei ....apare doar cand este releul de incarcare defect din alternator.
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Alternatorul din imaginea trimisa de mine Florin,este de la un domn din Craiova care doreste sa vanda alternatorul respectiv, dar omul spune ca nu stie ptr ce model de Opel este si nici pentru ce motorizare,deoarece alternatorul spune ca la primit de la cineva din Germania si,cere 400 lei pe el. Si apropo Florin,eu in cazul in care trebuie sa cumpar un alternator second,este nevoie sa cumpar strict pe motorizarea mea ? 1.9 CDTI 74 KW 100 CP.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Da trebuie sa fie pentru motorizarea ta, ca altfel e posibil , nu sa nu mearga , doar face acelasi lucru , poate sa nu se potriveasca la suruburi .Asa ca ai grija ce cumperi , alternatorul din foto este bun la caracteristici pt. un motore diesel opel , dar trebuie sa stii exact daca e pt. 1,9 , dar in primul rand trebuie sa stii exact daca este defect sau nu alternatorul tau , sa nu dai banii degeaba .
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat