Mie 20 Mai, 2020 7:14 pm
din cate vad in prima poza, scurgerea este intre motor si cutia de viteze.
daca lichidul este galben-maroniu, atunci pierzi ulei de motor. nu te speria ca nu pierde cantitati industriale. cauzele pot fi 2:
1. simeringul de palier la cutie - tb date jos cutia de viteze, ambreiajul si volanta, dupa care se inlocuieste. Recomandarea este sa inlocuiesti si ambreiajul daca tot ajungi acolo. In functie de ce spune si mecanicul, se inlocuiesc (sau nu) si suruburile volantei.
2. garnitura baie de ulei - se da jos esapamentul si baia de ulei. aici e mai simplu
La simering e mai nasol ca poti verifica doar demontand cele de mai sus. Au fost cazuri (subsemnatul) cand le-am demontat, dar de fapt pierdeam ulei pe la baie. Daca as fi in locul tau, as inlocui garnitura de baie si, daca tot pierde, abia atunci te uiti la simeringul de palier.
Daca doar se umezeste putin zona, lasa-l asa ca nu pateste nimic si schimbi tot cand ti se uzeaza ambreiajul.
daca lichidul este rosu, atunci pierzi ulei de la cutie (simering planetara stanga). nu cred ca e cazul tau pt ca nu prea are cum sa ajunga acolo.