- Mirabela
- OP
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
Aburul iese in principal pe la roata dreapta, nu pe deasupra motorului. Iese prin/pe sub scut. Pare sã vinã de undeva din dreapta fațã, din partea inferioarã. Motorul nu e cald dar puțin încãlzit, am apucat sa merg vreo 5 minute. Aburul nu apare imediat, am stat de test cam 1 minut pornit dupã aceea apare. E combinat și cu un vâjâit/zumzet tot de undeva din partea frontalã. Nu este nici un bec aprins pe bord, iar motorul merge/sunã normal. Aburul are și un miros deosebit dar nu știu cum sã îl descriu.
Am cãutat aici pe forum discuții similare, am citit cã ar putea fi lichidul de rãcire care scapã, picurã undeva pe galeria de evacuare, rezultã aburul. Sau DPF înfundat care nu lasã gazele sa treacã. Mã gândesc cã DPF-ul ar genera totuși și niște erori pe bord și manifestãri in mers.
Edit: am mai fãcut un test. Vâjâitul/zumzetul apare prima datã, aburul dupã. Incepe sa vâjâie, la început mai încet, aproape cã nu auzi peste sunetul motorului, creste in intensitate, ca și când s-ar tura ceva, apare aburul care începe sã iasã inclusiv pe la roata stângã, nu se ridicã pe lângã motor. Opresc motorul, dispare aburul dar vâjâitul continua inca vreo 30 secunde tot mai încet, pânã se oprește de tot. Sunetul seamãnã cu ce aud de obicei iarna, când opresc motorul cald iar afara e frig.
MODEL: Insignia 2011
MOTOR: A20DTH
Am cãutat aici pe forum discuții similare, am citit cã ar putea fi lichidul de rãcire care scapã, picurã undeva pe galeria de evacuare, rezultã aburul. Sau DPF înfundat care nu lasã gazele sa treacã. Mã gândesc cã DPF-ul ar genera totuși și niște erori pe bord și manifestãri in mers.
Edit: am mai fãcut un test. Vâjâitul/zumzetul apare prima datã, aburul dupã. Incepe sa vâjâie, la început mai încet, aproape cã nu auzi peste sunetul motorului, creste in intensitate, ca și când s-ar tura ceva, apare aburul care începe sã iasã inclusiv pe la roata stângã, nu se ridicã pe lângã motor. Opresc motorul, dispare aburul dar vâjâitul continua inca vreo 30 secunde tot mai încet, pânã se oprește de tot. Sunetul seamãnã cu ce aud de obicei iarna, când opresc motorul cald iar afara e frig.
MODEL: Insignia 2011
MOTOR: A20DTH
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
- Mirabela
- OP
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ai incalzire auxiliara. Eu am Eberspacher d5ws din fabrica și pare poziționat lângã roatã dreapta. Aburul are un miros ca de motorina nearsa. Dacã deschizi capota când scoate aburul ai sa vezi ca iese pe un furtun care este practic țeava de eșapament a incalzitorului. La un momendat se aud și niște pocnituri, atunci trage motorina pompa motorului auxiliar. Ar trebui sa ai și o telecomanda micuța, iar pe stâlpul stâng al mașinii unde scrie presiunea în roti ar trebui sa fie și un abțibild cu modelul și proprietãțile incalzitorului, în torpedoul de la pasager pe latura dreapta este și un buton micuț verde cu care poți porni incalzitorului.
- Mirabela
- OP
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- ionut vasilian
- **
- 72 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Ialomita
ionut vasilian
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ialomita
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dacã temperatura de afara scade sub 5 sau 10 grade celsius (nu știu nici eu exact) și de-asemenea și bateria este în parametri, pornește de unul singur și funcționeazã pana apa atinge 80-90 grade celsius dupã care se oprește. Dacã aveai telecomanda îl porneau tu sau îl programai. Este topic dedicat despre Eberspacher.