saimarica
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am reusit sa o desfac, in speranta ca o sa vad pe acea siguranta-dioda, parametrii(voltaj, temperatura si altele), dar nu am reusit sa identific nimic.
Nu stiam de care sa cumpar pt. Astra H, dar am luat asa ceva, 3 lei buc., am luat doua, una de 142 C si una de 150 C.
https://www.voelkner.de/prod...01144-Tf-144.html
Nu stiam de care sa cumpar pt. Astra H, dar am luat asa ceva, 3 lei buc., am luat doua, una de 142 C si una de 150 C.
https://www.voelkner.de/prod...01144-Tf-144.html
CosCostin
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut baieti! Am si eu o problema legata de caldura in habitaclu. Am schimbat ansamblul cu cele 3 rezistente care se incing pt. caldura habitaclu (poza de jos),aia unde se gaseste si rezistenta (piesa electronica - rezistor 10A / 240grade) + filtrul de habitaclu (polen),pt. ca nu imi mai functiona caldura si daca tot am umblat acolo,am zis sa schimb si filtrul si bine am facut ca era plin de praf si frunze tocate. Le-am schimbat cu produse noi. Le-am montat,dupa care caldura a functionat pe toate treptele (1,2,3,4) o perioada de aprox. 10 min.,dupa care am oprit motorul la benzinarie,pentru cateva minute si desigur,l-am repornit sa plec,dar ce sa vezi,caldura iar nu mai functioneaza. Am ajuns acasa de la benzinarie,am lasat masina in parcare 2 min. dupa care m-am reintors,am pus contactul si am dat drumul la caldura.Surpriza! A functionat din nou. Am opit-o ca sa fac proba si sa o repornesc si...surpriza...iar nu mai functioneaza. Sa se fi ars si rezistenta cea noua? Nu prea cred. O fi oare de la rezistenta din panoul de rezistente din fata de la motor,sau in cea din spate,in portbagaj? Unde as putea-o gasi si care este aceasta (nr. ei si amperajul),stie cineva? Apropos,cine are nevoie de ansamblul acela de caldura (rezistenta ventilator habitaclu) sa ma contacteze pt. a-i spune de unde sa o cumpere la cel mai mic pret din Romania,adica la 23 ron,piesa noua. P.S. In timp ce bagam filtrul la locul lui,mai vorbeam si cu un amic si nu mai stiu cum am bagat filtrul,pt. ca el are desenate pe o laterala sagetile pt. montaj,adica sensul de circulare a aerului prin el.Credeti ca are o atat de mare importanta ,incat sa se fi intamplat ceva cu rezistenta,sa se fi ars,in cazul in care probabil n-am respectat sagetile (sensul de circulare a aerului) desenate pe filtru? Sincer,nu prea cred,dar nici nu neg ca nu ar putea afecta rezistenta. Intrebarea mea este desigur,ce Dumnezeu se intampla? I sa mai intamplat cuiva? Are cineva o idee ce anume ar trebui sa fac? Daca nu,atunci voi merge la Service Opel si (cred) ca ei imi vor rezolva problema.Astept raspunsuri,idei,solutia si va multumesc anticipat!
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
CosCostin
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut! Multumesc pt. raspuns Gabimilo 1,dar am rezolvat (partial) si am aflat care era problema. Am fost la un electrician auto si mi-a zis si
mi-a si dovedit faptul ca problema este de la motorasul ventilatorului. A venit cu un ciocan si a batut in carcasa motorasului (cu coada ciocanului) si desigur ca ventilatorul a pornit. Acum stiu ca trebuie schimbat motorasul (nu merita efortul pt. a schimba doar carbunii),dar il voi schimba la primavara,ca acum nu-mi arde ca e frig si atunci cand nu porneste,il voi ciocani si va porni asa cum am mai facut dupa ce mi-a aratat electricianul si treaba tzine,cel putin momentan,pana se va gripa de tot. Sincer sper sa ma tina pana la primavara. Macar acum m-am lamurit si stiu care-i treaba. O zi buna tuturor opelistilor!
mi-a si dovedit faptul ca problema este de la motorasul ventilatorului. A venit cu un ciocan si a batut in carcasa motorasului (cu coada ciocanului) si desigur ca ventilatorul a pornit. Acum stiu ca trebuie schimbat motorasul (nu merita efortul pt. a schimba doar carbunii),dar il voi schimba la primavara,ca acum nu-mi arde ca e frig si atunci cand nu porneste,il voi ciocani si va porni asa cum am mai facut dupa ce mi-a aratat electricianul si treaba tzine,cel putin momentan,pana se va gripa de tot. Sincer sper sa ma tina pana la primavara. Macar acum m-am lamurit si stiu care-i treaba. O zi buna tuturor opelistilor!
CosCostin
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Daca tot mi sa intamplat treaba cu aeroterma,la un momentdat am fost tentat sa caut si sa remediez probleama,crezand ca de vina este (probabil) vreo rezistenta,asa ca am cautat pe net sa gasesc care este rezistentza vinovata si desigur ca am cautat putin,negasind exact la un momentdat,dar am cautat mai ''adanc'' si am dat peste niste poze cu tabloul din compartimentul motorului si am gasit si insemnatatea lor,asa ca m-am gandit sa le pun aici,sa vada si cei care au nevoie. Mentionez faptul ca poza cu tabloul de sigurante,este exact asa cum o am si eu pe masina.
- Astra H 1,7cdti,100cp,74kw,Z17DTH,fab. luna a 12a 2004.
Ultima modificare făcută de CosCostin la Lun 10 Dec, 2018 2:46 pm, modificat de 3 ori în total
- Astra H 1,7cdti,100cp,74kw,Z17DTH,fab. luna a 12a 2004.
Ultima modificare făcută de CosCostin la Lun 10 Dec, 2018 2:46 pm, modificat de 3 ori în total
CosCostin
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
criss33 a scris:buna
ma poate ajuta cineva?
am astra h climatronic si nu mai baga aer cald
m-am uita si clapeta cald rece nu mai merge,motorasu care o actioneaza are o piesa de plastic care nu o gasesc.
cum pot sa desfac aeroterma?
ma poate ajuta cineva?
am astra h climatronic si nu mai baga aer cald
m-am uita si clapeta cald rece nu mai merge,motorasu care o actioneaza are o piesa de plastic care nu o gasesc.
cum pot sa desfac aeroterma?
Nu trebuie sa te deranjeze faptul ca este pe partea cealalta,asta este un (Opel cu volan pe dreapta) Vauxhall. Uita-te de la min.2.00, pana la min. 2.15 sec. Acolo e rezolvarea ta. Dupa aceea cauta pe You tube (asa cum am facut si eu) si gasesti si demotarea lui (a motorasului ventilatorului),daca vrei. Succes! P.S. Am pus acest clip (You tube) chiar daca (POSTAREA) problema ta e mai veche,dar m-am gandit si la altii care au aceiasi problema.
http://www.youtube.com/watc...1ORyyHsfOus[u][b]
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
CosCostin
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
CosCostin
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2016
- Mesaj Privat
Eu am schimbat DOAR aeroterma,ceea ce inseamna DOAR partea de jos a ei,unde se afla motorasul si ventilatorul. Partea de sus este cu clapeta de recirculare,care daca e stricata,e de inteles si desigur ca trebuie schimbata asa cum spui si tu,pe sus pe la stergatoarele de parbriz. La treaba asta da,ai dreptate. Daca este problema DOAR de ventilator,atunci se gaseste la 236 lei,asa cum am gasit-o si eu. Are 6 suruburi,o dai jos si o schimbi cu cea noua in max. 15 min.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Liviu_ro
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut,
@Liviu_ro la ce anume te referi cind intrebi de valoarea rezistentei? pune te rog o poza daca poti cu rezistenta.
@horaa, poate colegul se refera la siguranta, fuzibila sau termica? Sincer, eu nu am inteles, de aceea am intrebat.
altfel, eu stiu ca la rezistente avem ohmi iar la sigurante amperi. Probabil ai dedus ca face referire la siguranta fuzibila din tablou.
daca este vorba de siguranta termica de pe blocul de rezistente al aerotermei atunci pe ea este data valoarea curentului in A si valoarea temperaturii in grade Celsius.
despre ce anume este intrebarea?
@Liviu_ro la ce anume te referi cind intrebi de valoarea rezistentei? pune te rog o poza daca poti cu rezistenta.
@horaa, poate colegul se refera la siguranta, fuzibila sau termica? Sincer, eu nu am inteles, de aceea am intrebat.
altfel, eu stiu ca la rezistente avem ohmi iar la sigurante amperi. Probabil ai dedus ca face referire la siguranta fuzibila din tablou.
daca este vorba de siguranta termica de pe blocul de rezistente al aerotermei atunci pe ea este data valoarea curentului in A si valoarea temperaturii in grade Celsius.
despre ce anume este intrebarea?
Liviu_ro
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Liviu_ro
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
Da, de 10 A si 144 grade C.
Am desfacut aeroterma, dar n-am reusit sa scot palele ventilatorului. e bagat probabil prin presare. mergea cam greu. vroiam sa-l curat, sa-l ung si sa ma uit si la carbuni. asa ca i-am administrat la partea de jos si de sus a axului cateva pufaituri de wd40. merge mai bine, chiar lejer.
am scos si ansamblul care contine siguranta termica. iese destul de greu. e inghesuit acolo si are si o siguranta care trebuie s-o extragi ca sa poti scoate mufa. in fine, ansamblul de arcuri/rezistente era ok. doar siguranta termica era arsa, probabil de la motorasul aerotermei care era gripat si tragea mult curent.
beleaua e ca siguranta nu e lipta cu cositor ci e sudata prin puncte. Daca o lipesc cu cositor pe cea noua o ard. ceea ce s-a si intamplat. Momentan i-am pus acolo un strap de 0.5 si am montat totul la loc. deocamdata aeroterma merge bine pe toate vitezele.
Când voi fi mai liber, trebuie sa gasesc o solutie sa lipesc siguranta termica si o solutie sa extrag capacul cu pale, ca sa pot umbla si la motoras.
Si la mine este acel fir de masa rupt, de pe corpul mototrasului, zona unde intra cablurile de alimentare. nu l-am lipit, vad ca functioneaza si fara el.
Am desfacut aeroterma, dar n-am reusit sa scot palele ventilatorului. e bagat probabil prin presare. mergea cam greu. vroiam sa-l curat, sa-l ung si sa ma uit si la carbuni. asa ca i-am administrat la partea de jos si de sus a axului cateva pufaituri de wd40. merge mai bine, chiar lejer.
am scos si ansamblul care contine siguranta termica. iese destul de greu. e inghesuit acolo si are si o siguranta care trebuie s-o extragi ca sa poti scoate mufa. in fine, ansamblul de arcuri/rezistente era ok. doar siguranta termica era arsa, probabil de la motorasul aerotermei care era gripat si tragea mult curent.
beleaua e ca siguranta nu e lipta cu cositor ci e sudata prin puncte. Daca o lipesc cu cositor pe cea noua o ard. ceea ce s-a si intamplat. Momentan i-am pus acolo un strap de 0.5 si am montat totul la loc. deocamdata aeroterma merge bine pe toate vitezele.
Când voi fi mai liber, trebuie sa gasesc o solutie sa lipesc siguranta termica si o solutie sa extrag capacul cu pale, ca sa pot umbla si la motoras.
Si la mine este acel fir de masa rupt, de pe corpul mototrasului, zona unde intra cablurile de alimentare. nu l-am lipit, vad ca functioneaza si fara el.