Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna ziua astazi am descoperit o pata neagra de ulei sub masina, am verificat uleiul si este sub minim si vasul de expansiune unde trebuia sa fie antigel este ulei negru.Mentionez ca recent am schimbat pompa de injectie si respectivul mecanic care a lucrat apus doar silicon pe galeria superioara de la admisie si capacul de la motor.Se vede clar pierderea de ulei pe la capac...Posibil sa fie aici problema sau ceva mult mai grav.Cum pot descoperi?Masina este un astra g 2.0 Atasez si foto .


MODEL: Astra 2000
MOTOR: Y20DTH

CODURI EROARE: ulei negru in vasul de expansiune.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De obicei pt. ulei in vasul de expansiune de vina este termoflotul (radiator racire ulei ), acum cine stie ce a facut mecanicul tau pe acolo .Pierderea de ulei de la capac se rezolva , schimbi garnitura , dar nu are leg. cu uleiul din vas .
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ok, multumesc pentru informatii. Am vorbit si cu mecanicul care a inlocuit pompa de injectie si a zis la fel ...ca este termoflotul si ca nu are nici o treaba ce a facut el cu apa de racire. M-a sfatuit sa anulez termoflotul prin mufarea unei tevi intre furtunase si sa acopar cu dopuri intrarea si iesirea din termoflot sa nu intre mizerie.Intre timp voi cauta un termoflot,Voi inlocui uleiul si antigelul, dar sa vad cum am sa curat prima data circuitul de racire complet...
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Foloseste o solutie care nu face spuma si repeta ciclul pana nu mai iese deloc ulei , poti folosi dero lichid sau chiar solid pt.masini automate care nu face spuma si dupa clatesti bine doar cu apa.Scoate si vasul de expansiune si spala-l bine , eu am folosit 150..200 ml benzina si un pumn de orez si a iesit ca nou.
Termoflotul nu e indicat sa il anulezi , uleiul se va uza mai repede.Bafta.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da multumesc de mesaj,ce sa zic cred ca am mers 2-3 zile asa fara sa observ fenomenul pentru ca lipseau 2,5 litri de ulei din motor din totalul de 5,5 litri.Ce sa mai zic ... radiatorul este cu cel putin 1 litru si ceva de ulei ca pana acum a iesit cam 1 litru si furtunul care vine direct (de la radiator din partea superioara) in vasul de expansiune este blocat cu ulei. Am sa vad maine cum fac sa golesc iar circuitul . Cred ca am sa bag apa cu presiune pe unul din furtune ,apoi pe celalalt si restul sa curga ca drenaje jos.Vasul este foarte , foarte murdar...ce sa zic.Am sa incerc si cu dero ,multumesc Radu Florian!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La y20dth nu prea se strica termoflotul.
Eu as cauta în alta parte.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Ba da , asta este. bineinteles ca ieri mi-a cazut furtunul care l-am pus de la intrare si iesire in termoflort,dar l-am gasit dimineata cand am dus sotia la munca...(nu am pus coliere). Azi am reusit si am scos tot uleiul din radiator...a fost ceva si mi se pare cam negru,nu mai zic de vasul de expansiune.Cat am stat sub masina mi-a picurat ulei pe fata --de pe ambele tevi din termoflot-- . (deci este dus).Am gasit la dezmembrari cu 100ron.Furtunul care l-am pus la termoflot este transparent (dupa cateva minute mai ales cand functoneaza se vede cum prelinge ulei)si nu pot fixa bine colierele originale ca sunt mai mari decat furtunul meu transparent (furtunele de cauciuc erau ceva mai groase).Am repetat de cateva ori curatarea radiatorului cu dero si apoi cu apa curata de pe furtunul mai gros si iesirele au fost retururile din vas.Cel mai mult ulei a iesit din radiator bineinteles.Bine,pete de ulei sunt constient ca vor iesi dar voi repeta inca de vre-o doua ori cu apa calda si apoi bag antigel cu apa distilata.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:La y20dth nu prea se strica termoflotul.
Eu as cauta în alta parte.
, ce sa mai caut daca am gasit. Masina are 221.000 km, este posibil sa mai cada cate ceva.Masina a fost luata de noua de la opel dibas din bucuresti in ianuarie 2000 deci are 19 ani,,ce vorbim.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara,am cumparat termoflotul care este evident mai batran decat masina mea, l-am luat spalat char daca tipul de la sh a facut semne .Pentru ca era oribil de murdar---dar functional....(ok ) am aceeptat...Din ce spune mecanicul meu zice ca nu se pot deface si l-a taiat cu faiul.....---Of doamne,sunt sigur minciuni sau prostii.L-am defacut simplu ,,,dar cam greu cu un torx .Deci ....acest termoflot care defapt este un racitor de ulei al uleiului din motor are 2 garnituri mari si late care trebuiesc inlocuite.(40 ron)..doar atat pentru ca in ani de functionare la temperaturi ridicate aceste garnituri se rascoc(se intaresc) devin foarte rigide crapa si intra uleiul in apa,,,. Acesta este singurul motv pentru care intra uleiul in apa de racire!!Nu exista nici o membrana sau alte tampenii cum zicea mecanicul meu....!.Astazi 19.09.2019 am dat 38 lei pe ambele garituri la Verona -auto Iasi.(comanda)Eu am pierdut sa zic banii pe piesa sh.. pentru ca al meu cu siguranta puea fi reparat....dar asta e.Este o chestie foarte urata cu uleiul asta in sistemul de racire , dar aceasta masina nu m-a lasat niciodata de asta nu renunt la ea..Precizez ca tipul de la sh m-a lasat sa aleg un furtun ok de la un opel cu care sa pot face legatura intre intrare si iesire termoflot pe masiana cu care circul(termoflot defect pe masina ) si bineinteles cu piesa lui desfacuta..la vedere. Va salut si nu dati banii aiurea.Atasez foto .Precizez ca la demontare am decalibrat 2 randuri de chei made in ochi oblici...vanadium...
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Seara buna, astazi am schimbat termoflotul de pe masina deoarece pierdem putin ulei pe la furtunul by-pass ...evident pe la coliere..Am avut de munca cred ca 4-5 ore,sunt belea colierele de pe circuitul de racire la termoflot , am pus din altelea cu cap de surubelnita,dar nici alea nu imi plac sunt panarame.Oricum am vazut ca nu mai baga ulei asta e clar si e foarte bine.Cand se demonteaza termoflotul poate fi scos numai pe sub masina ,cred ca daca nu era ventilatorul de la radiator dinspre motor ar fi iesit si as fi pus colierele originale cum zicea cineva.Am 2 ventilatoare pe radiator unul in fata si unul pe spatele radiatorului. In fine a pornit dupa ce am amorsat circuitul de motorina ,dar a scos ceva fum apoi parca si-a mai revenit. Am sa vad maine in trafic.Trebuia sa desfac fiecare piulita de pe fiecare injector sa iasa aerul dar nu am mai avut timp.O chestie foarte ciudata a fost ca suruburile care vin prinse termoflotul de blocul motor nu erau stranse asa de tare cum ar fi trebuit..Am sa revin cu foto de la reparatia termoflotului vechi si sa vedem care garnitura a cedat...O seara buna!
  • Gvali812

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Am avut aceeasi problema la motor 1 7 dti isuzu.
Am schimbat termoflotul dar degeaba.
Am schimbat tecile de la injectoare si mu msi am probleme.
Avum m am pomenit cu ventilatoarele pornite la turatie maxima.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara. Dupa toate reparatiile facute ceva timp in urma am descoperit un surub efectiv desfacut si alaturi de la galeria de admisie care in ultimul timp suiera si nu stiam de unde...banuiam un furtun de la turbo dar nu era nici pe departe. Am pus si strans la cheie toate suruburile care au mai mers. nu inteleg cum de a iesit...posibil sa nu il fi pus sau strans cand a montat pompa de injectie mecanicul . Acum merge super. In rest masina se comporta bine dar exista un lag in zona de acceleratie pe la 1800 care nu exista inainte ....in rest totul ok.Nu intentionez sa repar pompa veche tinand cont ca s-a dus si electronica si m-am cam saturat de reparat. La 220.000 SI 20 DE ANI ...inca se misca bine. Km sunt reali , masina luata de la di-bas Bucuresti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR