Buna seara,am cumparat termoflotul care este evident mai batran decat masina mea, l-am luat spalat char daca tipul de la sh a facut semne .Pentru ca era oribil de murdar---dar functional....(ok ) am aceeptat...Din ce spune mecanicul meu zice ca nu se pot deface si l-a taiat cu faiul.....---Of doamne,sunt sigur minciuni sau prostii.L-am defacut simplu ,,,dar cam greu cu un torx .Deci ....acest termoflot care defapt este un racitor de ulei al uleiului din motor are 2 garnituri mari si late care trebuiesc inlocuite.(40 ron)..doar atat pentru ca in ani de functionare la temperaturi ridicate aceste garnituri se rascoc(se intaresc) devin foarte rigide crapa si intra uleiul in apa,,,. Acesta este singurul motv pentru care intra uleiul in apa de racire!!Nu exista nici o membrana sau alte tampenii cum zicea mecanicul meu....!.Astazi 19.09.2019 am dat 38 lei pe ambele garituri la Verona -auto Iasi.(comanda)Eu am pierdut sa zic banii pe piesa sh.. pentru ca al meu cu siguranta puea fi reparat....dar asta e.Este o chestie foarte urata cu uleiul asta in sistemul de racire , dar aceasta masina nu m-a lasat niciodata de asta nu renunt la ea..Precizez ca tipul de la sh m-a lasat sa aleg un furtun ok de la un opel cu care sa pot face legatura intre intrare si iesire termoflot pe masiana cu care circul(termoflot defect pe masina ) si bineinteles cu piesa lui desfacuta..la vedere. Va salut si nu dati banii aiurea.Atasez foto .
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Precizez ca la demontare am decalibrat 2 randuri de chei made in ochi oblici...vanadium...