Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Rthename

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Bunã!
Am vazut ca a fost abordat de suficiente ori acest subiect, insa as mai dori sã-mi clarific unele nelamuriri.
Problema consta in aprinderea in bord a martorului cheie simultan cu cel de alunecare. Dupa ce se întâmplã acest lucru, masina nu mai sare de aprox 1000 turatii.
Am citit pe forum si am inteles ca ar fi problema debimetru sau niste contacte defectuoase sau poate ceva subapa infundata. Am uitat sa precizez ca a inceput sa lase si un fum negru la o plecare mai rapida.
Acum 2 zile am fost la service si mi s-a recomandat sa schimb senzorul pedalei de acceleratie, spunandu-mi ca debimetru nu poate fi vinovat, dar nici nu-mi garanta ca dupa schimbarea senzorului, masina nu va mai avea probleme.
Sa fiu sincera, nu as da o suma atat de mare neavand siguranta ca problema va disparea. Am fãcut doua testere, la ambele nu a aparut nimic. Testul pedala l-am facut eu, urmarind indicatiile de pe forum, iar prima data mi-a aparut o eroare care se termina cu 225. Cand l-am refacut pt a nota eroarea, nu mi-a mai apãrut nimic.
Maine voi merge la alt service, insa as dori sa stiu ce imi recomandati...
Multumesc.


MODEL: Astra h 1.7 cdti
MOTOR: 1.7 cdti
Skip ads

  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Înainte de a schimba vreo piesã încearcã procedura urmãtoare.
Trebuie desfacut panoul cu siguranțe de lângã baterie (UEC așa ai spune) și curãțat cu spray de contacte.
  • Rthename

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Ok. Voi încerca maine. Mulțumesc pt raspuns.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Iatã un tutorial
http://www.youtube.com/watch?v=vE9QN7yj0g8
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pentru a face aceasta operatie,opriti in prealabil toti consumatorii la masina.Scoteti borna si dupa aproximativ 5 minute va apucati de demontat.Utilizati spray pentru contacte;dupa ce a-ti pulverizat lasati-o sa se usuce bine,si abia apoi remontati.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Dragi colegi,ieri dimineata dupa pornirea motorului,martorul (masinuta+cheita) a ramas aprins. Am facut o deplasare in afara localitatii de circa 7 Km. Pe tot parcursul distantei de 7 Km,martorul a ramas aprins, iar masina nu mai dezvolta puterea ei de odinioara si,nu se tura mai mult de 2000/rotatii. Am oprit motorul dupa care am pornit din nou,moment in care martorul respectiv sa stins si,totul a revenit la normal.
In dimineata aceasta am facut testul acela cu pedalele si, a aparut eroarea ECN 190052
Spuneti-mi va rog ce anume reprezinta aceasta eroare si ce trebuie sa fac mai exact.
Va multumesc anticipat.
  • Rthename

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Referitor la problema mea...au fost defecte 2 injectoare si am schimbat si pedala de acceleratie complet. Dupa 3 zile, problema a revenit. Voi merge pt a pune alta pedala.
La panoul de contacte si la debimetru nu s-a umblat deoarece cei de la service nu au considerat necesar. Insa, cand voi merge, voi cere expres si aceste operațiuni.
Acum am o alta nelãmurire: deși am schimbat 2 injectoare, astazi, dupa pornire iar mi-a murit motorul si a repornit suficient de greu. (facea si inainte acest lucru)
In plus, astazi mi-a recomandat un alt mecanic sa arunc o privire peste turbo...
O sa revin cu detalii dupa vizita la service...
  • Rthename

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Tocmai am refacut testul pedala si de data asta am reusit sa scriu codurile. Acestea sunt: 112252 si 112052.
Am citit ca au legatura cu pedala de acceleratie si electromotorul... deja ma ia durerea de cap.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mult mai util ar fi sa folositi un opcom pentru testare.la testul cu pedale sunt citite doar erorile stocate ,nu puteti verifica si parametrii live ai masinii.astfel a-ti fi putut vedea daca pedala dvs era ok sau nu.Banuiala mea este ca fost inlocuirea acesteia a fost inutila.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
ema - nu stiu ce senzor e la tine dar totusi cred ca este foarte dificil sa postezi motorul...
rthename - pedala de acceleratie din dezmembrari?
  • Rthename

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2019

  • Mesaj Privat
da, de la dezmembrari am luat-o
  • Rthename

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2019

  • Mesaj Privat
dan costea a scris:mult mai util ar fi sa folositi un opcom pentru testare.la testul cu pedale sunt citite doar erorile stocate ,nu puteti verifica si parametrii live ai masinii.astfel a-ti fi putut vedea daca pedala dvs era ok sau nu.Banuiala mea este ca fost inlocuirea acesteia a fost inutila.


Am pus 3 testere pe ea si doar la ultimul mi-a aparut eroare la senzorul de acceleratie.
Sper ca la tester te refereai...
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Bineinteles ca la tester.In valori live aveti Accelaration pedal ,pista 1 si 2.Sunt valorile atat procentual cat si valori nominale ale tensiunii de pe cursorul potentiometrilorDaca acestea variaza liniar pe timpul apasarii pedalei pe intreaga cursa,se considera ca aceasta este OK.Defectele tipice ale acesteia constau fie in intreruperea unei piste,fie in lipsa tensiunii de referinta de +5V.In ambele cazuri sunt genrate erori de genul implausibile signal sau incoherent signal (lipsa relationarii corecte intre cele doua piste conform pozitiei ocupate de cursoare la un moment dat).Cauzele pot fi localizate la nivelul pedalei (mai rar),a cablajului sau a ECU.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Horaa motorul este Z 19 DTL din 2006,este vizibil si la profilul meu. Din ce am citit pe aici este posibil sa fie vorba de senzorul temperatura DPF.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR