Rthename
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2019
- Mesaj Privat
Bunã!
Am vazut ca a fost abordat de suficiente ori acest subiect, insa as mai dori sã-mi clarific unele nelamuriri.
Problema consta in aprinderea in bord a martorului cheie simultan cu cel de alunecare. Dupa ce se întâmplã acest lucru, masina nu mai sare de aprox 1000 turatii.
Am citit pe forum si am inteles ca ar fi problema debimetru sau niste contacte defectuoase sau poate ceva subapa infundata. Am uitat sa precizez ca a inceput sa lase si un fum negru la o plecare mai rapida.
Acum 2 zile am fost la service si mi s-a recomandat sa schimb senzorul pedalei de acceleratie, spunandu-mi ca debimetru nu poate fi vinovat, dar nici nu-mi garanta ca dupa schimbarea senzorului, masina nu va mai avea probleme.
Sa fiu sincera, nu as da o suma atat de mare neavand siguranta ca problema va disparea. Am fãcut doua testere, la ambele nu a aparut nimic. Testul pedala l-am facut eu, urmarind indicatiile de pe forum, iar prima data mi-a aparut o eroare care se termina cu 225. Cand l-am refacut pt a nota eroarea, nu mi-a mai apãrut nimic.
Maine voi merge la alt service, insa as dori sa stiu ce imi recomandati...
Multumesc.
MODEL: Astra h 1.7 cdti
MOTOR: 1.7 cdti
Am vazut ca a fost abordat de suficiente ori acest subiect, insa as mai dori sã-mi clarific unele nelamuriri.
Problema consta in aprinderea in bord a martorului cheie simultan cu cel de alunecare. Dupa ce se întâmplã acest lucru, masina nu mai sare de aprox 1000 turatii.
Am citit pe forum si am inteles ca ar fi problema debimetru sau niste contacte defectuoase sau poate ceva subapa infundata. Am uitat sa precizez ca a inceput sa lase si un fum negru la o plecare mai rapida.
Acum 2 zile am fost la service si mi s-a recomandat sa schimb senzorul pedalei de acceleratie, spunandu-mi ca debimetru nu poate fi vinovat, dar nici nu-mi garanta ca dupa schimbarea senzorului, masina nu va mai avea probleme.
Sa fiu sincera, nu as da o suma atat de mare neavand siguranta ca problema va disparea. Am fãcut doua testere, la ambele nu a aparut nimic. Testul pedala l-am facut eu, urmarind indicatiile de pe forum, iar prima data mi-a aparut o eroare care se termina cu 225. Cand l-am refacut pt a nota eroarea, nu mi-a mai apãrut nimic.
Maine voi merge la alt service, insa as dori sa stiu ce imi recomandati...
Multumesc.
MODEL: Astra h 1.7 cdti
MOTOR: 1.7 cdti
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
Rthename
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2019
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
Buna ziua
Dragi colegi,ieri dimineata dupa pornirea motorului,martorul (masinuta+cheita) a ramas aprins. Am facut o deplasare in afara localitatii de circa 7 Km. Pe tot parcursul distantei de 7 Km,martorul a ramas aprins, iar masina nu mai dezvolta puterea ei de odinioara si,nu se tura mai mult de 2000/rotatii. Am oprit motorul dupa care am pornit din nou,moment in care martorul respectiv sa stins si,totul a revenit la normal.
In dimineata aceasta am facut testul acela cu pedalele si, a aparut eroarea ECN 190052
Spuneti-mi va rog ce anume reprezinta aceasta eroare si ce trebuie sa fac mai exact.
Va multumesc anticipat.
Dragi colegi,ieri dimineata dupa pornirea motorului,martorul (masinuta+cheita) a ramas aprins. Am facut o deplasare in afara localitatii de circa 7 Km. Pe tot parcursul distantei de 7 Km,martorul a ramas aprins, iar masina nu mai dezvolta puterea ei de odinioara si,nu se tura mai mult de 2000/rotatii. Am oprit motorul dupa care am pornit din nou,moment in care martorul respectiv sa stins si,totul a revenit la normal.
In dimineata aceasta am facut testul acela cu pedalele si, a aparut eroarea ECN 190052
Spuneti-mi va rog ce anume reprezinta aceasta eroare si ce trebuie sa fac mai exact.
Va multumesc anticipat.
Rthename
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2019
- Mesaj Privat
Referitor la problema mea...au fost defecte 2 injectoare si am schimbat si pedala de acceleratie complet. Dupa 3 zile, problema a revenit. Voi merge pt a pune alta pedala.
La panoul de contacte si la debimetru nu s-a umblat deoarece cei de la service nu au considerat necesar. Insa, cand voi merge, voi cere expres si aceste operațiuni.
Acum am o alta nelãmurire: deși am schimbat 2 injectoare, astazi, dupa pornire iar mi-a murit motorul si a repornit suficient de greu. (facea si inainte acest lucru)
In plus, astazi mi-a recomandat un alt mecanic sa arunc o privire peste turbo...
O sa revin cu detalii dupa vizita la service...
La panoul de contacte si la debimetru nu s-a umblat deoarece cei de la service nu au considerat necesar. Insa, cand voi merge, voi cere expres si aceste operațiuni.
Acum am o alta nelãmurire: deși am schimbat 2 injectoare, astazi, dupa pornire iar mi-a murit motorul si a repornit suficient de greu. (facea si inainte acest lucru)
In plus, astazi mi-a recomandat un alt mecanic sa arunc o privire peste turbo...
O sa revin cu detalii dupa vizita la service...
Rthename
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2019
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Rthename
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2019
- Mesaj Privat
Rthename
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2019
- Mesaj Privat
dan costea a scris:mult mai util ar fi sa folositi un opcom pentru testare.la testul cu pedale sunt citite doar erorile stocate ,nu puteti verifica si parametrii live ai masinii.astfel a-ti fi putut vedea daca pedala dvs era ok sau nu.Banuiala mea este ca fost inlocuirea acesteia a fost inutila.
Am pus 3 testere pe ea si doar la ultimul mi-a aparut eroare la senzorul de acceleratie.
Sper ca la tester te refereai...
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
Bineinteles ca la tester.In valori live aveti Accelaration pedal ,pista 1 si 2.Sunt valorile atat procentual cat si valori nominale ale tensiunii de pe cursorul potentiometrilorDaca acestea variaza liniar pe timpul apasarii pedalei pe intreaga cursa,se considera ca aceasta este OK.Defectele tipice ale acesteia constau fie in intreruperea unei piste,fie in lipsa tensiunii de referinta de +5V.In ambele cazuri sunt genrate erori de genul implausibile signal sau incoherent signal (lipsa relationarii corecte intre cele doua piste conform pozitiei ocupate de cursoare la un moment dat).Cauzele pot fi localizate la nivelul pedalei (mai rar),a cablajului sau a ECU.
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat