- VAdrian634
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Mokka X 2018
- Dolj
VAdrian634
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Mokka X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- VAdrian634
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Mokka X 2018
- Dolj
VAdrian634
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Mokka X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
Opțiunile adãugate sunt urmatoarele peste variantã standard Innovation:
-culoare satin steel grey
-comfort pack( faruri led matrix, radio intellilink rf900 Navi)
- pachet de iarnã
- Pachet light and sighet
- pachet confort electric( senzori de parcare fata spate)
- geamuri spate fumurii, intensitate sporitã
- bancheta spate rabatabila cu cotiera centralã
- climatizare dual zone( mi s-a parut o inepție ca la varianta de tot nu mai vine cu climatizare dual zone ca standard , în fine)
-display segmentat instrumente de bord
-roata de rezervã
- jante de aliaj 7.0jx18, design 10 spite, diamond cut , bi-color
-culoare satin steel grey
-comfort pack( faruri led matrix, radio intellilink rf900 Navi)
- pachet de iarnã
- Pachet light and sighet
- pachet confort electric( senzori de parcare fata spate)
- geamuri spate fumurii, intensitate sporitã
- bancheta spate rabatabila cu cotiera centralã
- climatizare dual zone( mi s-a parut o inepție ca la varianta de tot nu mai vine cu climatizare dual zone ca standard , în fine)
-display segmentat instrumente de bord
-roata de rezervã
- jante de aliaj 7.0jx18, design 10 spite, diamond cut , bi-color
- deleted-42523
- *
- 6 mesaje
- din 02 Dec 2009
deleted-42523
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Hai sa-ti spun eu parerea mea despre Mokka
Am avut "placerea" de a conduce vineri, de la Dortmund pana la Stuttgart si inapoi, un Mokka X 4x2 AT Innovation 1.4 140 CP, masina inchiriata de la Europcar. Avea in bord 1308 km. cand am plecat.
In primul rand, incolo am condus absolut batraneste, adica 120-130. Consumul, cu CB resetat la plecare, a fost 8,3%. La intoarcere am condus ceva mai "alert", cu varfuri sustinute de 150-160, insa viteza medie a fost 122 km/h. De la plecare la sosire am consumat in 781 km. exact 70,34 litri, adica fix 9 litri la suta. Absolut imens pentru o masina de gabaritul ei.
In plus, ampartamentul scurt face deplasarea pe autostrada o experienta foarte neplacuta. Daca stateam cu spatele pe spatar si cu capul pe tetiera, la aproape orice denivelare tetiera imi "arunca" capul in fata. In plus, aveam senzatia ca masina se balangane fata-spate pe denivelarile autostrazii, probabil si din cauza suspensiei mai ferme decat sunt eu obisnuit (eu conduc un Citroen C5 cu suspensie hidractiva. Deh, masina de mosi... )
Toate ca toate, insa motorul a fost cea mai mare dezamagire. Pe langa ca e gurmand, e pur si simplu balast. Intri pe autostrada, accelerezi pe banda de accelerare sa ajungi la viteza de croaziera, iar masina parca se incapataneaza sa schimbe in sus. Schimba a doua foarte tarziu, undeva pe la 70 la ora si 6000 ture, a treia pe la 100, motorul efectiv urla si se auzea foarte neplacut in interior, insa masina accelera foarte lent, nu se simtea absolut deloc ca avea 140 CP.
In plus, si mi-am amintit ca Opelurile automate nu fac asta, nu arata in ce viteza eram. A 3-a? A 5-a? A 6-a? Habar n-am, trebuia sa ghicesc. Daca rulam in a 6-a si voiam sa accelerez brusc, bagam pedala in podea, masina retrograda in ceea ce cred eu ca era a4-a, facea un scandal teribil insa acceleratie zero, parca refuza sa castige viteza. Sau, ma rog, o facea oribil de greu...
Mie personal nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc masina. Am avut ocazia sa conduc un CX3 benzinar automat de 120 CP si, desi motorul era mai slab si ne-turbo, Mazda parca punea altfel puterea jos. Ca sa nu mai zic ca interiorul de la Mazda mi s-a parut oleaca mai rasarit decat ala de la Opel.
Ce mi-a placut, in schimb (si asta a fost si singurul lucru) a fost navigatia. Grafica a fost cam slabuta, insa usor de folosit, ghidaj in romana, actualizarea in real-time a informatiilor din trafic, mi s-a parut cam la fel de buna cu aia a grupului VAG.
A, inca o chestie nasoala: camera de marsarier: calitate slaba a imaginii, parca ma uitam printr-un vizor aburit. Stiu sigur ca nu era, fiindca mi-am facut un reflex de la a mea, cand plec undeva sa sterg "ochiul" camerei. Asta nu era murdara, era pur si simplu de slaba calitate
Pentru oras o fi buna, pentru ce-mi trebuie mie (un vehicul pentru deplasari lungi) mi s-a parut o masina nepotrivita.
Ca ultim aspect, scaunele mi s-au parut foarte incomode, desi erau de-alea cu sezut al carei parti anterioare se tragea in fata. Reglaj lombar electric slabut, nu-mi dadeam bine seama unde e "gâlma" desi o mutam in sus si-n jos, o umflam sau o dezumflam pana am renuntat, ca efectiv mi se parea ca butonul ala rotund nu face fix nimic. Cred ca erau scaune AGR, insa mie mi s-au parut foarte incomode.
Ca idee, la 175 si 78 kg, ar fi trebuit sa imi pot gasi o pozitie comoda si cu toate astea, la intoarcere am avut (si inca mai am) dureri de spate - bine, eu oricum am probleme cu spatele, de aia mi-am si luat C5.
Oricum, bafta cu masina, presupun ca ai studiat bine piata si alternativele inainte sa iei decizia de achizitie
Ultima modificare făcută de deleted-42523 la Lun 01 Oct, 2018 10:38 pm
Am avut "placerea" de a conduce vineri, de la Dortmund pana la Stuttgart si inapoi, un Mokka X 4x2 AT Innovation 1.4 140 CP, masina inchiriata de la Europcar. Avea in bord 1308 km. cand am plecat.
In primul rand, incolo am condus absolut batraneste, adica 120-130. Consumul, cu CB resetat la plecare, a fost 8,3%. La intoarcere am condus ceva mai "alert", cu varfuri sustinute de 150-160, insa viteza medie a fost 122 km/h. De la plecare la sosire am consumat in 781 km. exact 70,34 litri, adica fix 9 litri la suta. Absolut imens pentru o masina de gabaritul ei.
In plus, ampartamentul scurt face deplasarea pe autostrada o experienta foarte neplacuta. Daca stateam cu spatele pe spatar si cu capul pe tetiera, la aproape orice denivelare tetiera imi "arunca" capul in fata. In plus, aveam senzatia ca masina se balangane fata-spate pe denivelarile autostrazii, probabil si din cauza suspensiei mai ferme decat sunt eu obisnuit (eu conduc un Citroen C5 cu suspensie hidractiva. Deh, masina de mosi... )
Toate ca toate, insa motorul a fost cea mai mare dezamagire. Pe langa ca e gurmand, e pur si simplu balast. Intri pe autostrada, accelerezi pe banda de accelerare sa ajungi la viteza de croaziera, iar masina parca se incapataneaza sa schimbe in sus. Schimba a doua foarte tarziu, undeva pe la 70 la ora si 6000 ture, a treia pe la 100, motorul efectiv urla si se auzea foarte neplacut in interior, insa masina accelera foarte lent, nu se simtea absolut deloc ca avea 140 CP.
In plus, si mi-am amintit ca Opelurile automate nu fac asta, nu arata in ce viteza eram. A 3-a? A 5-a? A 6-a? Habar n-am, trebuia sa ghicesc. Daca rulam in a 6-a si voiam sa accelerez brusc, bagam pedala in podea, masina retrograda in ceea ce cred eu ca era a4-a, facea un scandal teribil insa acceleratie zero, parca refuza sa castige viteza. Sau, ma rog, o facea oribil de greu...
Mie personal nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc masina. Am avut ocazia sa conduc un CX3 benzinar automat de 120 CP si, desi motorul era mai slab si ne-turbo, Mazda parca punea altfel puterea jos. Ca sa nu mai zic ca interiorul de la Mazda mi s-a parut oleaca mai rasarit decat ala de la Opel.
Ce mi-a placut, in schimb (si asta a fost si singurul lucru) a fost navigatia. Grafica a fost cam slabuta, insa usor de folosit, ghidaj in romana, actualizarea in real-time a informatiilor din trafic, mi s-a parut cam la fel de buna cu aia a grupului VAG.
A, inca o chestie nasoala: camera de marsarier: calitate slaba a imaginii, parca ma uitam printr-un vizor aburit. Stiu sigur ca nu era, fiindca mi-am facut un reflex de la a mea, cand plec undeva sa sterg "ochiul" camerei. Asta nu era murdara, era pur si simplu de slaba calitate
Pentru oras o fi buna, pentru ce-mi trebuie mie (un vehicul pentru deplasari lungi) mi s-a parut o masina nepotrivita.
Ca ultim aspect, scaunele mi s-au parut foarte incomode, desi erau de-alea cu sezut al carei parti anterioare se tragea in fata. Reglaj lombar electric slabut, nu-mi dadeam bine seama unde e "gâlma" desi o mutam in sus si-n jos, o umflam sau o dezumflam pana am renuntat, ca efectiv mi se parea ca butonul ala rotund nu face fix nimic. Cred ca erau scaune AGR, insa mie mi s-au parut foarte incomode.
Ca idee, la 175 si 78 kg, ar fi trebuit sa imi pot gasi o pozitie comoda si cu toate astea, la intoarcere am avut (si inca mai am) dureri de spate - bine, eu oricum am probleme cu spatele, de aia mi-am si luat C5.
Oricum, bafta cu masina, presupun ca ai studiat bine piata si alternativele inainte sa iei decizia de achizitie
Ultima modificare făcută de deleted-42523 la Lun 01 Oct, 2018 10:38 pm
- VAdrian634
- OP
- 3 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Mokka X 2018
- Dolj
VAdrian634
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dolj
- Masina: Mokka X 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- FCostelCiobanescu
- *
- 2 mesaje
- din 18 Sep 2018
FCostelCiobanescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2018
- Mesaj Privat
Sfatos
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka X 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2017
- Mesaj Privat
Bwwlan a scris:Hai sa-ti spun eu parerea mea despre Mokka
Am avut "placerea" de a conduce vineri, de la Dortmund pana la Stuttgart si inapoi, un Mokka X 4x2 AT Innovation 1.4 140 CP, masina inchiriata de la Europcar. Avea in bord 1308 km. cand am plecat.
In primul rand, incolo am condus absolut batraneste, adica 120-130. Consumul, cu CB resetat la plecare, a fost 8,3%. La intoarcere am condus ceva mai "alert", cu varfuri sustinute de 150-160, insa viteza medie a fost 122 km/h. De la plecare la sosire am consumat in 781 km. exact 70,34 litri, adica fix 9 litri la suta. Absolut imens pentru o masina de gabaritul ei.
In plus, ampartamentul scurt face deplasarea pe autostrada o experienta foarte neplacuta. Daca stateam cu spatele pe spatar si cu capul pe tetiera, la aproape orice denivelare tetiera imi "arunca" capul in fata. In plus, aveam senzatia ca masina se balangane fata-spate pe denivelarile autostrazii, probabil si din cauza suspensiei mai ferme decat sunt eu obisnuit (eu conduc un Citroen C5 cu suspensie hidractiva. Deh, masina de mosi... )
Toate ca toate, insa motorul a fost cea mai mare dezamagire. Pe langa ca e gurmand, e pur si simplu balast. Intri pe autostrada, accelerezi pe banda de accelerare sa ajungi la viteza de croaziera, iar masina parca se incapataneaza sa schimbe in sus. Schimba a doua foarte tarziu, undeva pe la 70 la ora si 6000 ture, a treia pe la 100, motorul efectiv urla si se auzea foarte neplacut in interior, insa masina accelera foarte lent, nu se simtea absolut deloc ca avea 140 CP.
In plus, si mi-am amintit ca Opelurile automate nu fac asta, nu arata in ce viteza eram. A 3-a? A 5-a? A 6-a? Habar n-am, trebuia sa ghicesc. Daca rulam in a 6-a si voiam sa accelerez brusc, bagam pedala in podea, masina retrograda in ceea ce cred eu ca era a4-a, facea un scandal teribil insa acceleratie zero, parca refuza sa castige viteza. Sau, ma rog, o facea oribil de greu...
Mie personal nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc masina. Am avut ocazia sa conduc un CX3 benzinar automat de 120 CP si, desi motorul era mai slab si ne-turbo, Mazda parca punea altfel puterea jos. Ca sa nu mai zic ca interiorul de la Mazda mi s-a parut oleaca mai rasarit decat ala de la Opel.
Ce mi-a placut, in schimb (si asta a fost si singurul lucru) a fost navigatia. Grafica a fost cam slabuta, insa usor de folosit, ghidaj in romana, actualizarea in real-time a informatiilor din trafic, mi s-a parut cam la fel de buna cu aia a grupului VAG.
A, inca o chestie nasoala: camera de marsarier: calitate slaba a imaginii, parca ma uitam printr-un vizor aburit. Stiu sigur ca nu era, fiindca mi-am facut un reflex de la a mea, cand plec undeva sa sterg "ochiul" camerei. Asta nu era murdara, era pur si simplu de slaba calitate
Pentru oras o fi buna, pentru ce-mi trebuie mie (un vehicul pentru deplasari lungi) mi s-a parut o masina nepotrivita.
Ca ultim aspect, scaunele mi s-au parut foarte incomode, desi erau de-alea cu sezut al carei parti anterioare se tragea in fata. Reglaj lombar electric slabut, nu-mi dadeam bine seama unde e "gâlma" desi o mutam in sus si-n jos, o umflam sau o dezumflam pana am renuntat, ca efectiv mi se parea ca butonul ala rotund nu face fix nimic. Cred ca erau scaune AGR, insa mie mi s-au parut foarte incomode.
Ca idee, la 175 si 78 kg, ar fi trebuit sa imi pot gasi o pozitie comoda si cu toate astea, la intoarcere am avut (si inca mai am) dureri de spate - bine, eu oricum am probleme cu spatele, de aia mi-am si luat C5.
Oricum, bafta cu masina, presupun ca ai studiat bine piata si alternativele inainte sa iei decizia de achizitie
Am avut "placerea" de a conduce vineri, de la Dortmund pana la Stuttgart si inapoi, un Mokka X 4x2 AT Innovation 1.4 140 CP, masina inchiriata de la Europcar. Avea in bord 1308 km. cand am plecat.
In primul rand, incolo am condus absolut batraneste, adica 120-130. Consumul, cu CB resetat la plecare, a fost 8,3%. La intoarcere am condus ceva mai "alert", cu varfuri sustinute de 150-160, insa viteza medie a fost 122 km/h. De la plecare la sosire am consumat in 781 km. exact 70,34 litri, adica fix 9 litri la suta. Absolut imens pentru o masina de gabaritul ei.
In plus, ampartamentul scurt face deplasarea pe autostrada o experienta foarte neplacuta. Daca stateam cu spatele pe spatar si cu capul pe tetiera, la aproape orice denivelare tetiera imi "arunca" capul in fata. In plus, aveam senzatia ca masina se balangane fata-spate pe denivelarile autostrazii, probabil si din cauza suspensiei mai ferme decat sunt eu obisnuit (eu conduc un Citroen C5 cu suspensie hidractiva. Deh, masina de mosi... )
Toate ca toate, insa motorul a fost cea mai mare dezamagire. Pe langa ca e gurmand, e pur si simplu balast. Intri pe autostrada, accelerezi pe banda de accelerare sa ajungi la viteza de croaziera, iar masina parca se incapataneaza sa schimbe in sus. Schimba a doua foarte tarziu, undeva pe la 70 la ora si 6000 ture, a treia pe la 100, motorul efectiv urla si se auzea foarte neplacut in interior, insa masina accelera foarte lent, nu se simtea absolut deloc ca avea 140 CP.
In plus, si mi-am amintit ca Opelurile automate nu fac asta, nu arata in ce viteza eram. A 3-a? A 5-a? A 6-a? Habar n-am, trebuia sa ghicesc. Daca rulam in a 6-a si voiam sa accelerez brusc, bagam pedala in podea, masina retrograda in ceea ce cred eu ca era a4-a, facea un scandal teribil insa acceleratie zero, parca refuza sa castige viteza. Sau, ma rog, o facea oribil de greu...
Mie personal nu mi-a placut deloc, dar absolut deloc masina. Am avut ocazia sa conduc un CX3 benzinar automat de 120 CP si, desi motorul era mai slab si ne-turbo, Mazda parca punea altfel puterea jos. Ca sa nu mai zic ca interiorul de la Mazda mi s-a parut oleaca mai rasarit decat ala de la Opel.
Ce mi-a placut, in schimb (si asta a fost si singurul lucru) a fost navigatia. Grafica a fost cam slabuta, insa usor de folosit, ghidaj in romana, actualizarea in real-time a informatiilor din trafic, mi s-a parut cam la fel de buna cu aia a grupului VAG.
A, inca o chestie nasoala: camera de marsarier: calitate slaba a imaginii, parca ma uitam printr-un vizor aburit. Stiu sigur ca nu era, fiindca mi-am facut un reflex de la a mea, cand plec undeva sa sterg "ochiul" camerei. Asta nu era murdara, era pur si simplu de slaba calitate
Pentru oras o fi buna, pentru ce-mi trebuie mie (un vehicul pentru deplasari lungi) mi s-a parut o masina nepotrivita.
Ca ultim aspect, scaunele mi s-au parut foarte incomode, desi erau de-alea cu sezut al carei parti anterioare se tragea in fata. Reglaj lombar electric slabut, nu-mi dadeam bine seama unde e "gâlma" desi o mutam in sus si-n jos, o umflam sau o dezumflam pana am renuntat, ca efectiv mi se parea ca butonul ala rotund nu face fix nimic. Cred ca erau scaune AGR, insa mie mi s-au parut foarte incomode.
Ca idee, la 175 si 78 kg, ar fi trebuit sa imi pot gasi o pozitie comoda si cu toate astea, la intoarcere am avut (si inca mai am) dureri de spate - bine, eu oricum am probleme cu spatele, de aia mi-am si luat C5.
Oricum, bafta cu masina, presupun ca ai studiat bine piata si alternativele inainte sa iei decizia de achizitie
Eu nu prea cred ce spui matale acolo!
Nici nu știi ce fel de scaune avea? Având în vedere cã ai probleme cu spatele?
Nu am cutie automatã, dar nici sã zici cã aia automatã e mai proastã ca una manualã, din moment ce mașina cu cutie automatã este cu mult mai scumpã decât una cu cutie manualã (la aceeași configurație).
Nu speria omul.
Și consumul oricãrei mașini este socotit de fabricant pânã la o vitezã de 120 km/h. Într-adevãr peste viteza asta consumul crește mult.
Deci, stimate domn Bwwlan, bați câmpii cu grație!
Eu am 183 și 95kg. Am venit de la Salonic (Grecia) la Constanța, 850 de km (dintre care vreo 500 pe drumuri din Bulgaria), cu o pauzã de 30 de minute la alimentarea cu benzinã, și nu am avut nici o problemã de disconfort (nu am probleme cu spatele), iar a mea nu are scaune AGR.
Nu-i adevãrat ce spui despre interiorul mașinii care este OK, nu este lux, dar e OK, nu-i adevãrat ce spui despre camera video, care se vede foarte bine și pe timp de noapte, etc.
Problema matale este cã ai ceva cu aceastã mașinã sau cu Opelul în general. Ai avut vreo dezamãgire sau vreo neîmplinire la un moment dat.
Mã rog, fiecare cu pãrerile lui, dar ale lu' matale nu „este” reale.
Eu când am de a face cu cineva care este foarte pornit împotriva unui lucru, ființã, situație, țin cont foarte puțin sau deloc de pãrerea lui în luarea unei decizii.
Așa cã nea Adriane (VAdrian634), bucurã-te de mașina pe care ai ales-o, și nu asculta de oameni care gãsesc numai defecte pentru ea.
Mașinuța pe care ți-o cumperi este mașinuța care îți trebuie, nu ai luat-o fãrã sã faci o analizã completã și pertinentã, este mașinuța care îndeplinește condițiile și posibilitãțile cumpãrãtorului.
Sã o conduci sãnãtos mulți kilometri.
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
Oamenii de la Whatcar.com zic asa:
- Motorul de 1.4 turbo este cel mai rafinat si echilibrat
- Scaunele sunt destul de confortabile pentru calatorii lungi
- Interiorul e destul de aspectuos
- "The Mokka X will be a good car for families with two teenagers or three smaller children, but less so for those who regularly carry a full complement of tall adults."
- Portabagajul este mic
- "The Mokka X received the full five stars in its Euro NCAP crash test in 2012, with a particularly strong score of 96% for adult occupant protection. Child occupant protection was also impressive at 90%"
- Cutia automatica este lenta
Per total ei zic ca este o masina sigura, rezonabil echipata, dar cu cateva puncte slabe la tinuta de drum si rafinament.
Fiabilitatea este in media clasei.
Opel a iesit pe locul 18 din 32 de producatori intr-un clasament al fiabilitatii, iar Mokka ca model este tot pe acolo la mijloc.
- Motorul de 1.4 turbo este cel mai rafinat si echilibrat
- Scaunele sunt destul de confortabile pentru calatorii lungi
- Interiorul e destul de aspectuos
- "The Mokka X will be a good car for families with two teenagers or three smaller children, but less so for those who regularly carry a full complement of tall adults."
- Portabagajul este mic
- "The Mokka X received the full five stars in its Euro NCAP crash test in 2012, with a particularly strong score of 96% for adult occupant protection. Child occupant protection was also impressive at 90%"
- Cutia automatica este lenta
Per total ei zic ca este o masina sigura, rezonabil echipata, dar cu cateva puncte slabe la tinuta de drum si rafinament.
Fiabilitatea este in media clasei.
Opel a iesit pe locul 18 din 32 de producatori intr-un clasament al fiabilitatii, iar Mokka ca model este tot pe acolo la mijloc.
pos29iun
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut. Detin un mokka de 4,5 ani, aprox 75.000 km, 4x4, cosmo + ceva optionale. Cutie manuala. 1.4T 140CP
Sincer, la anul l-as schimba (face 5 ani...) si nu gasesc ceva cu care sa-l inlocuiesc, un pic mai mare, iar consumul este unul care imi place. Rar gasesti benzina 4x4.
Mai gasesti pe la diverse postari opinii de-ale mele.
Am 1.86 m si 86 kg
2 probleme pana acum:
- rezistenta de la ventilatorul de racire motor s-a busit si din pacate a trebuit schimbat ventilatorul cu totul (2000 lei)
- broasca haion... incepuse sa faca figui, dar mergea la a 2-a 3-a incercare - inlouita la 500 lei
In rest, nici macar un bec nu s-a ars...
>>> Ptr VAdrian634:
Ma amuza ca intai ai dat comanda, apoi ceri pareri...
>>> Ptr Bwwlan
Ori esti carcotas (inclin sa cred), ori masina cu care ai mers a avut vreo problema...
Consumuri duminica pe Pitesti-Bucuresti (le-am refacut tocmai sa le am ca termen de comparatie ptr viitoarea masina):
3 persoane in masina (total 210 kg) + bagaje cam 30 kg. (+ 4x4, deci masina mai grea...):
Testarea s-a facut pe cate 10 km, ca medie, cu pilotul automat pornit:
- la 145 pe tempomat (139 pe GPS) consum 8.3 (cu AC pornit)
- la 120 - consum 6.4 cu AC / 6.2 fara AC
- la 100 - consum 5.2 cu AC / 5 fara AC
La ducere (Buc-Pitesti - este la deal, intotdeauna scot consum cu 0.3-0.5 % mai mare), cu 145 setat, pe vreo 85 km, media de 142 (ceva trafic) consum 8.5 (cu AC)
In oras (de obicei singur in masina) media de 9% la o viteza medie de 22 km/h, respectiv 10-10,5 pe la 15-16 km/h media, si nu menajez ca de fiecare data ma grabesc sa nu intarzii...
MIe mi se pare rezonabil consumul...
Confortul este OK, am facut si drumuri de 1000 km (BUc-Viena, Buc- Grecia) doar cu mici pauze... niciun ocupand nu s-a plans.
Si da, interiorul nu este prea grozav pe Mokka X, imi place mai mult al meu de la prima generatie.
Singura mea plangere reala este cotiera... care ptr mine nu este utilizabila
Sincer, la anul l-as schimba (face 5 ani...) si nu gasesc ceva cu care sa-l inlocuiesc, un pic mai mare, iar consumul este unul care imi place. Rar gasesti benzina 4x4.
Mai gasesti pe la diverse postari opinii de-ale mele.
Am 1.86 m si 86 kg
2 probleme pana acum:
- rezistenta de la ventilatorul de racire motor s-a busit si din pacate a trebuit schimbat ventilatorul cu totul (2000 lei)
- broasca haion... incepuse sa faca figui, dar mergea la a 2-a 3-a incercare - inlouita la 500 lei
In rest, nici macar un bec nu s-a ars...
>>> Ptr VAdrian634:
Ma amuza ca intai ai dat comanda, apoi ceri pareri...
>>> Ptr Bwwlan
Ori esti carcotas (inclin sa cred), ori masina cu care ai mers a avut vreo problema...
Consumuri duminica pe Pitesti-Bucuresti (le-am refacut tocmai sa le am ca termen de comparatie ptr viitoarea masina):
3 persoane in masina (total 210 kg) + bagaje cam 30 kg. (+ 4x4, deci masina mai grea...):
Testarea s-a facut pe cate 10 km, ca medie, cu pilotul automat pornit:
- la 145 pe tempomat (139 pe GPS) consum 8.3 (cu AC pornit)
- la 120 - consum 6.4 cu AC / 6.2 fara AC
- la 100 - consum 5.2 cu AC / 5 fara AC
La ducere (Buc-Pitesti - este la deal, intotdeauna scot consum cu 0.3-0.5 % mai mare), cu 145 setat, pe vreo 85 km, media de 142 (ceva trafic) consum 8.5 (cu AC)
In oras (de obicei singur in masina) media de 9% la o viteza medie de 22 km/h, respectiv 10-10,5 pe la 15-16 km/h media, si nu menajez ca de fiecare data ma grabesc sa nu intarzii...
MIe mi se pare rezonabil consumul...
Confortul este OK, am facut si drumuri de 1000 km (BUc-Viena, Buc- Grecia) doar cu mici pauze... niciun ocupand nu s-a plans.
Si da, interiorul nu este prea grozav pe Mokka X, imi place mai mult al meu de la prima generatie.
Singura mea plangere reala este cotiera... care ptr mine nu este utilizabila
- aurelpeicu
- *
- 18 mesaje
- din 30 Nov 2016
- Astra 2016
- Calarasi
aurelpeicu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2016
- Mesaj Privat
Am avut un Opel Mokka 2015, 1.4 T, 140 CP, 4 x 4, benzinã, pe care l-am cumpãrat în 2017 la 23000 km. În urmã cu câteva sãptãmâni l-am vândut și am cumpãrat un Opel Mokka X, 1.4 T, 140 CP, 4 x 2, ECOTEC.
De ce tot Mokka? Mi-a plãcut poziția la volan, e înaltã, odihnitoare. În plus, la Mokka X a fost îmbunãtãțit considerabil consumul. Cu un plin de benzinã am realizat 3 deplasãri Cãlãrași - București și retur, Adicã peste 700 km.
Consumul a fost mult îmbunãtãțit la Mokka X fațã de Mokka.
De ce tot Mokka? Mi-a plãcut poziția la volan, e înaltã, odihnitoare. În plus, la Mokka X a fost îmbunãtãțit considerabil consumul. Cu un plin de benzinã am realizat 3 deplasãri Cãlãrași - București și retur, Adicã peste 700 km.
Consumul a fost mult îmbunãtãțit la Mokka X fațã de Mokka.
- KKatalin612
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jul 2019
KKatalin612
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2019
- Mesaj Privat
ªi EU am Opel Mokka 1.4 T, 140 CP, 4 x 4, benzinã, varianta Cosmo pe care l-am cumpãrat în 2016 de la reprezentanta
în privinta scaunului sunt de acord nu este prea comod,
Problema mea este coroziunea foarte accentuata a tot ce este dedesubt (ca în poza)care a început încã din2017 iar cei din service spun ca este normal(la 20000 km tinuta în garaj)ceea ce mie nu mi se pare normal!
MAI are cineva aceasta problema ?
Este in garantie dar La asta Nu se refera acea garantie anticotoziune de 12Ani!
Masina még veche de 18Ani Nu arata asa!
Adevarat era doar Skoda
în privinta scaunului sunt de acord nu este prea comod,
Problema mea este coroziunea foarte accentuata a tot ce este dedesubt (ca în poza)care a început încã din2017 iar cei din service spun ca este normal(la 20000 km tinuta în garaj)ceea ce mie nu mi se pare normal!
MAI are cineva aceasta problema ?
Este in garantie dar La asta Nu se refera acea garantie anticotoziune de 12Ani!
Masina még veche de 18Ani Nu arata asa!
Adevarat era doar Skoda
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
- KKatalin612
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jul 2019
KKatalin612
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2019
- Mesaj Privat
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- KKatalin612
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jul 2019
KKatalin612
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2019
- Mesaj Privat
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
La ce vad in poze, este rugina superficiala. E deranjanta vizual si “mental” fiind dezamagit de situatie. Dar nu este nimic care sa afecteze functionarea si siguranta. Nici acum, nici intr-un viitor aprpoiat. Nu are sens sa sa schimbi ceva. Elementele de caroserie oricum nu le poti schimba. Poate doar daca iti permiti un tratament de “reintinerire” - curatat, dat cu inhibitori de rugina si vopsit. Amortizoare, elemente de suspensie, le va veni vremea de schimbat din cauza uzurii, inainte sa fie afectate de rugina. Toba, posibil sa se gaureasca, dar asta e soarta tobelor - sunt consumabile.
Drum bun!
Drum bun!
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- KKatalin612
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jul 2019
KKatalin612
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2019
- Mesaj Privat
Într-adevãr este deranjant mai ales cã am vãzut și un Mokka de 5 ani ,dar care se pare cã este fabricat în Europa..ºi aratã mai bine.
Nu a cãlãtorit pe mare ca al meu!
Norocul fiecãruia!
Multumesc pentru sfaturi și mai bine o mãrit cã am rãmas cu obsesia cã mai bine cumpãrãm second-hand ....la preturile din 2016
Nu a cãlãtorit pe mare ca al meu!
Norocul fiecãruia!
Multumesc pentru sfaturi și mai bine o mãrit cã am rãmas cu obsesia cã mai bine cumpãrãm second-hand ....la preturile din 2016