- deleted-113970
- **
- 137 mesaje
- din 08 Nov 2016
deleted-113970
- Mesaje scrise: 137
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2016
- Mesaj Privat
Cu calm, ca le rezolvi. Ca idee, vezi ce filtru gasesti pt diesel, probabil te gandesti la varianta aia transparenta. Alea cu hartie sunt pt benzinare, cele de diesel sunt cu sita metalica. Dar... Nu cred ca sunt tocmai ce iti doresti. 1. Au diametru mai mic si fluxul de motorina nu va putea asigura acelasi debit in instalatie. 2. E posibil ca acea sita sa nu asigure filtrarea corespunzatoare a tuturor particulelor de mizerie. Diametrul exterior al stuturilor la un filtru transparent de diesel este de 8mm. Incerc sa atasez si o poza mai jos, sa vad daca ma descurc...
Daca dl Opel a conceput minunea cu acel filtru cu incalzire, eu zic sa ramai la varianta aia...
Faci pionierat si teste pe raspunderea si nervii tai...
Succes si revino cu ce ai gasit.
Daca dl Opel a conceput minunea cu acel filtru cu incalzire, eu zic sa ramai la varianta aia...
Faci pionierat si teste pe raspunderea si nervii tai...
Succes si revino cu ce ai gasit.
albundys
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2011
- Mesaj Privat
IGic925
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2019
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Astati mi-a crapat pompa de motorina. Cod de eroare P 1630. Se pare ca este calculatorul pompei. Probabil celebrul tiristor care se impusca. Norocul meu este ca m-a lasat in parcare.
Intrebarea mea este urmatoarea: Sa ma aventurez sa desfac electronica pompei, taind cele patru fire si sa scot senzorul cu pamblica desuruband cele doua suruburi care il tin fixat inauntru pompei fara sa scot pompa de pe masina. Voi incerca pe cat posibil sa imi fac loc cat mai mult, desi spatiul este al naibii de ingust.
Nu sunt afon, ma murdaresc cu drag caci este masina mea preferata, dar in situatia asta chiar nu stiu ce sa fac....
Intrebarea mea este urmatoarea: Sa ma aventurez sa desfac electronica pompei, taind cele patru fire si sa scot senzorul cu pamblica desuruband cele doua suruburi care il tin fixat inauntru pompei fara sa scot pompa de pe masina. Voi incerca pe cat posibil sa imi fac loc cat mai mult, desi spatiul este al naibii de ingust.
Nu sunt afon, ma murdaresc cu drag caci este masina mea preferata, dar in situatia asta chiar nu stiu ce sa fac....
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Inteleg ceea ce spui. Deci exista riscul ca scotand senzorul din pompa, din bazinu pompei unde sta montat cu cele doua suruburi sa modific ceva? Terminatia aiai este un traductor care citeste sau trimite impulsuri? Ma gandesc ca fiind prins in doua suruburi are o pozitie fixa....am vazut ca multi procedeaza asa.....nu stiu de acea te intreb
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Iulian si mikyboy va inteleg ideea si sfatul, dar nu cred ca proiectarea sau ingineria a omis chestia asta. Mi se pare cam absurd sa ai valori modificabile pe o toleranta de 1mm.
Daca ar fi asa inseamna ca montajul are o pozitie prestabilita a senzorului, apoi se monteaza garnitura cu panglica si blocatorul de plastic pe partea inferioara a capacului, urmand ca dupa ce s-a montat capacul in suruburi si s-a strans in pozitia finala, firele electrovalvelor sa se lipeasca prin electropunctare si apoi sa fie acoperite de acel gel siliconic....
Asta la montajul de fabricã, zic.
Daca ar fi asa inseamna ca montajul are o pozitie prestabilita a senzorului, apoi se monteaza garnitura cu panglica si blocatorul de plastic pe partea inferioara a capacului, urmand ca dupa ce s-a montat capacul in suruburi si s-a strans in pozitia finala, firele electrovalvelor sa se lipeasca prin electropunctare si apoi sa fie acoperite de acel gel siliconic....
Asta la montajul de fabricã, zic.
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Iulian si mikyboy va inteleg ideea si sfatul, dar nu cred ca proiectarea sau ingineria a omis chestia asta. Mi se pare cam absurd sa ai valori modificabile pe o toleranta de 1mm.
Daca ar fi asa inseamna ca montajul are o pozitie prestabilita a senzorului, apoi se monteaza garnitura cu panglica si blocatorul de plastic pe partea inferioara a capacului, urmand ca dupa ce s-a montat capacul in suruburi si s-a strans in pozitia finala, firele electrovalvelor sa se lipeasca prin electropunctare si apoi sa fie acoperite de acel gel siliconic....
Asta la montajul de fabricã, zic.
Daca ar fi asa inseamna ca montajul are o pozitie prestabilita a senzorului, apoi se monteaza garnitura cu panglica si blocatorul de plastic pe partea inferioara a capacului, urmand ca dupa ce s-a montat capacul in suruburi si s-a strans in pozitia finala, firele electrovalvelor sa se lipeasca prin electropunctare si apoi sa fie acoperite de acel gel siliconic....
Asta la montajul de fabricã, zic.
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Apoi, astazi mi-am luat inima in dinti si m-am apucat sa desfac. Aveam in minte imaginea firelor valvelor din spatele pompei, imaginea de anul trecut cand am curatat galeria de admisie si egr-ul. Inspectia vizuala mi-a relevat atunci ca firele sunt ok, izolatia buna si integra. Cel putin la senzorul dintre tevile de legatura cu injectoarele.
Dupã demontarea galeriei si a matelor si conductaraiei, mi-am facut loc suficient pt observatie si analiza. Firele arata perfect, impecabil chiar. Protectia lor termica si camasa sunt in stare excelenta.
Dupã demontarea galeriei si a matelor si conductaraiei, mi-am facut loc suficient pt observatie si analiza. Firele arata perfect, impecabil chiar. Protectia lor termica si camasa sunt in stare excelenta.
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am continuat cu demontarea. Am desfacut capacul de la calculator. La prima vedere totul parea ok. Am verificat cu spatula de stomatologie si unul din firele de pe tranzistor era dezlipit. Tranzistorul nu este impuscat, nu este dezlipit de pe placa, restul firicelelor de aluminiu sunt lipite bine. Nici macar acolo unde s-a dezlipit firul nu s-a inegrit. Daca nu miscam usor cu spatula, nici nu iti dadeai seama.
Concluzia?
Trebuie alt tranzistor, caci este imposibila relipirea acelui firicel inapoi pe tranzistor.
Ce chestie!
Mã intrebam totusi daca se merita incercarea de a relipi acel fir pe tranzistor undeva intr-un centru specializat gsm, care ar putea avea dispozitive de sudura electrica performante
Credeti?
Recomandari am inteles ca sunt variate. Cel mai uzual vad ca ar fi ILRL 2905 la 44 A.
Vreau sa continui sa desfac electrovalva de avans de sub tevi ca sa pot fi sigur de integritatea izolatiei firelor. Problema este ca e destul de anevoioasã operatiunea asa cu pompa pe masina.
In alta ordine de idei dupã citit si rãscitit am inteles de ce nu e bine sa desfaci senzorul din pompa. Probabilitatea de a il repune in pozitie este mai mica decat cea de a-l nimeri din prima.
Voi incerca decositorirea panglicii de sus de pe capac....sau voi vedea cum pot insemna pozitia senzorului de turatii jos un pompã.
A-si duce calculatorul la Marius Napricori sa imi inlocuiasca celebrul tranzistor....
Concluzia?
Trebuie alt tranzistor, caci este imposibila relipirea acelui firicel inapoi pe tranzistor.
Ce chestie!
Mã intrebam totusi daca se merita incercarea de a relipi acel fir pe tranzistor undeva intr-un centru specializat gsm, care ar putea avea dispozitive de sudura electrica performante
Credeti?
Recomandari am inteles ca sunt variate. Cel mai uzual vad ca ar fi ILRL 2905 la 44 A.
Vreau sa continui sa desfac electrovalva de avans de sub tevi ca sa pot fi sigur de integritatea izolatiei firelor. Problema este ca e destul de anevoioasã operatiunea asa cu pompa pe masina.
In alta ordine de idei dupã citit si rãscitit am inteles de ce nu e bine sa desfaci senzorul din pompa. Probabilitatea de a il repune in pozitie este mai mica decat cea de a-l nimeri din prima.
Voi incerca decositorirea panglicii de sus de pe capac....sau voi vedea cum pot insemna pozitia senzorului de turatii jos un pompã.
A-si duce calculatorul la Marius Napricori sa imi inlocuiasca celebrul tranzistor....
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
MCadere
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2018
- Mesaj Privat
rcostache a scris:referitor la titlul topicului, dupa lungi verificari si batai de cap am rezolvat-o .
PROBLEMA: pornire grea din prima cheie sau chiar a doua daca lasam masina oprita mai mult de 3 ore.
REZOLVARE: In prima faza am crezut ca e ceva pe la injectoare pentru ca baietii de la un service destul de popular mi-au zis ca e pompa de injectie dusa si ca imi trebue alta (cam 14000 RON), nu am vrut sa ii cred asa ca mi-am cumparat un aditiv pe care il turnam in motorina la fiecare plin. FARA EFECT
Dupa o documentare mai atenta pe forum am aflat de furtunasele de retur de la injectoare si m-am pus pe treaba sa le schimb. Rezultatul : FARA EFECT
Am aflat apoi de o-ringurile de la injectoare, le-am schimbat si pe alea si ce sa vezi numai pornea deloc
M-am enervat rau si m-am pus pe treaba sa studiez tot circuitul (tur-retur) de la pompa de injectie, sa vad pe unde pierd presinea.
Asa ca : am pus o supapa de unic sens de la iesirea din filtru de motorina catre pompa, am schimbat supapa de retur din pompa, am inlocuit iarasi furtunasele de retur cu un furtun mai bun si cu T-uri mai rezistente.
REZULTATUL : PORNESTE CA NOUA
P.S.: am mai pornit-o de atunci cred ca de 30 de ori si totul e ok, sper sa nu mai am probleme si sper sa va fie de folos experienta mea
PROBLEMA: pornire grea din prima cheie sau chiar a doua daca lasam masina oprita mai mult de 3 ore.
REZOLVARE: In prima faza am crezut ca e ceva pe la injectoare pentru ca baietii de la un service destul de popular mi-au zis ca e pompa de injectie dusa si ca imi trebue alta (cam 14000 RON), nu am vrut sa ii cred asa ca mi-am cumparat un aditiv pe care il turnam in motorina la fiecare plin. FARA EFECT
Dupa o documentare mai atenta pe forum am aflat de furtunasele de retur de la injectoare si m-am pus pe treaba sa le schimb. Rezultatul : FARA EFECT
Am aflat apoi de o-ringurile de la injectoare, le-am schimbat si pe alea si ce sa vezi numai pornea deloc
M-am enervat rau si m-am pus pe treaba sa studiez tot circuitul (tur-retur) de la pompa de injectie, sa vad pe unde pierd presinea.
Asa ca : am pus o supapa de unic sens de la iesirea din filtru de motorina catre pompa, am schimbat supapa de retur din pompa, am inlocuit iarasi furtunasele de retur cu un furtun mai bun si cu T-uri mai rezistente.
REZULTATUL : PORNESTE CA NOUA
P.S.: am mai pornit-o de atunci cred ca de 30 de ori si totul e ok, sper sa nu mai am probleme si sper sa va fie de folos experienta mea
MCadere
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2018
- Mesaj Privat
MCadere
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2018
- Mesaj Privat
- TheJudgeMan
- *
- 49 mesaje
- din 06 Feb 2014
- Astra 2004 Z17DTH
- Bihor
TheJudgeMan
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2014
- Mesaj Privat
mariano a scris:supozitia ta rolland este intemeiata! De ce? pentru ca asa m-am gandit si eu, dat fiind faptul ca am tot ezitat sa umblu la acele semeringuri din "fundul" injectoarelor. De unde am tras concluzia asta? pe vremea cand aveam cartus de filtru original la fiecare schimb al filtrului de motorina acesta era negru, hartia filtrului - era gri inchis - negru, semn al contaminarii cu ulei.
Mai mult decat, atat la o analiza a rezervorului am descoperit pe fundul acestuia negreala...or fi fost depozite de ulei, sau altceva nu stiu.
Acum un an, mi-am luat inima in dinti, am desfacut capacul culbutorilor, galeria de admisie si egr-ul, am curatat galeria de acele depozite de ulei si zgura, am verificat EGR-ul, am demontat conductele de motorina, am schimbat returul injectoarelor, dar singur mi-a fost frica sa desfac axul cu came si sa inlocuiesc acele simeringuri desi le aveam cumparate.
M-am hotarat, cu masina desfacuta sa aleg solutia cea mai facila pentru mine in acel moment: sa mai strang putin suruburile rampelor injectoarelor, gandindu-ma ca fizic, mecanic sau logic se vor apropia si voi realiza si o etansare mai buna decat ce aveam pana in acel moment.
Ceeea ce s-a si intamplat, culmea a scazut si consumul de ulei - la niveluri de turatie mai ridicate masina imi consuma ulei, intr-adevar....de fapt cred ca il amesteca cu motorina si il consuma prin ardere, ma rog!
Am asamblat totul la loc, am amorsat-o , a pornit repede, fara spray, fara tragere, la cheie....si situatia s-a imbunatatit...pana acum cand iata ca a apucat-o din nou
Astazi, am pornit-o din nou cu perfuzia, a pornit imediat dupa ce s-a incalzit cat de cat, am oprit-o si am incercat sa o pornesc imediat. A pornit la sfertul , sfertului....Deci dezamorare, nu?
Am stat si analizat la rece, afara, situatia....am observat ca oprita face bule de aer pe bucatica de furtun dintre tur si filtru, bulele de aer, venind dinspre filtru si ducandu-se pe tur catre rezervor, acesta fiind un indiciu ca motorina se scurge pe traseul de tur inapoi in rezervor
Am luat o supapa uni sens, am intercalat-o pe doua bucati transparente de furtun si am montat-o inainte de filtrul de motorina.
Voi astepta acum sa vad ce si cum - ma astept ca circuitul dintre injectoare - pompa si filtru sa nu se mai goleasca, sau macar sa se goleasca mai incet.
Logic, pana acum daca circuitul tragea aer pe la simeringurile injectoarelor, acestea fiind dispuse mai sus ca rezervorul, tinand cont de principiul vaselor comunicante, motorina se scurgea pe tur inapoi in rezervor, sau cel putin o parte din ea, drept care circuitul cuprin intre pompa si injectoare se golea.
Acest lucru, da nastere pornirilor greoaie datorita faptului ca solicita pompa la mers in gol, comprimarea aerului care este mai dificila, aerul avand densitate mai mare putand fi comprimat mai mult si uite asa dai la cheie de inebunesti.... de aceea am ale s solutia perfuziei, umpleam circuitul dintre pompa si filtru, fara a face presiune fara nimic si pornea la a doau cheie imediat.
Cam asta s-a intamplat....cred ca acum nu mai pot fnta in niici un fel inlocuirea acelor garnituri - semeringuri. Am si un tutorial in engleza, pas cu pas, dar imi trebuie curaj sau ajutor...sau service!
Atasez cateva poze inainte de montarea supapei uni sens....
asta este inainte se montarea supapei. se poate vedea bula care se formeaza, deja
acum cu supapa- se vede ca bula se formeaza in continuare...
Mai mult decat, atat la o analiza a rezervorului am descoperit pe fundul acestuia negreala...or fi fost depozite de ulei, sau altceva nu stiu.
Acum un an, mi-am luat inima in dinti, am desfacut capacul culbutorilor, galeria de admisie si egr-ul, am curatat galeria de acele depozite de ulei si zgura, am verificat EGR-ul, am demontat conductele de motorina, am schimbat returul injectoarelor, dar singur mi-a fost frica sa desfac axul cu came si sa inlocuiesc acele simeringuri desi le aveam cumparate.
M-am hotarat, cu masina desfacuta sa aleg solutia cea mai facila pentru mine in acel moment: sa mai strang putin suruburile rampelor injectoarelor, gandindu-ma ca fizic, mecanic sau logic se vor apropia si voi realiza si o etansare mai buna decat ce aveam pana in acel moment.
Ceeea ce s-a si intamplat, culmea a scazut si consumul de ulei - la niveluri de turatie mai ridicate masina imi consuma ulei, intr-adevar....de fapt cred ca il amesteca cu motorina si il consuma prin ardere, ma rog!
Am asamblat totul la loc, am amorsat-o , a pornit repede, fara spray, fara tragere, la cheie....si situatia s-a imbunatatit...pana acum cand iata ca a apucat-o din nou
Astazi, am pornit-o din nou cu perfuzia, a pornit imediat dupa ce s-a incalzit cat de cat, am oprit-o si am incercat sa o pornesc imediat. A pornit la sfertul , sfertului....Deci dezamorare, nu?
Am stat si analizat la rece, afara, situatia....am observat ca oprita face bule de aer pe bucatica de furtun dintre tur si filtru, bulele de aer, venind dinspre filtru si ducandu-se pe tur catre rezervor, acesta fiind un indiciu ca motorina se scurge pe traseul de tur inapoi in rezervor
Am luat o supapa uni sens, am intercalat-o pe doua bucati transparente de furtun si am montat-o inainte de filtrul de motorina.
Voi astepta acum sa vad ce si cum - ma astept ca circuitul dintre injectoare - pompa si filtru sa nu se mai goleasca, sau macar sa se goleasca mai incet.
Logic, pana acum daca circuitul tragea aer pe la simeringurile injectoarelor, acestea fiind dispuse mai sus ca rezervorul, tinand cont de principiul vaselor comunicante, motorina se scurgea pe tur inapoi in rezervor, sau cel putin o parte din ea, drept care circuitul cuprin intre pompa si injectoare se golea.
Acest lucru, da nastere pornirilor greoaie datorita faptului ca solicita pompa la mers in gol, comprimarea aerului care este mai dificila, aerul avand densitate mai mare putand fi comprimat mai mult si uite asa dai la cheie de inebunesti.... de aceea am ale s solutia perfuziei, umpleam circuitul dintre pompa si filtru, fara a face presiune fara nimic si pornea la a doau cheie imediat.
Cam asta s-a intamplat....cred ca acum nu mai pot fnta in niici un fel inlocuirea acelor garnituri - semeringuri. Am si un tutorial in engleza, pas cu pas, dar imi trebuie curaj sau ajutor...sau service!
Atasez cateva poze inainte de montarea supapei uni sens....
asta este inainte se montarea supapei. se poate vedea bula care se formeaza, deja
acum cu supapa- se vede ca bula se formeaza in continuare...
Vezi ca, cred ca le-ai mintat invers. Nu albastru e de in si negru out?
DDuta
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2020
- Mesaj Privat
ANedelcu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2020
- Mesaj Privat
Salutare.
Vin și eu cu o problema, am tot citit pe forum probleme asemãnãtoare și chiar posibile rezolvãri dar nu știu dacã le pot pune în practicã, motorul fiind y20dth pe Zafira A dar pompa cu doua mufe.
Problema ar fi dezamorsare pompei și probleme la pornire.
Codul de pe tester ar fi P0149
Pompa este schimbata și nu as vrea sa umblu la ea deoarece atunci când reușesc sa pornesc mașina(trasa sau spray) , merge perfect, nu scoate fum, sta bine la relanti.
Se poate dezamorsa pe la acel șurub de blocare ori nu știu.
Mi-ați fi de ajutor dacã știți vreun coleg prin Galați care se pricepe la acest motor încercând mai întâi toate variante pana la pompa ori ceva sfaturi de urmat. Mulțumesc!
Vin și eu cu o problema, am tot citit pe forum probleme asemãnãtoare și chiar posibile rezolvãri dar nu știu dacã le pot pune în practicã, motorul fiind y20dth pe Zafira A dar pompa cu doua mufe.
Problema ar fi dezamorsare pompei și probleme la pornire.
Codul de pe tester ar fi P0149
Pompa este schimbata și nu as vrea sa umblu la ea deoarece atunci când reușesc sa pornesc mașina(trasa sau spray) , merge perfect, nu scoate fum, sta bine la relanti.
Se poate dezamorsa pe la acel șurub de blocare ori nu știu.
Mi-ați fi de ajutor dacã știți vreun coleg prin Galați care se pricepe la acest motor încercând mai întâi toate variante pana la pompa ori ceva sfaturi de urmat. Mulțumesc!