Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tuscanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

Am un Opel Astra J, am fabricatie: 2013, 131 cp si de vreo luna scoate fum. Masina isi face regenerarile foarte des cam o data pe zi. Am fost verificat injectoarele si nu au nicio problema- sunt in parametrii pe la autogara filaret, la un turc- Taci. Apoi am curatat filtru dpf pe la o firma cu ultrasunete si au schimbat si un sezor presiune DPF. Dupa 1 zi a inceput sa isi faca din nou regenerare si sa scoata fum. Masina o folosesc prIn Bucuresti

A mai patit cineve o asemenea problema. Ati gasit rezolvare?


MODEL: Astra 2013
MOTOR: 130 CP
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
In conditiile in care scoate fum si nu elimini cauzele,e normal sa-si faca regenerari multiple.Fumul are drept cauze,consumul de ulei(turbo + set motor) si amestec bogat in combustibil.Meseriasul e obligat sa gaseasca acea cauza preganta si sa o elimine,prin verificari,teste(tester,compresie). Inlocuiri inutile se fac cu mare usurinta de unii meseriasi,trebuie sa gasiti meseriasul care e in stare sa elimine cauzele...!
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Ce grad de incarcare are filtrul de partticule?Este aprinsa avertizarea in bord?Motorul intra in limp-mode?
  • tuscanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
nici nu mai stiu pe unde sa umblu. Fiecare are varianta lui, scihmb piese si masina nu este rezolvata. Acum tind sa cred ca am curatat filtrul DPF degeaba.
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are vreo valoare curatarea cu ultrasunete, e mai degraba ca si acele "minunate si perfecte" aparate cu ultrasunete de alungat rozatoarele, dar cand te astepti mai putin ai firele roase de vreun "meserias alungat" cu mirobolantul aparat cu ultrasunete... Fumul negru poate avea multiple cauze si evident ca daca nu ai un meserias pe masura pana ajungi sa schimbi piesa potrivita iti golesti buzunarul si reinnoiesti piese la greu.
Regenerarile dese apar din cauza fumului care probabil e destul de des si evident ca se aduna in filtru iar masina pentru al desfunda "baga" o regenerare. Foarte important este si stilul de condus si motorina folosita, pentru ca nu vei avea aceleasi performante cu o motorina luata din canistra ca si una de la un peco, excludem acele benzinarii de la marginea orasului care baga 50% combustibil si 50% ulei ca le stim cu totii.
Cel mai indicat ar fi un tester bun, un meserias pe masura si comparate valorile injectoarelor la relatiu cu cele in sarcina, vazuta pompa de alimentare, filtrul de combustibil, iar aici ma vad nevoit sa fac o mica paranteza si sa va povestesc ca aveam o cunostiinta care se plangea ca nu-i trage masina, ca are consum marit, ca-i scoate fum, ca porneste greu și asa mai departe, insa el nu schimbase filtru de motorina de vreo 3-4 ani...
  • tuscanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am fost din nou astazi cu masina la testat, la un baiat Gabi, care ar fi lucrat pe Opel. Masina se comporta normal nu are nici o valoarea care sa indice erori. Motorina folosita este doar de OMV din oras. Revizia a fost facuta prin decembrie care a inclus si inlocuirea filtrelor. Am verificat si injectoarele, pompa de injectie nu am verificat.

Multumesc.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mergi la EDS. Elimina cauza, colmatarea dpf-ului este efectul.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
AndreiFanOpel a scris: aveam o cunostiinta care se plangea ca nu-i trage masina, ca are consum marit, ca-i scoate fum, ca porneste greu și asa mai departe, insa el nu schimbase filtru de motorina de vreo 3-4 ani...
Cat inca ma mai ajuta capul sa gandesc,mi-e greu sa accept ideea ca un motor care se alimenteaza deficitar,strangulat,cu combustibil,ar avea consum marit,scoate fum,porneste greu...,n-are logica! Efectele unei alimentari deficitare(filtru combustibil colmatat),constau in lipsa de performanta a motorului.De unde sa apara consum marit si fum,daca debitul de combustibil este strangulat(obturat partial). Aceasta-i parerea mea...,cu argumente pot fi contrazis!
  • AndreiFanOpel

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu te contrazic.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca avand injectoare defecte poti sa scoti consum marit de carburant, pornire grea, fum negru chiar si daca filtrul de motorina este partial obturat.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Discutia se poate extinde,dar eu am luat de baza speta in care situatia s-a rezolvat prin inlocuirea filtrului de combustibil.Nu s-a facut nici o precizare referitoare la manifestarea anormala dupa inlocuire filtru,desi se cunostea bine situatia(era speta unei cunostinte).In conditiile in care manifestarile negative ar fi continuat si dupa inlocuirea filtrului...si ar fi fost prezentate de coleg,as fi analizat situatia in consecinta...,dar asa,ne limitam la materialul "clientului"!
  • SPopa977

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salut ,am și eu același probleme,consum ridicat, regenerãri dese ,pornirea o face cu un tremurat de motor, parcã ar fi un tampon slãbit,dar nu este, testere și diagnozã aratã ca un motor nou,te rog dacã rezolvi problema dã-mi un rãspuns 0770621871
  • SPopa977

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2011 17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Salutare,revin cu o problemã veche , verificați rãcitorul de gaze și senzorul Map de pe galerie,la mine rãcitorul de gaze era blocat la jumãtate de cursã și îmi scotea gaze ne arse pe țeavã, fãcea patã pe asfalt când stãteam pe loc, l-am descoperit singur, și curãțat vreo trei ceasuri ,nu apare diagnoza ,iar senzorul era plin , mașina merge altfel acuma, merge mai ușor,dar nu știu cu regenerarea cum este trebuie sã o scot la drum sã vãd dacã se va face tot așa de des , suntem izolați în oraș
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salut SPopa977, poti pls sa faci o poza cu piesele spuse. Recent a inceput sa imi faca si mie figuri dpf-ul si am mers pe anularea lui (resoftare si marti il scot fizic). Ma gandesc totusi zilele astea sa imi curat EGR-ul. Daca tot ma apuc as curata si racitorul ala si senzorul. Daca nu e mare deranjul pune pls o poza sa nu demontez aiurea pe la masina piese Smile) . Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR